Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta Krasnystaw, w tym na pokrycie wydatków majątkowych

Miasto Krasnystaw ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, Plac 3 Maja 29
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5762157 , fax. 082 5762377
  • Data zamieszczenia: 2012-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Krasnystaw
    Plac 3 Maja 29 29
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 082 5762157, fax. 082 5762377
    REGON: 11019791900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta Krasnystaw, w tym na pokrycie wydatków majątkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta Krasnystaw, w tym na pokrycie wydatków majątkowych. 2. Okres kredytowania: do 31.10.2020 r. 3. Zabezpieczenie terminowej spłaty kredytu wraz z odsetkami stanowić będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 4. Zamawiający przewiduje możliwość przedterminowej spłaty zaciągniętego kredytu lub jego części bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu, bez powiadamiania banku o zamiarze dokonania takiej spłaty. 5. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami. 6. Rozliczenia miedzy Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w złotych polskich. 7. Uruchomienie kredytu będzie odbywało się na podstawie dyspozycji zawierającej informację o wysokości transzy kredytu i terminie postawienia do dyspozycji przelewem na rachunek bieżący Zamawiającego. Planuje się, że kredyt będzie uruchomiony w jednej transzy: - do 30.11.2012 r. - 2.000.000 zł, 8. Zamawiający zastrzega, iż terminy uruchomienia transzy mogą ulec zmianie. 10. Spłata kredytu w następujących ratach: w roku 2015 1 rata do 30.04.2015 r. 110 000 zł 2 rata do 31.07.2015 r. 110 000 zł 3 rata do 31.10.2015 r. 113 000 zł w roku 2016 4 rata do 30.04.2016 r. 110 000 zł 5 rata do 31.07.2016 r. 110 000 zł 6 rata do 31.10.2016 r. 113 000 zł w roku 2017 7 rata do 30.04.2017 r. 110 000 zł 8 rata do 31.07.2017 r. 110 000 zł 9 rata do 31.10.2017 r. 113 000 zł w roku 2018 10 rata do 30.04.2018 r. 110 000 zł 11 rata do 31.07.2018 r. 110 000 zł 12 rata do 31.10.2018 r. 113 000 zł w roku 2019 13 rata do 30.04.2019 r. 110 000 zł 14 rata do 31.07.2019 r. 110 000 zł 15 rata do 31.10.2019 r. 113 000 zł w roku 2020 16 rata do 30.04.2020 r. 110 000 zł 17 rata do 31.07.2020 r. 110 000 zł 18 rata do 31.10.2020 r. 115 000 zł 11. Przy obliczaniu kosztu kredytu wyjściowe wielkości będące podstawą ustalenia oprocentowania należy przyjąć w wartościach WIBOR 3M obowiązujących w dniu 16.10.2012 r., tj. 4,80%. 12. Spłata rat odsetkowych od 2012 r. będzie następowała w okresach kwartalnych do 20 dnia następnego miesiąca kalendarzowego po zakończeniu kwartału, za który zostały naliczone odsetki, za wyjątkiem odsetek za IV kwartał, gdzie terminem spłaty będzie dzień 31.12. danego roku oraz w dniu ostatecznej spłaty kredytu. Za spłatę odsetek przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek kredytodawcy. Jeżeli termin przypada na dzień wolny od pracy, płatność przypada w pierwszy dzień roboczy po terminie płatności. 13. Odsetki od zaciągniętego kredytu nie będą kapitalizowane. 14. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych, natomiast rok 365 dni. 15. W celu przeprowadzenia oceny możliwości finansowej Miasta Krasnystaw Zamawiający do SIWZ załącza następujące dokumenty: 1. Skonsolidowany bilans jednostki samorządu terytorialnego za 2011 r. 2. Uchwała Nr 31/2012 Składu Orzekającego RIO w Lublinie z dnia 18 kwietnia 2012 r. w sprawie opinii dotyczącej przedłożonego przez Burmistrza Krasnegostawu rocznego sprawozdania z wykonania budżetu miasta za 2011 r. 3. Uchwała Nr 19/2012 Składu Orzekającego RIO w Lublinie z dnia 21 maja 2012 r. w sprawie opinii do wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Krasnystaw o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Krasnegostawu z tytułu wykonania budżetu za 2011 r. 4. Uchwała Nr 3/2012 Składu Orzekającego RIO w Lublinie z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu przedstawionego w uchwale budżetowej Miasta Krasnystaw. 5. Uchwała Nr 17/2011 Składu Orzekającego RIO w Lublinie z dnia 5 grudnia 2011 r. w sprawie opinii dotyczącej projektu uchwały budżetowej na 2012 rok Miasta Krasnystaw. 6. Uchwała Nr 12/2011 Składu Orzekającego RIO w Lublinie z dnia 5 grudnia 2011 r. w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu przedstawionego w projekcie uchwały budżetowej Miasta Krasnystaw. 7. Uchwała Nr 12/2012 Składu Orzekającego RIO w Lublinie z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie opinii dotyczącej informacji Burmistrza Krasnegostawu o przebiegu wykonania budżetu miasta za I półrocze 2012 r. 8. Rb-NDS kwartalne sprawozdanie o nadwyżce/deficycie za okres od początku roku do dnia 31 grudnia 2011 roku. 9. Rb-Z kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz gwarancji poręczeń za okres od początku roku do dnia 31 grudnia 2011 roku. 10. Sprawozdanie RB 27 s (zbiorcze) za 2011 r. 11. Sprawozdanie RB 28s (zbiorcze) za 2011 r. 12. Rb-27s miesięczne / roczne sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 30 czerwca roku 2012. 13. Rb-28s miesięczne / roczne sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 30 czerwca roku 2012. 14. Rb-N kwartalne sprawozdanie o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych za okres od początku roku do dnia 30 czerwca roku 2012. 15. Rb-NDS kwartalne sprawozdanie o nadwyżce / deficycie jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 30 czerwca roku 2012. 16. Rb-Z kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń za okres od początku roku do dnia 30 czerwca roku 2012. 17. Informacja o wykonaniu budżetu za I półrocze 2012 r. 18. Uchwała Nr XII/90/2011 Rady Miasta Krasnystaw z dnia 15 grudnia 2011 roku w sprawie uchwały budżetowej Miasta na 2011 rok. 19. Zaświadczenie o nr Regon. 20. Zaświadczenie o nadaniu nr NIP. 21. Uchwały o powołaniu Burmistrza. 22. Uchwały o powołaniu Skarbnika. 23. Uchwała Nr XII/89/2011 Rady Miasta Krasnystaw z dnia 15 grudnia 2011 roku w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Krasnystaw na lata 2012-2040. 24. Wieloletnia Prognoza Finansowa Miasta Krasnystaw na lata 2012- według stanu na 27-09-2012 rok. 25. Informacja o stanie zobowiązań Miasta Krasnystaw za I półrocze 2012 r. 26. Sprawozdanie opisowe z wykonania budżetu Miasta Krasnystaw za 2011 rok. 27. Zarządzenia Burmistrza Krasnegostawu Nr 109/2012 z dnia 20 września 2012 r. w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu. 28. Opinia RIO o możliwości spłaty kredytu (po otrzymaniu)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnystaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach