Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Ignacego Paderewskiego 233
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-56 4648257 , fax. 0-56 4648257
- Data zamieszczenia: 2009-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
ul. Ignacego Paderewskiego 233 233
86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-56 4648257, fax. 0-56 4648257
REGON: 87113275000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna powiatu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie oraz dostawa znaków i słupków drogowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje dostawę znaków i słupków drogowych: 1. A-l niebezpieczny zakręt w prawo -25 szt. 2. A-2 niebezpieczny zakręt w lewo - 25szt. 3. A-3 niebezpieczny zakręt - pierwszy w prawo - 20 szt. 4. A-4 niebezpieczny zakręt - pierwszy w lewo 20 szt. 5. A-5 skrzyżowanie dróg -10 szt. 6. A-6b skrzyżowanie z drogą podporządkowaną występującą po prawej stronie - 6 szt. 7. A-6c skrzyżowanie z drogą podporządkowaną występującą po lewej stronie - 6 szt. 8. A-7 ustąp pierwszeństwa - 20 szt. 9. A-10 przejazd kolejowy bez zapór - 6 szt. 10. A-11 nierówna droga - 3 szt. 11. A-18b zwierzęta dzikie - 24 szt. 12. B-5 zakaz wjazdu samochodów ciężarowych - 2 szt. 13. B-33 ograniczenie prędkości - 12 szt. 14. B-34 koniec ograniczenie prędkości - 8 szt. 15. B-36 Zakaz zatrzymywania się - 8 szt. 16. D-l droga z pierwszeństwem 600x600 - 30 szt. 400x400 - 30 szt. 17. D-6 przejście dla pieszych - 16 szt. 18. D-42 obszar zabudowany - 10 szt. 19. D-43 koniec obszaru zabudowanego - 10 szt. 20. E-17a miejscowość - 5 szt. 21. E-18a koniec miejscowości - 5 szt. 22. F-3a granica obszaru administracyjnego powiatu - 6 szt. 23. G-la słupek wskaźn. z trzema kreskami umieszczany po prawej stronie jezdni - 10 szt 24. G-lb słupek wskaźn. z dwoma kreskami umieszczany po prawej strome jezdni - 10 szt. 25. G-lc słupek wskaźnikowy z jedna kreską umieszczany po prawej stronie jezdni - 10 szt. 26. T-1 (600 x 250) tabliczka wskazująca odległość znaku ostrzegawczego od miejsca niebezpiecznego - 30 szt. 27. T-2 (720 x 250) tabliczka wskazująca długość odcinka drogi na którym powtarza się lub występuje niebezpieczeństwo - 15 szt. 28. T3 (720 x 250) tablica wskazująca koniec odcinka, na którym powtarza się lub występowało niebezpieczeństwo - 15 szt. 29. T-4 (480 x 250) liczba zakrętów - 30 szt. 30. T-6 tabliczka - 10 szt. 31. T-25a tabliczka wskazująca początek zakazu postoju lub zatrzymania - 16 szt. 32. T (1500 x 1000) tablica informacyjna - 2 szt. 33. U-1a słupek prowadzący - 30 szt. 34. U-1c punktowy element odblaskowy umieszczany na barierze ochronnej - 100 szt. 35. U-3c tablica prowadząca ciągła w prawo - 2 szt. 36. U-3d tablica prowadząca ciągła w lewo - 2 szt. 37. U-11a balustrada dla pieszych - 20 szt. 38. U-18a lustro (śr. 800 mm) - 2 szt. 39. U-21a tablica do oznaczenia skrajni drogi + guma - 2 szt. 40. U-22 taśma ostrzegawcza - 10 szt. 41. słupki 3,5m słupki do znaków ocynkowane śr. 60 mm - 325 szt. 42. obejma ocynkowana zwykła - 1250 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349922009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz udokumentują to przez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz udokumentują to przez wykazanie realizacji przynajmniej trzech robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz udokumentują to przez złożenie aktualnych zaświadczeń, dokumentów, informacji potwierdzających na dzień składania ofert, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6) spełniają wymagania określone ustawą Pzp oraz siwz
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do formularza ofertowego następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru, b) parafowany przez Wykonawcę Wzór umowy, c) dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu oraz jakość wyrobu w3 oparciu o przepisy ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U z 2004 r. Nr 92, poz. 88: - aprobata techniczna - krajowy certyfikat zgodności - świadectwo autoryzacji producenta folii, d) jeżeli wykonawca używa do produkcji znaków i tablic drogowych elementów produkowanych przez inny podmiot gospodarczy, wymagane jest dołączenie oryginalnego dokumentu uprawniającego do używania tych elementów, e) wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, z podaniem zakresów do wykonania, W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw (minimum 3 dostawy) o podobnym rozmiarze i wartości, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, przybliżonych dat odbioru oraz dołączyć dokumenty, że roboty zostały wykonane należycie (referencje),
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatgrudziadzki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa znaków drogowych oraz słupków prowadzących dla jednostek administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2016 r. z podziałem na 3 części.
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa znaków drogowych oraz słupków prowadzących dla jednostek administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2015 r. z podziałem na 2 części.
Dodano: 2015-04-29 - Dostawa znaków drogowych pionowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Nakle nad Notecią
Dodano: 2014-05-27 - Dostawa znaków drogowych oraz słupków prowadzących dla jednostek administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2014 r. z podziałem na 2 części
Dodano: 2014-05-14 - DOSTAWA OZNAKOWANIA PIONOWEGO ORAZ ELEMENTÓW BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA DROGI POWIATU BYDGOSKIEGO
Dodano: 2014-02-18 - Dostawa znaków drogowych oraz słupków prowadzących dla jednostek administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2013 r. z podziałem na 2 części.
Dodano: 2013-11-18 - Dostawa znaków drogowych
Dodano: 2013-11-14 - Dostawa oznakowania pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu na drogi powiatu bydgoskiego
Dodano: 2013-06-18 - Dostawa znaków drogowych pionowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Nakle nad Notecią
Dodano: 2013-06-12 - Dostawa znaków drogowych oraz słupków prowadzących dla jednostek administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2013 r. z podziałem na 2 części.
Dodano: 2013-05-31