Przetargi.pl
UDZIELENIE GMINIE BISKUPIEC KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO

Gmina Biskupiec ogłasza przetarg

  • Adres: 13-340 Biskupiec, ul. Rynek
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 56 4745057 do 59 , fax. 564 747 952
  • Data zamieszczenia: 2018-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biskupiec
    ul. Rynek 1
    13-340 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 56 4745057 do 59, fax. 564 747 952
    REGON: 53281400000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE GMINIE BISKUPIEC KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi pn.:” „Udzielenie Gminie Biskupiec kredytu długoterminowego” 1. Przedmiotem zamówienia jest „Udzielenie kredytu długoterminowego” Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie Gminie Biskupiec kredytu długoterminowego na sfinansowanie wkładu własnego realizowanego zadania inwestycyjnego „Przebudowa targowiska w miejscowości Biskupiec” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w kwocie 1 189 000,00 zł ( słownie: jedne milion sto osiemdziesiąt dziewięć tysięcy 00/100 złotych) zgodnie z zarządzeniem Nr 42/2018 Wójta Gminy Biskupiec z dnia 17 kwietnia 2018r. w sprawie zaciągnięcia w 2018r. kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu. 1.1.termin uruchomienia kredytu: w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy na wezwanie Zamawiającego 1.2.ostateczna spłata kredytu nastąpi w dniu 30 grudnia 2028r. 1.3.Spłata kredytu będzie następowała: - W 120 równych ratach miesięcznych po 9 750,00 zł , w ostatnim dniu miesiąca począwszy od 1 stycznia 2019 roku. 1.4. Jeśli dzień spłaty kapitału przypada na dzień wolny od pracy, spłata powinna być dokonana w pierwszym dniu roboczym następującym po tym dniu, z zastrzeżeniem, że odsetki od kredytu będą naliczane do dnia poprzedzającego spłatę 1.5.Odsetki od kredytu będą naliczane w okresach miesięcznych od zrealizowanej kwoty kredytu i płatne w okresach miesięcznych. Zamawiający wymaga aby do naliczania odsetek stosowany był kalendarz rzeczywisty tj. kalendarz, w którym miesiąc i rok mają zawsze rzeczywistą liczbę dni. 1.6.Odsetki od kredytu będą pobierane w terminach miesięcznych, do ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca kalendarzowego. 2. Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel In blanco . 3. oprocentowanie kredytu według stawki WIBOR 3M: do oferty na dzień ogłoszenia przetargu, do umowy wg stawki obowiązującej w dniu poprzedzającym podpisanie umowy kredytowej. 4. Zamawiający ma prawo dokonać wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub jego części bez uprzedniego powiadomienia Kredytodawcy i bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu. W przypadku wcześniejszej, częściowej spłaty kredytu, okres kredytowania pozostaje bez zmian, chyba, że Kredytobiorca złoży odmienną dyspozycję na piśmie. 5. Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna. 6. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla uznania, iż wykonawca spełnia warunek zamawiający żąda aby wykonawca wykazał, że posiada zezwolenie na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy prawo bankowe ( Dz. U. z 2015r. poz. 128 z późn.zm.) a w przypadku banków państwowych pisemne oświadczenie, że bank prowadzi działalność na podstawie stosownego rozporządzenia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz a następnie złożonej na wezwanie zamawiającego kserokopii dokumentu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach