Przetargi.pl
wykonanie operatów szacunkowych

Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Zamkowa 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2254600 , fax. 042 2254669
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto
    ul. Zamkowa 16 16
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 042 2254600, fax. 042 2254669
    REGON: 00051691000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pabianice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie operatów szacunkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości dla Zadanie nr I 1. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych wraz z naniesieniami roślinnymi niezbędnych do ustalenia warunków zbywania i nabywania Termin wykonania powyższych operatów szacunkowych wynosi 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia. Operaty winny zawierać wyodrębnione wartości nieruchomości gruntowych, wartości naniesień roślinnych. Przewidywana ilość operatów ok. 35 2. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość prawa użytkowania wieczystego niezbędnych do określenia warunków sprzedaży na rzecz użytkownika wieczystego oraz przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności Termin wykonania powyższych operatów szacunkowych wynosi 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia Przewidywana ilość operatów ok. 30 3.Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość służebności gruntowej, służebności przesyłu oraz operatów szacunkowych określających wysokość obniżenia wartości nieruchomości z tytułu wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej Termin wykonania powyższych operatów szacunkowych wynosi 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia Przewidywana ilość operatów ok. 45 4. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych niezbędnych do ustalenia wysokości opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości na skutek zmiany planu miejscowego. Termin wykonania powyższych operatów szacunkowych wynosi 21 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia. Przewidywana ilość operatów ok. 10 5. Sporządzenie opinii dotyczących zmiany wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem bądź zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Termin wykonania powyższych opinii wynosi 21 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia. Przewidywana ilość opinii ok. 4 6. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych niezbędnych do aktualizacji opłaty rocznej z tytułu ich użytkowania wieczystego. Termin wykonania powyższych operatów szacunkowych wynosi 21 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia Przewidywana ilość operatów ok. 95 7) Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych niezbędnych do naliczenia opłaty adiacencekiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości Termin wykonania powyższych operatów szacunkowych wynosi 21 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia Przewidywana ilość operatów ok.100 Zadanie nr II Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość budynków i naniesień budowlanych, naniesień roślinnych i nieruchomości gruntowej. 1. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość naniesień budowlanych (ogrodzenia , utwardzenia terenu itp.), naniesień roślinnych i nieruchomości gruntowej Przewidywana ilość operatów ok. 15 2. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość budynków o kubaturze do 300 m?, naniesień roślinnych i nieruchomości gruntowej Przewidywana ilość operatów ok. 5 3. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość budynków o kubaturze od 300 m? do 700 m 3 , naniesień roślinnych i nieruchomości gruntowej Przewidywana ilość operatów ok. 4 4. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość budynków o kubaturze powyżej 700 m 3, naniesień roślinnych i nieruchomości gruntowej Przewidywana ilość operatów ok 1 Operaty winny zawierać wyodrębnione wartości nieruchomości gruntowej, wartości budynków i naniesień budowlanych oraz naniesień roślinnych. W przypadku nieruchomości zabudowanej kilkoma budynkami naniesieniami budowlanymi operat winien zawierać informację o procentowym udziale wartości poszczególnych budynków i naniesień budowlanych w całkowitej wartości budynków i naniesień. Termin wykonania powyższych operatów szacunkowych wynosi 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia Zadanie nr III 1. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość lokali mieszkalnych i lokali użytkowych z pomieszczeniami przynależnymi i udziałem do nieruchomości gruntowej, nakładów najemców,spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu Przewidywana ilość operatów ok. 55 Termin wykonania powyższych operatów szacunkowych wynosi 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia. Wykonanie zamówienia odbywać się będzie w pakietach obejmujących od 1 do 10 lokali z 14 dniowym terminem realizacji pakietu (maksymalnie 2 pakiety w ciągu miesiąca)potrzeb Gminy Miejskiej Pabianice z podziałem na następujące zadania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 701000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Oferenci, którzy 1. nie podlegają wykluczeniu na okoliczności podane w art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 3. posiadają uprawnienia państwowe upoważniające do wykonywania wyżej określonych operatów szacunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zadania posiadającymi posiadającymi uprawnienia państwowe upoważniające do wykonywania 5. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zadania i w ciągu ostatnich 3 lat - przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez oferenta jest krótszy, to w tym okresie, wykonali wyżej określone operaty szacunkowe 6. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wynikającym z ustawy o gospodarce nieruchomościami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda nw dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu 1.Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu w trybie art. 24 ust.1, 2, i że spełnia wymagania określone w art.22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - 2. W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 3. Dokumenty potwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia państwowe upoważniające do wykonywania wyżej określonych operatów szacunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami 4.Aktualne w dacie złożenia oferty ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wynikającym z ustawy o gospodarce nieruchomościami. 5.Wzór druku oferty i formularza cenowego do poszczególnych zadań 6.Wykaz usług wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie - wyżej określonych operatów szacunkowych, z podaniem ich wartości oraz miejsca i daty wykonania oraz załączeniem dla minimum 3 usług ujętych w zestawieniu dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie listy referencyjne, opinie 7. Wykaz osób lub podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał takie osoby

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.pabianice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach