Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 48-300 Nysa, ul. Słowiańska 17
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 0-77 448 24 56 , fax. 0-77 448 25 04
- Data zamieszczenia: 2009-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Słowiańska 17 17
48-300 Nysa, woj. opolskie
tel. 0-77 448 24 56, fax. 0-77 448 25 04
REGON: 53142184500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Turnus rehabilitacyjny wraz z kursem komputerowym, szkoleniem Mały sekretariat i warsztatami aktywnego poszukiwania pracy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wyjazdowy, całodobowy turnus rehabilitacyjny usprawniająco-rekreacyjny wraz z kursem komputerowym, szkoleniem Mały sekretariat i warsztatami aktywnego poszukiwania pracy dla osób niepełnosprawnych na terenie na terenie Polski wraz z dowozem i przywozem powrotnym uczestników. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853125004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, 5) Złożą wymagane dokumenty wskazane w punkcie VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VI na zasadzie spełnia - nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, które muszą spełniać wykonawcy, wskazane w punkcie VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.: 1. Zaświadczenie Wykonawcy o aktualnym wpisie do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, w których uczestniczą osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środków PFRON. Zaświadczenie musi potwierdzać, iż podmiot, dla którego wydane jest zaświadczenie uprawniony jest do organizacji turnusów usprawniająco-rekreacyjnych dla osób niepełnosprawnych z minimum.: - z dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich, - ze schorzeniami układu krążenia, - upośledzeniem umysłowym, - chorobami psychicznymi, - epilepsją (padaczką) - inne ( w tym: chorobami neurologicznymi) 2. Zaświadczenie wydane dla ośrodka, w którym będzie odbywał się turnus, o aktualnym wpisie do rejestru ośrodków turnusów rehabilitacyjnych. Zaświadczenie musi poświadczać, iż w danym ośrodku może odbywać się turnus rehabilitacyjny usprawniająco-rekreacyjnych oraz że ośrodek jest uprawniony do przyjmowania zorganizowanych grup turnusowych osób niepełnosprawnych minimum: - z dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich, - ze schorzeniami układu krążenia, - upośledzeniem umysłowym, - chorobami psychicznymi, - epilepsją (padaczką) - inne ( w tym: chorobami neurologicznymi) 3. Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych dla jednostki wykonującej kurs komputerowy, szkolenie Mały sekretariat i warsztaty aktywnego poszukiwania pracy. 4. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas realizacji zadania. 5. Złożenie pisemnego oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy (załącznik nr 5 do SIWZ nr PCPR.3431-3/2009). 6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzające doświadczenie w wykonywaniu usług stanowiących przedmiot zamówienia tj. - min. 1 rok doświadczenia w organizacji turnusów rehabilitacyjnych, w których uczestniczą osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środków PFRON (potwierdzone wpisem do rejestru organizatorów) oraz zorganizowanie min. 2 turnusów rehabilitacyjnych odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia dla grup zorganizowanych. - min. 1 rok działalności jako ośrodek, w którym mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne (potwierdzone wpisem do rejestru ośrodków) oraz przyjęcie w ośrodku min. 2 grup zorganizowanych na turnusach rehabilitacyjnych odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia dla grup zorganizowanych. - w przypadku podmiotu wykonującego kurs komputerowy, szkolenie Mały sekretariat, warsztaty aktywnego poszukiwania pracy, zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, min 4 zadania. 7. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności przewidzianych w programie szkolenia ( załącznik nr 8 do SIWZ nr PCPR.3431-3/2009). 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i pojazdów mechanicznych, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (załącznik nr 6 do SIWZ nr PCPR.3431-3/2009). 9. Preliminarz turnusu wraz z kursem komputerowym, szkoleniem Mały sekretariat i warsztatami aktywnego poszukiwania pracy (załącznik nr 3 do SIWZ nr PCPR.3431-3/2009). 10. Oferta turnusu wraz z kursem komputerowym, szkoleniem Mały sekretariat i warsztatami aktywnego poszukiwania pracy (załącznik nr 2 do SIWZ nr PCPR.3431-3/2009). 11. Oświadczenie dotyczące podwykonawców (załącznik nr 9 do SIWZ nr PCPR.3431-3/2009). 12. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 13. Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych łącznie z ofertą. 14. Informacja dotycząca osoby ze strony Wykonawcy, sprawującej nadzór wewnętrzny nad prawidłową realizacją turnusu wraz z kursem komputerowym, szkoleniem Mały sekretariat i warsztatami aktywnego poszukiwania pracy oraz ze wskazaniem zakresu podejmowanych przez tą osobę czynności. 15. W przypadku zastosowania zerowej stawki Vat, wykonawca jest zobowiązany przedstawić podstawę prawną jej zastosowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Organizacja turnusu, warunki zakwaterowania, wyżywienia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://nysa.samorzady.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie zabiegów rehabilitacyjnych dla min. 10 dzieci z pieczy zastępczej, na terenie Powiatu Krapkowickiego
Dodano: 2016-06-07 - Organizacja turnusu rehabilitacyjnego wraz z kursem komputerowym, treningiem radzenia sobie ze stresem oraz warsztatami aktywnego poszukiwania pracy dla osób niepełnosprawnych- numer 2
Dodano: 2014-09-25 - Turnus rehabilitacyjny dla uczestników projektu WYKORZYSTAJ SWÓJ POTENCJAŁ
Dodano: 2014-09-18 - Organizacja turnusu rehabilitacyjnego wraz z kursem komputerowym, treningiem radzenia sobie ze stresem oraz warsztatami aktywnego poszukiwania pracy dla osób niepełnosprawnych- numer 1
Dodano: 2014-08-22 - Organizacja i przeprowadzenie 14 - dniowego turnusu rehabilitacyjnego w ramach projektu Dobry Start
Dodano: 2014-07-08 - Zorganizowanie i przeprowadzenie 14-dniowego turnusu rehabilitacyjnego usprawniająco-rekreacyjnego nad polskim morzem dla 40 osób niepełnosprawnych i 2 opiekunów grupy w ramach projektu systemowego pn.: Aktywizacja zawodowa i społeczna wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych i osób niepełnosprawnych.
Dodano: 2014-04-22 - Wyjazd rehabilitacyjny (8-dniowy) dla uczestników projektu WYKORZYSTAJ SWÓJ POTENCJAŁ
Dodano: 2014-04-14 - Wyjazd rehabilitacyjny (10-dniowy) z warsztatami psychologicznymi dla uczestników projektu WYKORZYSTAJ SWÓJ POTENCJAŁ
Dodano: 2014-03-26 - Wyjazd rehabilitacyjny (8-dniowy) dla uczestników projektu WYKORZYSTAJ SWÓJ POTENCJAŁ
Dodano: 2014-03-26 - Organizacja turnusu rehabilitacyjnego wraz z kursem komputerowym, treningiem radzenia sobie ze stresem oraz warsztatami aktywnego poszukiwania pracy dla osób niepełnosprawnych - numer 2
Dodano: 2013-10-10