Przetargi.pl
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, Ubezpieczenie mienia od kradzieży zwykłej Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczenie szyb od stłuczenia, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, NNW, AC, ASS)

Gmina Fabianki ogłasza przetarg

  • Adres: 87-811 Fabianki, Fabianki 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2517210 , fax. 054 2517229
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Fabianki
    Fabianki 4 4
    87-811 Fabianki, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2517210, fax. 054 2517229
    REGON: 91086684400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.fabianki.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, Ubezpieczenie mienia od kradzieży zwykłej Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczenie szyb od stłuczenia, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, NNW, AC, ASS)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenia mienia od kradzieży zwykłej, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia szyb od stłuczenia, ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych, ubezpieczeń komunikacyjnych w następujących jednostkach organizacyjnych: 1. Urząd Gminy 2. Publiczne Gimnazjum 3. Gminna Biblioteka Publiczna 4. Gminny Zespół Oświaty 5. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej 6. Szkoła Podstawowa Cyprianka 7. Szkoła Podstawowa Fabianki 8. Szkoła Podstawowa Szpetal Górny 9. Szkoła Podstawowa Świątkowizna 10. Zakład Gospodarki Komunalnej Chełmica Duża 11. Zespół Szkół Publicznych Nasiegniewo 12. Jednostki OSP: Nasiegniewo, Chełmica Mała, Lisek, Chełmica-Cukrownia, Bogucin, Szpetal Górny, Skórzno Pozostałe lokalizacje: 1. Place zabaw na terenie Gminy Fabianki 2. Boiska sportowe, obiekty sportowe i kulturalno-rekreacyjne, 3. Szatnie, stołówki - ubezpieczenie mienia CPV 66515200-5 - ubezpieczenie od ognia CPV 66515100-4 - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej ogólnej CPV 66516400-4 - ubezpieczenie pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej CPV 66516100-1 - ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków CPV 66512100-3 - ubezpieczenie Autocasco CPV 66514110-0 - ubezpieczenie Assistance CPV 66519300-4 UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dodatku nr 3 - Program Ubezpieczenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki do spełnienia przez wykonawcę i dokumenty potwierdzające: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności ubezpieczeniowej - Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.) - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty 2. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu i nie podleganie wykluczeniu z udziału w postępowaniu - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy prawo zamówień publicznych; 3. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, jeżeli umocowanie nie wynika z KRS bądź dokumentu równorzędnego - Pełnomocnictwo Wymagania określone przez zamawiajacego: 1. Oświadczenie wykonawcy o akceptacji wzoru umowy - Oświadczenie Wykonawcy wg załączonego do siwz wzoru. 2. Informowanie przez Wykonawcę pełnomocnika Zamawiającego o bieżącej likwidacji szkód Zamawiającego - Oświadczenie Wykonawcy wg załączonego do siwz wzoru 3. Posiadanie przez Wykonawcę, działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych, statutu przewidującego możliwość ubezpieczania osób nie będących członkiem towarzystwa - Oświadczenie, że Zamawiający (jednostki Zamawiającego) będą traktowane jak osoby nie będące członkami towarzystwa. Oświadczenie Wykonawcy wg załączonego do siwz wzoru. 4. Posiadanie przez Wykonawcę ogólnych (szczególnych) warunków wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia. - Ogólne (szczególne) warunki ubezpieczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: zaakceptowanie klauzul dodatkowych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fabianki.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach