Przetargi.pl
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej MZUiM w Tychach

Miejski Zarząd Ulic i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, ul. Budowlanych 59
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 227-70-06, 3271491 , fax. 032 2277008
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
    ul. Budowlanych 59 59
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 032 227-70-06, 3271491, fax. 032 2277008
    REGON: 00016634400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.tychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej MZUiM w Tychach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej w następującym zakresie: ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych, sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, od kradzieży z włamaniem i rabunku, odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej, o.c. zarządcy drogi i o.c. pracodawcy. Umowa generalna obejmuje okres jednego roku. Zgodnie z art. 36 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Zamawiający zastrzega sobie, że przedmiotowe zamówienie nie może być powierzone podwykonawcom w zakresie pośredniczenia w zawieraniu umów ubezpieczeniowych - pośrednikom ubezpieczeniowym określonymi w ustawie o pośrednictwie ubezpieczeniowym z dnia 22 maja 2003 (Dz. U. nr 124 poz.1154 rozdz.1 art.4 ust.1 z późniejszymi zmianami). W przypadku Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych - Ubezpieczający/Ubezpieczony nie będzie zobowiązany do udziału w pokryciu strat towarzystwa przez wnoszenie dodatkowej składki ubezpieczeniowej jak również innych zobowiązań poza zobowiązaniami wynikającymi z umowy ubezpieczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności: posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 124, poz.1151 z późn. zm.) b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności posiadają placówkę/placówki obsługi ubezpieczonych na terenie województwa śląskiego (przez placówkę obsługi ubezpieczonych zamawiający rozumie biuro, w którym można zgłosić szkodę, złożyć dokumenty do szkody oraz dokonać oględzin pojazdu przez rzeczoznawcę) c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: posiadają wskaźnik pokrycia rezerw techniczno-ubezpieczeniowych aktywami min. 100% na koniec roku 2008; posiadają wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi min. 100% na koniec roku 2008 d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2. Jeżeli powyższe warunki spełni więcej niż 10 wykonawców - do składania ofert zamawiający zaprosi tych dziesięciu (10) wykonawców, którzy spełniają warunki bezwzględnie obowiązujące (opisane w pkt.1a,b,c,d) oraz uzyskają największą ilość punktów, które zostaną przyznane za wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności - za każdy dodatkowy procent pokrycia ponad wymagane 100% wykonawca otrzyma 1 punkt. W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej wykonawców jednakowej ilości punktów za wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności zostaną przyznane tym wykonawcom dodatkowe punktu za wskaźnik pokrycia rezerw techniczno-ubezpieczeniowych aktywami - za każdy dodatkowy procent pokrycia ponad wymagane 100% wykonawca otrzyma 1 punkt. 3. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia-nie spełnia. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5. Wymagania postawione przez zamawiającego wykonawcy musi spełniać każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 6. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, wykonawcy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawią umowę regulującą współpracę wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt.III2) Wykonawca winien załączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu następujące oświadczenia i dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - wymagane dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007, Nr 223, poz.1655 z późn. zm.) - Załącznik Nr 1 do Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wzór dostępny na stronie internetowej zamawiającego www.mzuim.tychy.pl), c) zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia (zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej, Dz. U. z 2003 r. Nr 124, poz. 1151, z późn. zm.), 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymagane dokumenty: a) wykaz placówek obsługi ubezpieczonych na terenie województwa śląskiego - Załącznik Nr 3 do Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wzór dostępny na stronie internetowej zamawiającego www.mzuim.tychy.pl) 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wymagane dokumenty: a) informacja o wskaźniku pokrycia aktywami rezerw techniczno-ubezpieczeniowych (w procentach) na koniec 2008 roku - Załącznik Nr 2 do Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) informacja o wskaźniku pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi (w procentach) na koniec roku 2008 - Załącznik Nr 2 do Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wzór dostępny na stronie internetowej zamawiającego www.mzuim.tychy.pl). Dokumenty ww. winne być złożone w formie określonej w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z paragrafem 2 ww. rozporządzenia. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę z zastrzeżeniem art. 9 ust. 3 Pzp. Pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Wykonawca składa we wskazanym terminie wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami. Wzór wniosku zamawiający udostępnia na stronie internetowej www.mzuim.tychy.pl

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach