Przetargi.pl
UBEZPIECZENIE PRZEDSIĘBIORSTWA KOMUNALNEGO SP. Z O.O. W WIELUNIU w okresie: od 01.01.2010 r. do 31.12.2012 r.

Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, ul. Zamenhofa 17
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8433115 , fax. 043 8434217
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
    ul. Zamenhofa 17 17
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 043 8433115, fax. 043 8434217
    REGON: 73003423500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komunalne.wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spólka ze 100% udziałem GMINY

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UBEZPIECZENIE PRZEDSIĘBIORSTWA KOMUNALNEGO SP. Z O.O. W WIELUNIU w okresie: od 01.01.2010 r. do 31.12.2012 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ubezpieczeniu Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o., nazywana w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiotem zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dziale IV i Dziale V specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej także siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. działalności ubezpieczeniowej. Wykonawca musi być uprawniony do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski, w zakresie ubezpieczeń Działu II załącznika do Ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. Nr 124, poz. 1151 ze zm.) w zakresie nie mniejszym niż opisany w niniejszej SIWZ. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Posiadają jednostkę organizacyjną, która będzie wykonywać techniczną obsługę ubezpieczeń, w tym wystawianie właściwych dokumentów potwierdzających ochronę ubezpieczeniową i wstępną likwidację szkód w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego lub oświadczą, że w wyniku udzielenia im zamówienia utworzą taką jednostkę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) warunki określone w pkt. 3.1.1., 3.1.3., 3.1.4., muszą być spełnione przez każdego z tych Wykonawców, b) warunki określone w pkt. 3.1.2. i 3.1.5. mogą być spełnione łącznie przez tych Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą złoży następujące dokumenty: Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) wg Załącznika Nr 3 - Dział III SIWZ, Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Aktualne zezwolenie właściwego organu nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia lub inny dokument potwierdzający uprawnienia Wykonawcy do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczeń Działu II załącznika do Ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. Nr 124, poz. 1151 ze zm.) ale w zakresie nie mniejszym niż opisany w niniejszej SIWZ, w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty wspólnej przez Wykonawców (np. konsorcjum), ich oferta musi spełniać następujące wymagania: Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. W przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy najpóźniej przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (umowę konsorcjum). Umowa regulująca współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (umowa konsorcjum) w szczególności winna zawierać postanowienia wynikające z charakteru konsorcjum oraz poniższe warunki: określenie stron umowy z oznaczeniem lidera, cel zawarcia umowy, c)okres obowiązywania umowy konsorcjum (obejmujący okres realizacji przedmiotu zamówienia), d)solidarną odpowiedzialność każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wobec zamawiającego za wykonanie umowy, e)wyłączenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do czasu wykonania przedmiotu zamówienia, f)zakaz dokonywania zmian w umowie konsorcjum bez zgody Zamawiającego. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 4.1.1. - 4.1.3. muszą być złożone przez każdego Wykonawcę oddzielnie. Dokumenty opisane w pkt. 4.1. Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zmianami) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 4.1.2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego wyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa w pkt. 4.1.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego wyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia §2 ust. 2 niniejszego rozporządzenia znajdują odpowiednio zastosowanie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 4 niniejszej SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komunalne.wielun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach