Urząd Gminy Czorsztyn z/s w Maniowach ogłasza przetarg
- Adres: 34-436 Maniowy, ul. Gorczańska 3
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2750070
- Data zamieszczenia: 2010-01-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czorsztyn z/s w Maniowach
ul. Gorczańska 3 3
34-436 Maniowy, woj. małopolskie
tel. 018 2750070 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.czorsztyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udrożnienie systemu komunikacyjnego w Kluszkowcach poprzez budowę drogi gminnej ul. Królówka oraz modernizację głównego szlaku komunikacyjnego w obrębie miejscowości Kluszkowce. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie zadania pn -Udrożnienie systemu komunikacyjnego w Kluszkowcach poprzez budowę drogi gminnej ul. Królówka oraz modernizację głównego szlaku komunikacyjnego w obrębie miejscowości Kluszkowce- w km 0+000,00- km 2+547,00. Zakres inwestycji obejmuje: -oznakowanie drogi na czas prowadzonych robót -zdjęcie warstwy humusu -przebudowę sieci wodociągowej -wykonanie wpustów ulicznych, będących wyposażeniem technicznym drogi -ułożenie rur osłonowych pod przyszły kabel energetyczny oświetlenia ulicznego -ułożenie pod zjazdami przepustów w ciągu rowu przydrożnego -wykonanie elementów odwodnienia- ścieki z prefabrykatów betonowych, wyloty przykanalików, umocnienia rowów i skarp -wykonanie prac ziemnych (wykopy/nasypy), profilowanie i zagęszczanie podłoża -wykonanie warstwy podbudowy pod nawierzchnię oraz pobocze utwardzone -wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego -wykonanie nawierzchni pobocza utwardzonego z betonowej kostki brukowej ograniczonego krawężnikiem betonowym 15x30 na ławie betonowej z oporem oraz obrzeżem betonowym 8x30 cm -montaż poręczy ochronnych -wykonanie progów zwalniających z kostki brukowej -wykonanie wyspy kanalizującej ruch -wykonanie oświetlenia przejścia dla pieszych oraz oświetlenia części chodnika -remont istniejących chodników -modernizację istniejącej nawierzchni -wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu -porządkowanie terenu prac Podczas prowadzonych prac należy ograniczyć do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi. Należy zwrócić szczególną uwagę na wykonanie zasypek uzbrojenia podziemnego z materiału nie wysadzinowego oraz ich solidne zagęszczenie ( Is=1,0). Jest to warunek konieczny dla wykonania trwałej konstrukcji nawierzchni drogowej. Materiały z rozbiórki należy zakwalifikować jako gruz lub materiał nadający się do powtórnego użytku. Gruz zostanie wywieziony przez Wykonawcę z placu budowy do miejsca zutylizowania, a materiały nadające się do powtórnego użytku Wykonawca wywiezie z placu budowy w miejsce wskazane przez Inwestora. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 60 tys. złotych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W zakresie kompletności i jakości oferty: pod uwagę będą brane oferty zawierające komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. W zakresie posiadanej niezbędnej wiedzy i doświadczenia: pod uwagę będą brane oferty, w których wykazano co najmniej dwa zamówienia w zakresie robót budowlanych o podobnym charakterze, wykonane w ciągu ostatnich 5-ciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości nie mniejszej niż 1 800 000,00 zł (brutto). Wykazane zamówienia należy udokumentować referencjami wystawionymi przez inwestora bezpośredniego 3.W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: pod uwagę będą brane oferty, w których wykazano, że oferenci mają do dyspozycji kierownika budowy posiadającego stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane potwierdzone przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, wraz z informacją o podstawie dysponowania tą osobą. 4.Sytuacji ekonomicznej i finansowej: pod uwagę będą brane oferty, w których dołączono polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami i oświadczeniami, w tym również poprzez wezwanie wykonawcy do wyjaśnienia dokumentów lub uzupełnienia dokumentów. Sprawdzanie dokumentów i oświadczeń odbędzie się na zasadzie : Spełnia - nie spełnia Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi odrębnie złożyć oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jest także odrębnie zobowiązany do przedłożenia: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 3.polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie zostanie wybrana, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty cenowej (wzór - zał. nr 1 do specyfikacji). 2.Wykaz podobnych zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości nie mniejszej od wartości zamówienia (wzór - zał. nr 3 do specyfikacji) wraz z załączonymi referencjami. 3.Zakres robót który Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 4.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust 1, nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. nr 4 do specyfikacji) 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia (dotyczy osób nadzorujących wykonanie zamówienia). należy załączyć wykaz osób pełniących nadzór oraz kserokopie uprawnień i przynależności do odpowiednich Izb Samorządowych. 7.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 8.polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. Kosztorys ofertowy ( 2 egz.) 10.Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę wzór umowy (umowa - zał. nr 5 do specyfikacji).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czorsztyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dróg gminnych nr 580008K ul. Brodzińskiego, nr 580073K ul. Nowy Świat, nr 580059K ul. Legionów Polskich, nr 580048K ul. Krakowskie Przedmieście, nr 580125K ul. Krakowska, nr 580101K ul. Świętokrzyska, nr 580121K ul. Oracka, nr 580015K ul. Czackiego, nr 580007K ul. Stasiaka, nr 580030K ul. Gołębia, nr 580003K ul. Bernardyńska w miejscowości Bochnia
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa mostu nr. JNI 01027460 nad potokiem Ścieklec na drodze powiatowej 1264K w m.. Błogocice
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi transportu rolnego nr 203705K w miejscowści Lisia Góra k/ szkoły oraz drogi gminnej - ul. Zagumnie w miejscowości Lisia Góra
Dodano: 2016-07-21 - Budowa budynku socjalnego przy ul. Na Buczków w Bochni
Dodano: 2016-07-20 - Remont instalacji wodociągowej zewnętrznej wraz z przyłączami od pawilonu C-1 do B-1 - etap II (od C-1 do A-0).- KC-zp.272-338/16
Dodano: 2016-07-15 - Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Joninach poprzez przebudowę instalacji c.o. i kotłowni gazowej oraz przebudowę i zmianę sposobu użytkowania części budynku na cele przedszkola
Dodano: 2016-07-15 - Budowa boiska sportowego na terenie Szkoły Podstawowej Nr 67 - ul. Kaczorówka 4 w Krakowie w formule zaprojektuj i wykonaj. Sprawa numer: NZ.273.150.2016.RZA
Dodano: 2016-07-13 - Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Połom Duży (łącznik do działki Nr 399).
Dodano: 2016-07-04 - Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Kobyle ( Podgródek Kobylski ) - etap III.
Dodano: 2016-07-04 - Zagospodarowanie terenu przylegającego do Libiąskiego Centrum Kultury oraz skweru u zbiegu ulic Górniczej i Ks. Pieli w Libiążu - przebudowa ciągów komunikacyjnych wokół budynku LCK
Dodano: 2016-07-04