Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta Krasnystaw, w tym na pokrycie wydatków majątkowych.

Miasto Krasnystaw ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, Plac 3 Maja 29
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5762157 , fax. 082 5762377
  • Data zamieszczenia: 2011-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Krasnystaw
    Plac 3 Maja 29 29
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 082 5762157, fax. 082 5762377
    REGON: 11019791900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta Krasnystaw, w tym na pokrycie wydatków majątkowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta Krasnystaw, w tym na pokrycie wydatków majątkowych. 2. Okres kredytowania: do 20.03.2019 r. 3. Zabezpieczenie terminowej spłaty kredytu wraz z odsetkami stanowić będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 4. Ewentualna kwota prowizji od udzielenia kredytu będzie pobrana jednorazowo w dniu uruchomienia kredytu. 5. Zamawiający przewiduje możliwość przedterminowej spłaty zaciągniętego kredytu lub jego części bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu, bez powiadamiania banku o zamiarze dokonania takiej spłaty. 6. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami. 7. Rozliczenia miedzy Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w złotych polskich. 8. Uruchomienie kredytu będzie odbywało się na podstawie dyspozycji zawierającej informację o wysokości transzy kredytu i terminie postawienia do dyspozycji przelewem na rachunek bieżący Zamawiającego. Planuje się, że kredyt będzie uruchomiony w transzach: - do 30.11.2011 r. - 2.000.000 zł, - do 15.12.2011 r. - 1.000.000 zł. 9. Zamawiający zastrzega, iż terminy uruchomienia transz mogą ulec zmianie. 10. Spłata kredytu nastąpi w15 ratach: w roku 2012 1 rata do 20.03.2012 r. 200 000 zł 2 rata do 20.09.2012 r. 200 000 zł w roku 2013 3 rata do 20.03.2013 r. 200 000 zł 4 rata do 20.09.2013 r. 200 000 zł w roku 2014 5 rata do 20.03.2014 r. 200 000 zł 6 rata do 20.09.2014 r. 200 000 zł w roku 2015 7 rata do 20.03.2015 r. 200 000 zł 8 rata do 20.09.2015 r. 200 000 zł w roku 2016 9 rata do 20.03.2016 r. 200 000 zł 10 rata do 20.09.2016 r. 200 000 zł w roku 2017 11 rata do 20.03.2017 r. 200 000 zł 12 rata do 20.09.2017 r. 200 000 zł w roku 2018 13 rata do 20.03.2018 r. 200 000 zł 14 rata do 20.09.2018 r. 200 000 zł w roku 2019 15 rata do 20.03.2019 r. 200 000 zł 11. Przy obliczaniu kosztu kredytu wyjściowe wielkości będące podstawą ustalenia oprocentowania należy przyjąć w wartościach WIBOR 3M obowiązujących w dniu 27.09.2011 r., tj. 4,76%. 12. Spłata rat odsetkowych od 2011 r. będzie następowała w okresach kwartalnych do 20 dnia następnego miesiąca kalendarzowego po zakończeniu kwartału, za który zostały naliczone odsetki, za wyjątkiem odsetek za IV kwartał, gdzie terminem spłaty będzie dzień 31.12. danego roku. Za spłatę odsetek przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek kredytodawcy. Jeżeli termin przypada na dzień wolny od pracy, płatność przypada w pierwszy dzień roboczy po terminie płatności. 13. Odsetki od zaciągniętego kredytu nie będą kapitalizowane. 14. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych, natomiast rok 365 dni. 15. W celu przeprowadzenia oceny możliwości finansowej Miasta Krasnystaw Zamawiający do SIWZ załącza następujące dokumenty: 1. Skonsolidowany bilans jednostki samorządu terytorialnego 2010 r. 2. Uchwała Nr 4/2011 Składu Orzekającego RIO w Lublinie z dnia 11 kwietnia 2011 r. w sprawie opinii dotyczącej przedłożonego przez Burmistrza Krasnegostawu rocznego sprawozdania z wykonania budżetu miasta za 2010 r. 3. Uchwała Nr 1/2011 Składu Orzekającego RIO w Lublinie z dnia 13 kwietnia 2011 r. w sprawie opinii do wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Krasnystaw o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Krasnegostawu z tytułu wykonania budżetu za 2010 r. 4. Uchwała Nr 15/2011 Składu Orzekającego RIO w Lublinie z dnia 9 lutego 2011 r. w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu przedstawionego w uchwale budżetowej Miasta Krasnystaw. 5. Uchwała Nr 16/2011 Składu Orzekającego RIO w Lublinie z dnia 9 lutego 2011 r. w sprawie opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Miasta Krasnystaw. 6. Uchwała Nr III/11/2010 Rady Miasta Krasnystaw z dnia 29 grudnia 2010 r. w sprawie uchwalenia budżetu Miasta na 2011 r. 7. Uchwała Nr 12/2010 Składu Orzekającego RIO w Lublinie z dnia 3 grudnia 2010 r. w sprawie opinii dotyczącej projektu uchwały budżetowej na 2011 rok Miasta Krasnystaw. 8. Rb-NDS kwartalne sprawozdanie o nadwyżce/deficycie za okres od początku roku do dnia 31 grudnia 2010 roku. 9. Rb-Z kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz gwarancji poręczeń za okres od początku roku do dnia 31 grudnia 2010 roku. 10. Rb-27s miesięczne / roczne sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 30 czerwca roku 2011. 11. Rb-28s miesięczne / roczne sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 30 czerwca roku 2011. 12. Rb-N kwartalne sprawozdanie o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych za okres od początku roku do dnia 30 czerwca roku 2011. 13. Rb-NDS kwartalne sprawozdanie o nadwyżce / deficycie jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 30 czerwca roku 2011. 14. Rb-Z kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń za okres od początku roku do dnia 30 czerwca roku 2011. 15. Sprawozdanie RB 27 s (zbiorcze) za 2010 r. 16. Sprawozdanie RB 28s (zbiorcze) za 2010 r. 17. Sprawozdanie Rb NDS za 2009 r. 18. Sprawozdanie Rb-Z za 2009 r. 19. Sprawozdanie RB 27s (zbiorcze) za 2009 r. 20. Sprawozdanie RB 28s (zbiorcze) za 2009 r. 21. Sprawozdanie opisowe z wykonania budżetu i opinia za I półrocze 2011r. 22. Zaświadczenie o nr Regon 23. Zaświadczenie o nadaniu nr NIP 24. Uchwały o powołaniu Burmistrza i Skarbnika 25. Opinia RIO zatwierdzająca Wieloletnią Prognozę Finansową na 2011 r. oraz lata następne. 26. Opinia RIO o możliwości spłaty kredytu 27. Informacja o stanie zobowiązań Miasta Krasnystaw za I półrocze 2011 r. 28. Dochody Miasta Krasnystaw za II kw. 2011r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnystaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach