Przetargi.pl
Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 1 500 000 PLN (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Krasnystaw w 2009 roku oraz na spłatę części zobowiązań z tytułu zaciągniętych w latach poprzednich kredytów i pożyczek

Gmina Krasnystaw ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. M. Konopnickiej 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5763753 , fax. 082 5763046
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krasnystaw
    ul. M. Konopnickiej 4 4
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 082 5763753, fax. 082 5763046
    REGON: 11019796000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 1 500 000 PLN (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Krasnystaw w 2009 roku oraz na spłatę części zobowiązań z tytułu zaciągniętych w latach poprzednich kredytów i pożyczek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 1 500 000 PLN (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Krasnystaw w 2009 roku oraz na spłatę części zobowiązań z tytułu zaciągniętych w latach poprzednich kredytów i pożyczek. Wymagania dotyczące kredytu 1. Wypłata kredytu w dwóch transzach: I w kwocie - 500 000 zł w dniu 15.12.2009 r., II w kwocie - 1 000 000 zł w dniu 30.12.2009 r., 2. Karencja w spłacie kapitału do dnia 30.06.2011 r. 3. Okres kredytowania do 31.12.2016 r., 4. Termin spłat i wysokość rat kredytu: Termin spłaty-Kwota raty: 30.06.2011 -50 000; 31.12.2011-50 000; 31.03.201-50 000; 30.06.2012-50 000; 30.09.2012-50 000; 31.12.2012 -50 000; 31.03.2013-50 000; 30.06.2013-50 000; 30.09.2013-50 000; 31.12.2013 -50 000; 31.03.2014-75 000; 30.06.2014-75 000; 30.09.2014-75 000; 31.12.2014-75 000; 31.03.2015-75 000; 30.06.2015-75 000; 30.09.2015-75 000; 31.12.2015 -75 000; 31.03.2016-100 000; 30.06.2016-100 000; 30.09.2016 -100 000, 31.12.2016-100 000. 5. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, 6. Spłata odsetek: kwartalna, (kwartały kalendarzowe) 7. Oprocentowanie kredytu zmienne, uzależnione od stawki WIBOR 1M na dzień 16.11.2009 r. oraz stałej marży Wykonawcy, 8. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych (miesiące kalendarzowe) a spłacane w terminach kwartalnych. 9. Spłata odsetek następować będzie na podstawie zawiadomienia przesyłanego przez bank do Zamawiającego (Kredytobiorcy) w terminie 7 dni od dnia jego otrzymania, 10. Wykonawca przeleje przydzielony kredyt na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, 11. Wykonawca powinien przyjąć do obliczenia ceny udzielenia kredytu, rzeczywistą liczbę dni występującą w danym roku (365/366 dni). 12. W celu umożliwienia Wykonawcy oceny zdolności kredytowej Zamawiającego do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dołącza się następujące dokumenty: a) sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Krasnystaw za rok 2008 oraz za III kwartał 2009 r. - sprawozdanie o stanie należności Rb - N, - sprawozdanie o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji poręczeń Rb - Z, - sprawozdanie o nadwyżce/deficycie Rb - NDS, - zbiorcze sprawozdanie o wydatkach Rb - 28S, - zbiorcze sprawozdanie o dochodach Rb - 27S b) uchwałę budżetową na 2009r., c) uchwałę Rady Gminy w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu bankowego, d) opinię RIO w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu występującego w projekcie uchwały budżetowej Gminy Krasnystaw, e) opinię RIO prawidłowości prognozy kwoty długu przedstawionego przez Gminę Krasnystaw, f) opinię RIO w sprawie opinii dotyczącej przedłożonego przez Wójta Gminy Krasnystaw rocznego sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2008 rok. g) opinię RIO w sprawie opinii dotyczącej informacji Wójta Gminy o przebiegu wykonania budżetu gminy z I półrocze 2009 r. h) opinię RIO o projekcie budżetu na 2009 r., i) uchwałę Nr XXXVII/269/09 Rady Gminy Krasnystaw z dnia 29.10.2009 r. w sprawie zmian w uchwale budżetowej na 2009 rok. j) uchwałę Nr 54/2009 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie z dnia 9.11.2009 r. w sprawie zaopiniowania możliwości spłaty kredytu długoterminowego przez Gminę Krasnystaw. k) sytuację finansową Gminy Krasnystaw na lata 2009 - 2016.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych należy przedłożyć następujący dokument: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Dokument wymieniony w pkt 1 należy złożyć w formie oryginału, natomiast dokument wskazany w pkt 2 należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wraz z ofertą winni przedłożyć dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu odpowiednio do zapisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą byś składane (Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://krasnystaw.bip.e-zeto.com, www.krasnystaw.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach