Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCIACH: GONIĄDZ (UL. DEMOKRATYCZNA (odc. w km 0+000-0+364,50), NOWY ŚWIAT (odc. w km 0+000-0+530,60), OGRODOWA (odc. w km 0+006,5-0+233), OSOWIEC (odc. w km 0+008,5-0+137,30 i 0+168,30-1+067,30) I OWIECZKI (odc. w km 0+007,1-0+234,70) - I ETAP

Urząd Miejski w Goniądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 19-110 Goniądz, Plac 11 Listopada 38
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7380043 , fax. 085 7380307
  • Data zamieszczenia: 2010-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Goniądzu
    Plac 11 Listopada 38 38
    19-110 Goniądz, woj. podlaskie
    tel. 085 7380043, fax. 085 7380307
    REGON: 00052738000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.goniadz.wrotapodlasia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCIACH: GONIĄDZ (UL. DEMOKRATYCZNA (odc. w km 0+000-0+364,50), NOWY ŚWIAT (odc. w km 0+000-0+530,60), OGRODOWA (odc. w km 0+006,5-0+233), OSOWIEC (odc. w km 0+008,5-0+137,30 i 0+168,30-1+067,30) I OWIECZKI (odc. w km 0+007,1-0+234,70) - I ETAP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCIACH: GONIĄDZ (UL. DEMOKRATYCZNA (odc. w km 0+000-0+364,50), NOWY ŚWIAT (odc. w km 0+000-0+530,60), OGRODOWA (odc. w km 0+006,5-0+233), OSOWIEC (odc. w km 0+008,5-0+137,30 i 0+168,30-1+067,30) I OWIECZKI (odc. w km 0+007,1-0+234,70) - I ETAP. polegająca na: 1) wykonaniu robót przygotowawczych, 2) wykonaniu podbudowy, 3) wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno asfaltowych standard III warstwa ścieralna gr. po zagęszczeniu 5 cm - o powierzchni ogólnej 12812,01 m2 , 4) wykonaniu przebudowy sieci telekomunikacyjnej i elektrycznej kolidującej z przebudową nawierzchni dróg, 5) wykonaniu przełożenia i zabezpieczenia kabli telekomunikacyjnych i elektrycznych kolidujących z przebudową nawierzchni dróg, 6) wykonaniu elementów ulic chodników, wjazdów bramowych, 7) oznakowaniu poziomym i pionowym, 8) wykonaniu inwentaryzacji powykonawczej. (Zakres rzeczowy zamówienia zostanie zrealizowany zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarami robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik 10 do siwz.) 2. Określenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45.23.31.40-2 - Roboty drogowe 45.23.32.20-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 3. Wykonawca przed przystąpieniem do robót winien opracować uproszczony projekt organizacji ruchu na czas przebudowy drogi wg obowiązującego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem 4. Po wykonaniu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedstawić niezbędne deklaracje zgodności lub atesty wbudowanych materiałów. 5. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres gwarancji na wbudowane materiały i wykonane prace - minimum 3 lata. (Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji jednak nie będzie to brane pod uwagę przez Zamawiającego przy ocenie ofert).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 20 000,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 nr 42, póz. 275 z późniejszymi zmianami). 3.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy BS MOŃKI O/GONIĄDZ Nr: 37808500050130009720000050 4.Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w chwili otwarcia ofert znajduje się na koncie Zamawiającego. 5.Dokumenty dotyczące wadium wniesionego w innej formie niż pieniądzu, należy w oryginale dostarczyć do siedziby Zamawiającego odrębnie lub łącznie z ofertą do chwili otwarcia ofert. Potwierdzona kopia musi być dołączona do oferty. 6.Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7.Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium w okolicznościach przewidzianych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.Zamawiający orzeknie przepadek wadium jeżeli na wezwanie Zamawiającego Wykonawca nie uzupełni dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw. 9.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 8. 10.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.goniadz.wrotapodlasia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach