Przetargi.pl
Udzielenie bankowego kredytu długoterminowego w kwocie 703 715 zł

Urząd Gminy w Karsinie ogłasza przetarg

  • Adres: 83440 Karsin, ul. Długa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 873 322 , fax. 586 873 120
  • Data zamieszczenia: 2017-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Karsinie
    ul. Długa 222
    83440 Karsin, woj. pomorskie
    tel. 586 873 322, fax. 586 873 120
    REGON: 53966700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karsin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie bankowego kredytu długoterminowego w kwocie 703 715 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: udzielenie kredytu długoterminowych w następującej wysokości 703 715,00 zł, który zgodnie z Uchwałą Nr XXIII/205/17 Rady Gminy w Karsinie z dnia z dnia 18 maja 2017 r. zostanie przeznaczony na sfinansowanie deficytu (zadanie inwestycyjne pn. „Budowa drogi gminnej wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej w Wielu” współfinansowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020). 1. Sposób zaciągnięcia kredytu: a) Wykonawca przedstawi do dyspozycji Zamawiającego kwotę kredytu w następujących terminach: 703 715,00 zł do 29 września 2017 r. b) Zamawiający oczekuje, iż uruchomienie kredytu nie będzie wymagało składania odrębnych wniosków kredytowych. c) Zamawiający oczekuje, iż Wykonawca nie będzie wymagał zabezpieczenia zaciągniętego zobowiązania, a jedyną dopuszczalna przez Zamawiającego formą takiego zabezpieczenia będzie weksel własny in blanco. d) Kwoty poszczególnych transz kredytu zostaną wpłacone na wskazany rachunek bankowy w banku obsługującym budżet gminy. 2. Warunki spłaty kredytu: a) Zobowiązanie Zamawiającego z tytułu odsetek od kredytu regulowane będą miesięcznie jako suma zmiennej stawki bazowej WIBOR dla złotówkowych depozytów 1 – miesięcznych na rynku międzybankowym, z ostatniego notowania w miesiącu poprzedzającym miesiąc, za który naliczane będą odsetki powiększonej o (ewentualną) stała marżę banku. b) O wysokości stawki bazowej WIBOR 1M w kolejnych miesiącach Wykonawca zobowiązany będzie do pisemnego powiadamiania Zamawiającego. c) Do wyliczenia odsetek przy sporządzaniu oferty cenowej należy przyjąć, że rok ma 365 dni. d) Wykonawca udzieli Zamawiającemu karencji w spłacie zaciągniętego kredytu do dnia 30 czerwca 2018 r. Karencja w spłacie kredytu dotyczyć będzie tylko kapitału. e) W okresie obsługi kredytu, spłata należnych odsetek będzie następować miesięcznie. f) Terminy spłaty kredytu: spłata nastąpi w terminie do 30 grudnia 2026 r. Poszczególne raty winny przedstawiać się następująco:  20 000 zł w terminie do 30 czerwca 2018 r.  20 891 zł w terminie do 30 września 2018 r.  20 000 zł w terminie do 30 czerwca 2019 r.  20 000 zł w terminie do 30 września 2019r.  20 000 zł w terminie do 30 czerwca 2020 r.  19 000 zł w terminie do 30 września 2020 r.  25 000 zł w terminie do 30 czerwca 2021 r.  25 000 zł w terminie do 30 września 2021 r.  30 000 zł w terminie do 30 grudnia 2021 r.  40 000 zł w terminie do 30 czerwca 2022 r.  30 000 zł w terminie do 30 września 2022 r.  30 000 zł w terminie do 30 grudnia 2022 r.  25 000 zł w terminie do 30 czerwca 2023 r.  25 000 zł w terminie do 30 września 2023 r.  30 000 zł w terminie do 30 grudnia 2023 r.  33 824 zł w terminie do 30 czerwca 2024 r.  30 000 zł w terminie do 30 września 2024 r.  30 000 zł w terminie do 30 grudnia 2024 r.  40 000 zł w terminie do 30 czerwca 2025 r.  40 000 zł w terminie do 30 września 2025 r.  40 000 zł w terminie do 30 grudnia 2025 r.  40 000 zł w terminie do 30 czerwca 2026 r.  35 000 zł w terminie do 30 września 2026 r.  35 000 zł w terminie do 30 grudnia 2026 r. g) Wykonawca winien zagwarantować przyjęcie każdej wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zamiarze dokonania wcześniejszej spłaty. 3. Wymagany termin realizacji zamówienia: do dnia 29 września 2017 r. 4. Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV) przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony kodami: 66.11.30.00 – 5. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 128 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający żąda ponadto przed udzieleniem zamówienia od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia, po uprzednim wezwaniu w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni: a) projektu umowy kredytowej odpowiadającemu wszystkim warunkom wymienionym przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ; b) oświadczenia o zaakceptowaniu sposobu i formy spłaty kredytu; c) spisu dokumentów niezbędnych do podpisania umowy kredytowej. 2) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach