Przetargi.pl
Udzielenie Gminie Goniądz kredytu na sfinansowanie deficytu w wysokości 809 816 zł (słownie złotych: osiemset dziewięć tysięcy osiemset szesnaście)

Urząd Miejski w Goniądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 19-110 Goniądz, Plac 11 Listopada 38
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7380043 , fax. 085 7380307
  • Data zamieszczenia: 2011-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Goniądzu
    Plac 11 Listopada 38 38
    19-110 Goniądz, woj. podlaskie
    tel. 085 7380043, fax. 085 7380307
    REGON: 00052738000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.goniadz.wrotapodlasia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie Goniądz kredytu na sfinansowanie deficytu w wysokości 809 816 zł (słownie złotych: osiemset dziewięć tysięcy osiemset szesnaście)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: udzieleniu Gminie Goniądz kredytu na sfinansowanie deficytu w wysokości 809 816 zł ( słownie złotych: osiemset dziewięć tysięcy osiemset szesnaście ) Istotne warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ spłata kredytu następować będzie do ostatniego dnia miesiąca począwszy od dnia 01 stycznia 2012 roku do dnia 31 grudnia 2019 roku, przy czym: 1. w 2012 roku dwanaście rat, w wysokości po 8 435 zł ( słownie złotych: osiem tysięcy czterysta trzydzieści pięć) każda 2. w 2013 roku dwanaście rat, , w wysokości po 8 435 zł ( słownie złotych: osiem tysięcy czterysta trzydzieści pięć) każda 3. w 2014 roku dwanaście rat, , w wysokości po 8 435 zł ( słownie złotych: osiem tysięcy czterysta trzydzieści pięć) każda 4. w 2015 roku dwanaście rat, w wysokości po 8 435 zł ( słownie złotych: osiem tysięcy czterysta trzydzieści pięć) każda 5. w 2016 roku dwanaście rat, w wysokości po 8 435 zł ( słownie złotych: osiem tysięcy czterysta trzydzieści pięć) każda 6. w 2017 roku dwanaście rat, w wysokości po 8 435 zł ( słownie złotych: osiem tysięcy czterysta trzydzieści pięć) każda 7. w 2018 roku dwanaście rat, w wysokości po 8 435 zł ( słownie złotych: osiem tysięcy czterysta trzydzieści pięć) każda 8. w 2019 roku jedenaście rat, w wysokości po 8 435 zł ( słownie złotych: osiem tysięcy czterysta trzydzieści pięć) każda oraz jedna rata w wysokości 8 491 zł ( słownie złotych: osiem tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt jeden) Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu z zachowaniem 7 dniowego terminu powiadomienia Kredytodawcy o wcześniejszej spłacie kredytu lub jego części. 2/ Wykonawca postawi kredyt do dyspozycji Zamawiającego na wydzielonym rachunku kredytowym w ciągu 3 dni od dnia zawarcia umowy; naliczanie odsetek nastąpi od daty uruchomienia kredytu. Przewidywana data uruchomienia kredytu to 17 październik 2011 r. 3/ uruchomienie środków następować będzie na podstawie polecenia przelewu, w określonych kwotach i terminach, 4/ odsetki naliczane będą miesięcznie , od faktycznie wykorzystanych środków; do obliczenia kwoty odsetek przyjmować się będzie rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku, 5/ spłata odsetek będzie następowała w ostatnim dniu miesiąca kalendarzowego. 6/ spłata kapitału będzie następowała w ostatnim dniu miesiąca kalendarzowego okresu obrachunkowego, 7/ koszty obsługi kredytu stanowią: a) oprocentowanie kredytu - zmienne. Oprocentowanie w całym okresie kredytowania stanowi sumę stawki WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego kwartału kalendarzowego, poprzedzającego okres obrachunkowy i stałej w trakcie trwania umowy marży banku. Koszty związane z prowadzeniem rachunku kredytowego oraz wszelkie operacje związane z obsługą kredytu Wykonawca jest zobowiązany wliczyć do marży w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania. W celu wyliczenia kosztu kredytu należy przyjąć notowanie stawki WIBOR 3M na dzień 31 sierpnia 2011 roku. 8/ Zamawiający zastrzega sobie prawo nie skorzystania z kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat, 9/ Wykonawca wraz z ofertą załączy proponowany wzór umowy, zawierający istotne warunki dotyczące przedmiotu zamówienia i termin realizacji zamówienia wynikający z niniejszej specyfikacji 10/ zabezpieczenie kredytu : weksel in blanco i deklaracja wekslowa. 11/ karencja w spłacie kapitału do 31 grudnia 2011 roku. 12/ okres kredytowania od dnia uruchomienia kredytu do dnia 31.12.2019 roku 13/ W celu wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego, Zamawiający udostępni poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie http://bip.um.goniadz.wrotapodlasia.pl oraz dołączy do SIWZ następujące informacje: 1) sprawozdania Rb- NDS, Rb-Z, na dzień 30.06.2011 r. 2) Budżet gminy uchwalony na rok 2011 3) Sprawozdanie z wykonania budżetu gminy Goniądz za I półrocze 2011 roku 4) Uchwałę w sprawie wyrażenia opinii o przedłożonej przez Burmistrza Goniądza informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze 2011 roku 5) Uchwałę w sprawie wyrażenia opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu oraz możliwości sfinansowania deficytu przedstawionego przez Miasto i Gminę Goniądz Zamawiający umieścił na stronie http://bip.um.goniadz.wrotapodlasia.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.goniadz.wrotapodlasia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach