Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 1 285 118,00 zł, z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek

Gmina Krzywcza ogłasza przetarg

  • Adres: 37-755 Krzywcza, Krzywcza 36
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 671 14 86; 16 671 14 84 , fax. 16 733 22 02
  • Data zamieszczenia: 2013-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzywcza
    Krzywcza 36 36
    37-755 Krzywcza, woj. podkarpackie
    tel. 16 671 14 86; 16 671 14 84, fax. 16 733 22 02
    REGON: 00054414800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzywcza.pl; bip.ugkrzywcza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 1 285 118,00 zł, z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1 285 118,00 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek. 2. Szczegółowe warunki zamówienia: 1) okres kredytowania i data spłaty całości kredytu - od daty zawarcia umowy do dnia 29.12.2023 r.; 2) okres karencji przy spłacie kredytu - do dnia 31.03.2014 r.; 3) bazowa stopa oprocentowania oparta będzie na stawce WIBOR 1M ustalonej w ostatnim dniu roboczym przed rozpoczęciem okresu odsetkowego powiększonej o marże wykonawcy; 4) marża banku zaproponowana w ofercie przetargowej pozostanie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy kredytowej; 5) realizacja dyspozycji Zamawiającego następować będzie w formie bezgotówkowej, bez odrębnego wniosku na wskazany rachunek budżetu gminy Krzywcza w czterech transzach wraz z datą postawienia każdej transzy kredytu do dyspozycji Zamawiającego: - pierwsza transza - 365 696,00 PLN - 04.04.2013 r., - druga transza - 309 646,00 PLN - 27.06.2013 r., - trzecia transza - 309 646,00 PLN - 27.09.2013 r., - czwarta transza - 300 130,00 PLN - 30.12.2013 r.; 6) waluta kredytu - PLN; 7) spłata kredytu będzie następować kwartalnie w 40 ratach; 8) odsetki płatne kwartalnie od faktycznie wykorzystanych środków, do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku; 9) Spłata odsetek następować będzie na podstawie noty odsetkowej, wystawianej przez wykonawcę, na koniec każdego kwartału; 10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji. W przypadku zaciągnięcia kredytu w wysokości niższej od planowanej nie będzie to skutkować rozwiązaniem umowy kredytowej oraz nie będzie powodować żadnych innych roszczeń w stosunku do zamawiającego; 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat, jak również zmian podanych w pkt 5 terminów postawienia transz kredytu do dyspozycji Zamawiającego; 12) zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracja wekslową do kwoty 1 285 118 PLN; 13) Prowizje i opłaty bankowe: - prowizja od niewykorzystanej transzy kredytu - zerowa, - prowizja za gotowość - zero, - prowizja za przedterminową spłatę części lub całości kredytu - zerowa, - kwota prowizji ma obejmować wszystkie czynności i opłaty związane z uruchomieniem kredytu. 3. Wykonawca dołączy do oferty harmonogram spłaty zadłużenia zawierający następujące pozycje: raty, data spłaty, kwota raty, kapitał pozostający do spłaty w określonym niniejszej specyfikacji okresie kredytowania, który jednocześnie będzie załącznikiem do umowy o udzielenie kredytu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu spłat kredytu i wcześniejszą spłatę kredytu na warunkach jak w ust. 1 pkt 10.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ugkrzywcza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach