Przetargi.pl
Udzielenie Gminie Suchowola kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów (również refinansowanie już spłaconych rat kredytowych w 2010 r.) w wysokości 483 140,00 zł

Gmina Suchowola ogłasza przetarg

  • Adres: 16-150 Suchowola, pl. Kościuszki 5
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. (085) 7229400 , fax. (085) 7229419
  • Data zamieszczenia: 2010-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchowola
    pl. Kościuszki 5 5
    16-150 Suchowola, woj. podlaskie
    tel. (085) 7229400, fax. (085) 7229419
    REGON: 00059950300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchowola.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie Suchowola kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów (również refinansowanie już spłaconych rat kredytowych w 2010 r.) w wysokości 483 140,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/ Spłata kredytu następować będzie do ostatniego dnia kwartału począwszy od dnia l stycznia 2011 roku do dnia 31 grudnia 2015 roku, przy czym: 1. w 2011 roku cztery raty, w wysokości 24.250,00 zł (dwadzieścia cztery tysiące dwieście pięćdziesiąt złotych) każda rata, 2. w 2012 roku cztery raty, w wysokości 24.250,00 zł (dwadzieścia cztery tysiące dwieście pięćdziesiąt złotych) każda rata, 3. w 2013 roku cztery raty, w wysokości 24.250,00 zł (dwadzieścia cztery tysiące dwieście pięćdziesiąt złotych) każda rata, 4. w 2014 roku cztery raty, w wysokości 24.250,00 zł (dwadzieścia cztery tysiące dwieście pięćdziesiąt złotych) każda rata, 5. w 2015 roku cztery raty, w wysokości 23.785,00 zł (dwadzieścia trzy tysiące siedemset osiemdziesiąt pięć złotych) każda rata, Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu z zachowaniem 7 dniowego terminu powiadomienia Kredytodawcy o wcześniejszej spłacie kredytu lub jego części. 2/ Wykonawca postawi kredyt do dyspozycji Zamawiającego jednorazowo i przekaże na rachunek budżetu Gminy w ciągu 5 dni od dnia zawarcia umowy; naliczanie odsetek nastąpi od daty uruchomienia kredytu. 3/ Odsetki od wykorzystanego kredytu będą naliczane kwartalnie od kwoty aktualnego zadłużenia i podlegać będą spłacie w terminie od ostatniego dnia każdego kwartału w okresie kredytowania. 4/ Do obliczenia kwoty odsetek przyjmować się będzie rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku. 5/ Spłata kapitału będzie następowała ostatniego dnia kwartału roku obrachunkowego. 6/ Koszty obsługi kredytu stanowią: a) oprocentowanie kredytu - zmienne. Oprocentowanie w całym okresie kredytowania stanowi sumę stawki WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego kwartału kalendarzowego, poprzedzającego okres obrachunkowy i stałej w trakcie trwania umowy marży banku. Koszty związane z prowadzeniem rachunku kredytowego oraz wszelkie operacje związane z obsługą kredytu wykonawca jest zobowiązany wliczyć do marży w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania, b) prowizja - liczona jako % od całej kwoty kredytu tj. 483.140,00zł. Prowizja musi zawierać w sobie wszelkie opłaty, które związane są z uruchomieniem kredytu. 7/ Wykonawca wraz z ofertą załączy proponowany wzór umowy. 8/ Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco i deklaracja wekslowa. 9/ Karencja w spłacie kapitału do 31 grudnia 2010 roku. 10/ Okres kredytowania od dnia uruchomienia kredytu do dnia 31 grudnia 2015 roku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.suchowola.wrotapodlasia.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach