Przetargi.pl
wykonanie operatów szacunkowych

Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Zamkowa 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2254600 , fax. 042 2254669
  • Data zamieszczenia: 2012-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto
    ul. Zamkowa 16 16
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 042 2254600, fax. 042 2254669
    REGON: 00051691000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pabianice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie operatów szacunkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1).  Zamówienie obejmuje: wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości dla potrzeb Gminy Miejskiej Pabianice z podziałem na następujące zadania: Zadanie nr I 1. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych wraz z naniesieniami roślinnymi niezbędnych do ustalenia warunków zbywania i nabywania Termin wykonania powyższych operatów szacunkowych wynosi 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia. Operaty winny zawierać wyodrębnione wartości nieruchomości gruntowych, wartości naniesień roślinnych. Przewidywana ilość operatów ok. 25 2. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość prawa użytkowania wieczystego niezbędnych do określenia warunków sprzedaży na rzecz użytkownika wieczystego oraz ustalenia opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności Termin wykonania powyższych operatów szacunkowych wynosi 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia Przewidywana ilość operatów ok. 60 3.Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość służebności oraz operatów szacunkowych określających obniżenie wartości nieruchomości z tytułu wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej Termin wykonania powyższych operatów szacunkowych wynosi 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia Przewidywana ilość operatów ok. 15 Zadanie nr II 1. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych niezbędnych do aktualizacji opłaty rocznej z tytułu ich użytkowania wieczystego, opłat z tytułu trwałego zarządu i użytkowania Termin wykonania powyższych operatów szacunkowych wynosi 21 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia Przewidywana ilość operatów ok. 115 2 Wykonanie operatów szacunkowych niezbędnych do naliczenia opłaty adiacencekiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości na skutek jej podziału Termin wykonania powyższych operatów szacunkowych wynosi 21 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia Przewidywana ilość operatów ok. 32 3. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych niezbędnych do ustalenia wysokości opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości na skutek zmiany planu miejscowego. Termin wykonania powyższych operatów szacunkowych wynosi 21 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia. Przewidywana ilość operatów ok. 3 Zadanie nr III Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość budynków i innych naniesień budowlanych, naniesień roślinnych i nieruchomości gruntowej. 1. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość naniesień budowlanych (ogrodzenia , utwardzenia terenu itp.), naniesień roślinnych i nieruchomości gruntowej Przewidywana ilość operatów ok. 15 2. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość budynków o kubaturze do 500 m?, naniesień roślinnych i nieruchomości gruntowej Przewidywana ilość operatów ok. 10 3. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość budynków o kubaturze powyżej 500 m 3, naniesień roślinnych i nieruchomości gruntowej Przewidywana ilość operatów ok. 5 Operaty winny zawierać wyodrębnione wartości nieruchomości gruntowej, wartości budynków i innych naniesień budowlanych oraz naniesień roślinnych. W przypadku nieruchomości zabudowanej kilkoma budynkami naniesieniami budowlanymi operat winien zawierać informację o procentowym udziale wartości poszczególnych budynków i naniesień budowlanych w całkowitej wartości budynków i naniesień. Termin wykonania powyższych operatów szacunkowych wynosi 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia Zadanie nr IV 1. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość lokali mieszkalnych i lokali użytkowych z pomieszczeniami przynależnymi i udziałem do nieruchomości gruntowej, nakładów ich najemców,spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu, udziału w budynkach niemieszkalnych Przewidywana ilość operatów ok. 50 Termin wykonania powyższych operatów szacunkowych wynosi 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia. Wykonanie zamówienia odbywać się będzie w pakietach obejmujących od 1 do 10 lokali z 14 dniowym terminem realizacji pakietu (maksymalnie 2 pakiety w ciągu miesiąca) 2) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć zamawiającemu po 2 egzemplarze operatów szacunkowych. Ponadto wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny w formie płyty CD ( odrębnie dla każdej nieruchomości lub lokalu ).. 3) Wykonawca zobowiązuje się w ramach wynagrodzenia wskazanego w formularzu ofertowym do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym, potwierdzającej jego aktualność po upływie 12 miesięcy od daty wykonania operatu ( art. 156 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami), jeżeli odpowiada to stanowi faktycznemu 4). Podane ilości operatów szacunkowych są ilościami szacunkowymi. Faktyczna ilość operatów szacunkowych uzależniona będzie od potrzeb i możliwości Zamawiającego. 5) Szczegółowy zakres robót każdorazowo będzie określany w indywidualnych zleceniach. 6) CPV Główny przedmiot 701000002 7) Cena podana w ofercie musi obejmować całkowity zakres prac objęty przedmiotem zamówienia oraz wszelkie prace towarzyszące niezbędne do realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 701000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:  Zamawiający nie wymaga składania wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pabianice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach