Przetargi.pl
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Mikołowskiego.

Zarząd Powiatu Mikołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, ul. Żwirki i Wigury 4a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 32-48-100, 32-48-125 , fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
  • Data zamieszczenia: 2012-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Mikołowskiego
    ul. Żwirki i Wigury 4a 4a
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
    REGON: 27628477900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Mikołowskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie I : Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Mikołowskiego w zakresie: -ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, -ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej, -ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, -ubezpieczenia szyb od stłuczenia. w następujących jednostkach organizacyjnych: 1. Starostwo Powiatowe w Mikołowie, ul. Żwirki i Wigury 4A; 43-190 Mikołów, NIP: 635-15-75-953, REGON: 276284779, 2. Zespół Szkół Specjalnych nr 2, ul. Plac Salwatorianów 1; 43-190 Mikołów, NIP: 635-16-00-504, REGON: 276597662, 3. Zespół Szkół Technicznych, ul. Rybnicka 44; 43-190 Mikołów, NIP: 635-11-98-048, REGON: 000198686 4. Zespół Szkół Technicznych Warsztaty Szkolne, ul. Pokoju 2; 43-190 Mikołów, NIP: 635-00-94-01, REGON: 000198686, 5. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, ul. Dworcowa 1; 43-178 Ornontowice, NIP: 969-09-05-780, REGON: 000096164, 6. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Łaziskach Górnych, ul. Chopina 11B; 43-170 Łaziska Górne, NIP: 635-15-76-220, REGON: 272752709, 7. I Liceum Ogólnokształcące, ul. Żwirki i Wigury 25; 43-190 Mikołów, NIP: 635-10-42-607, REGON: 000726843 8. II Liceum Ogólnokształcące, ul. Pokoju 4; 43-190 Mikołów, NIP: 635-11-65-623, REGON: 271897313, 9. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Karola Miarki 7; 43-190 Mikołów, NIP: 635-10-42-062, REGON: 00726837, 10. Ognisko Pracy Pozaszkolnej, ul. Karola Miarki 9; 43-190 Mikołów, NIP: 635-10-42-033, REGON: 000726814, 11. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Chopina 8;43-170 Łaziska Górne, NIP: 635-15-88-217, REGON: 276289558, 12. Dom Dziecka w Orzeszu, ul. Św. Wawrzyńca 87; 43-180 Orzesze, NIP: 635-15-56-051, REGON: 000730891, 13. Dom Pomocy Społecznej w Orzeszu, ul. Traugutta 45; 43-180 Orzesze, NIP: 635-15-79-483, REGON: 000686552, 14. Powiatowy Urząd Pracy, ul. Chopina 8; 43-170 Łaziska Górne, NIP: 635-16-53-759, REGON: 277660351, 15. Powiatowy Zarząd Dróg z/s Łaziska Górne, ul. Chopina 8; 43-170 Łaziska Górne, NIP: 635-16-57-562, REGON: 277736893, 16. Zespół Szkół Energetycznych i Usługowych, ul. ul. Chopina 11 b; 43-170 Łaziska Górne, NIP: 635-15-76-220, REGON: 272752709. Zadanie II Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenia komunikacyjne Powiatu Mikołowskiego w zakresie: - ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, - ubezpieczenie autocasco, - ubezpieczenia NNW kierowcy i pasażerów, - ubezpieczenia assistance UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 2 - Program Ubezpieczenia oraz w załączniku nr 3 do SIWZ - Wykaz mienia do ubezpieczenia Powiatu Mikołowskiego. Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielał pełnomocnikowi Zamawiającego - Maximus Broker Sp. z o.o. informacji na temat bieżącej likwidacji szkód Zamawiającego. 2.Zamawiający wymaga, aby Zamawiający (jednostki Zamawiającego) nie byli zobowiązani do pokrywania strat Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 44 ust. 2 Ustawy o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2010 r., Nr 11, poz. 66 z późn. zm.). 3.Wykonawca musi posiadać ogólne warunki ubezpieczenia, zwane dalej OWU, wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia oraz dołączyć OWU do oferty złożonej Zamawiającemu. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy, przewidywany okres ubezpieczenia od dnia 01.06.2012 r. do dnia 31.05.2013 r. UWAGA: w przypadku umów wieloletnich polisy wystawiane są na okresy roczne dla wszystkich rodzajów ubezpieczeń. Polisy ubezpieczeniowe w ubezpieczeniach majątkowych będą wystawiane indywidualnie dla każdej jednostki na okresy: od dnia 01.06.2012 r. do dnia 31.05.2013 r. Polisy dla ubezpieczeń wspólnych np. ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia szyb od stłuczenia, wystawione zostaną po jednej polisie z każdego rodzaju ubezpieczenia obejmując ochroną wszystkie jednostki organizacyjne Zamawiającego na okresy: od dnia 01.06.2012 r. do dnia 31.05.2013 r. Polisy dla ubezpieczeń komunikacyjnych będą wystawione na jeden okres roczny określony indywidualnie dla każdego pojazdu i wskazane w załącznikach zawierających wykazy pojazdów. Ubezpieczenia pojazdów nabywanych w trakcie trwania umowy o udzielenie zamówienia będą zawierane na okresy roczne zgodnie z wnioskiem Zamawiającego. Ostatnim dniem umożliwiającym ubezpieczenie pojazdu na warunkach umowy o udzielenie zamówienia publicznego jest ostatni dzień obowiązywania umowy, to jest 31.05.2013 r. Maksymalnie okres ubezpieczenia pojazdów zakończy się dnia 30.05.2014 r. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany sposobu wystawienia polis ubezpieczeniowych po rozstrzygnięciu przetargu: dla ubezpieczeń majątkowych (indywidualnych i wspólnych) może zostać wystawiona jedna polisa obejmująca ochroną wszystkie jednostki wskazane w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolowski.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach