Przetargi.pl
Ubezpieczenie w zakresie następujących ryzyk: - odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności, - ognia i innych zdarzeń losowych, - od kradzieży z włamaniem i rabunku, - sprzętu elektronicznego od szkód materialnych i nośników danych oraz danych.

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2582021, 3141620 , fax. 032 3141620
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grażyńskiego 5 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2582021, 3141620, fax. 032 3141620
    REGON: 27112783900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie w zakresie następujących ryzyk: - odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności, - ognia i innych zdarzeń losowych, - od kradzieży z włamaniem i rabunku, - sprzętu elektronicznego od szkód materialnych i nośników danych oraz danych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są cztery rodzaje polis ubezpieczeniowych dla Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach. Ubezpieczenia w zakresie następujących ryzyk: - odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności, - ognia i innych zdarzeń losowych, - od kradzieży z włamaniem i rabunku, - sprzętu elektronicznego od szkód materialnych i nośników danych oraz danych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ. Wielkość poniżej 206.000 euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium zgodnie z art. 45 ustawy w wysokości 7000,00 zł Słownie: siedem tysięcy złotych 00/100 2) Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych w art. 45 ustawy. 3) Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego:Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Nazwa banku: ING Bank Śląski S.A. O / Katowice Nr rachunku: 13105012141000002334950603. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Prosimy o dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie przelewu.4) Wadium w formie innej niż gotówka należy dołączyć do oferty w osobnej kopercie. 5) Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie innej niż gotówka potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 6) Zwrot wadium dokonany będzie zgodnie z uregulowaniami art.46 ustawy. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, gdy nastąpią okoliczności przewidziane w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W przetargu może wziąć udział wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. 2) W oparciu o powyższe zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: - wykonawca musi dysponować zezwoleniem organu nadzoru uprawniającym do wykonywania działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą o działalności ubezpieczeniowej z dnia 22 maja 2003 r. (Dz.U. Nr 124, poz. 1151) , - wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, natomiast w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez usługę odpowiadającą rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia zamawiający rozumie usługę polegającą na usłudze w zakresie ubezpieczenia dla sumy określonych w postępowaniu ryzyk o wartości nie mniejszej niż 500 000 000,00 zł (brutto), UWAGA! Jeśli wykonawcy przedstawią w swych ofertach wymagane wartości finansowe w innych walutach niż określone w SIWZ, to będą one przeliczone wg średniego kursu PLN Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu publicznym dla niniejszego postępowania. 3) Wykonawca nie może powierzyć wykonania części, ani całości zamówienia podwykonawcom. 4) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 5) W przypadku, o którym mowa w ust. 4, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, co potwierdzą stosownym pisemnym pełnomocnictwem podpisanym przez wszystkie podmioty występujące wspólnie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. 6) Jako spełnienie wymogu przedłożenia pełnomocnictwa, o którym mowa w ust. 5, uznaje się również złożenie umowy konsorcjum, jeżeli będzie z niej wynikać upoważnienie dla osoby występującej w postępowaniu do reprezentowania wszystkich podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7) W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunki określone w ust. 2 mogą spełniać wykonawcy łącznie. Podmioty występujące wspólnie odpowiadają solidarnie przed zamawiającym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunków określonych w rozdziale II SIWZ, od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1) Formularz Oferta - załącznik nr 1. 2) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 3)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - załącznik nr 2. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (podpisującego ofertę), jeżeli nie wynika ono z dokumentów wymienionych w ust. 4. 6) Wykaz potwierdzający, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonawca wykonał należycie, natomiast w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie, co najmniej jedną usługę polegającą na ciągłej bądź okresowej obsłudze prawnej państwowej lub samorządowej osoby prawnej albo jednostki organizacyjnej o wartości nie mniejszej niż 500 000 000,00 zł (brutto) wraz z dokumentami potwierdzającymi wartość brutto, datę i miejsce wykonania wskazanych usług- załącznik nr3. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w ust. 4 składa każdy z podmiotów. UWAGA! Wykonawcy wspólnie mogą złożyć oświadczenie z art. 22 ustawy. Oświadczenie to musi być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy o udzielenie zamówienia. - Dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. - Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z pieczątką imienną osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). - W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa wymagane dokumenty zgodnie z treścią § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgm.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach