Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w kwocie 5 000 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego.

Gmina Miejska Giżycko ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, Aleja 1 Maja 14
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. +4887 7324111 , fax. +4887 428 5241
  • Data zamieszczenia: 2024-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Giżycko
    Aleja 1 Maja 14
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. +4887 7324111, fax. +4887 428 5241
    REGON: 790671171
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w kwocie 5 000 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w kwocie 5.000.000 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego.2. Postępowanie jest ogłoszone na podstawie Uchwały Nr XCII/128/2023 Rady Miasta Giżycka z dnia 20 grudnia 2023 r. w sprawie uchwały budżetowej na rok 2024 z późniejszymi zmianami - https://bip.gizycko.pl/wiadomosci/1210/wiadomosc/726360/uchwala_nr_xcii1282023_rady_miejskiej_w_gizycku_z_20_grudnia_202 3. Uruchomienie kredytu nastąpi w transzach na podstawie pisemnych wniosków składanych przez zamawiającego do 23 grudnia 2024 r. Bank nie będzie pobierał prowizji od uruchomienia kredytu.4. Kredyt będzie uruchamiany wg potrzeb Zamawiającego i na jego pisemny wniosek nie później niż w terminie 2 dni od dnia jego złożenia.5. Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania kredytu w wysokości niższej niż kwota wynikająca z umowy kredytowej lub odstąpienia od wykorzystania kwoty kredytu. Wykonawca z tego tytułu nie będzie żądał dodatkowych opłat i prowizji. 6. Wymagana karencja spłaty kredytu do 30 marca 2026 r.7. Spłata kapitału kredytu nastąpi w 12 ratach kwartalnych płatnych na ostatni dzień kwartału począwszy od 31 marca 2026 r. do 23 grudnia 2028 r. 8. Odsetki spłacane będą w ratach kwartalnych, bez okresu karencji, pierwsza spłata odsetek nastąpi na ostatni dzień kwartału od kwoty wykorzystanego kapitału.9. Do wyliczenia odsetek od kredytu należy zastosować system kalendarz rzeczywisty (365/366)10. Oprocentowanie kredytu zmienne w stosunku rocznym oparte o zmienną stawkę WIBOR 3M – obowiązującą powiększoną o stałą marżę Banku.11.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku Nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 12. Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §11 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 ze zmianami). 13. Rodzaj czynności zawiązanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności związane z obsługą kredytu. 14. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia, najpóźniej w ciągu 5 dni od dnia zawarcia umowy, oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie osoby, o której mowa w pkt. 4, na podstawie umowy o pracę. 15. Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww wymogu. Zamawiający będzie uprawniony do naliczenia kar umownych, o których mowa w Projektowanych postanowieniach umownych zamówienia publicznego. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 16. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych przedstawi Zamawiającemu oświadczenie pracowników Wykonawcy, o których mowa w pkt. 4 o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę oraz otrzymaniu wynagrodzenia za ostatni miesiąc pracy. 17. Zamawiający nie wymaga wykazania przez Wykonawcę zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp. Ze względu na ograniczona liczbę znaków - szczegóły znajdują się w Załączniku nr 4 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach