Przetargi.pl
Turnus rehabilitacyjny wraz z kursem komputerowym, szkoleniem Mały sekretariat i warsztatami aktywnego poszukiwania pracy.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 48-300 Nysa, ul. Słowiańska 17
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 448 24 56 , fax. 0-77 448 25 04
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Słowiańska 17 17
    48-300 Nysa, woj. opolskie
    tel. 0-77 448 24 56, fax. 0-77 448 25 04
    REGON: 53142184500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Turnus rehabilitacyjny wraz z kursem komputerowym, szkoleniem Mały sekretariat i warsztatami aktywnego poszukiwania pracy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wyjazdowy, całodobowy turnus rehabilitacyjny usprawniająco-rekreacyjny wraz z kursem komputerowym, szkoleniem Mały sekretariat i warsztatami aktywnego poszukiwania pracy dla osób niepełnosprawnych na terenie na terenie Polski wraz z dowozem i przywozem powrotnym uczestników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853125004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, 5) Złożą wymagane dokumenty wskazane w punkcie VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VI na zasadzie spełnia - nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, które muszą spełniać wykonawcy, wskazane w punkcie VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.: 1. Zaświadczenie Wykonawcy o aktualnym wpisie do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, w których uczestniczą osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środków PFRON. Zaświadczenie musi potwierdzać, iż podmiot, dla którego wydane jest zaświadczenie uprawniony jest do organizacji turnusów usprawniająco-rekreacyjnych dla osób niepełnosprawnych z minimum.: - z dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich, - ze schorzeniami układu krążenia, - upośledzeniem umysłowym, - chorobami psychicznymi, - epilepsją (padaczką) - inne ( w tym: chorobami neurologicznymi) 2. Zaświadczenie wydane dla ośrodka, w którym będzie odbywał się turnus, o aktualnym wpisie do rejestru ośrodków turnusów rehabilitacyjnych. Zaświadczenie musi poświadczać, iż w danym ośrodku może odbywać się turnus rehabilitacyjny usprawniająco-rekreacyjnych oraz że ośrodek jest uprawniony do przyjmowania zorganizowanych grup turnusowych osób niepełnosprawnych minimum: - z dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich, - ze schorzeniami układu krążenia, - upośledzeniem umysłowym, - chorobami psychicznymi, - epilepsją (padaczką) - inne ( w tym: chorobami neurologicznymi) 3. Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych dla jednostki wykonującej kurs komputerowy, szkolenie Mały sekretariat i warsztaty aktywnego poszukiwania pracy. 4. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas realizacji zadania. 5. Złożenie pisemnego oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy (załącznik nr 5 do SIWZ nr PCPR.3431-3/2009). 6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzające doświadczenie w wykonywaniu usług stanowiących przedmiot zamówienia tj. - min. 1 rok doświadczenia w organizacji turnusów rehabilitacyjnych, w których uczestniczą osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środków PFRON (potwierdzone wpisem do rejestru organizatorów) oraz zorganizowanie min. 2 turnusów rehabilitacyjnych odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia dla grup zorganizowanych. - min. 1 rok działalności jako ośrodek, w którym mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne (potwierdzone wpisem do rejestru ośrodków) oraz przyjęcie w ośrodku min. 2 grup zorganizowanych na turnusach rehabilitacyjnych odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia dla grup zorganizowanych. - w przypadku podmiotu wykonującego kurs komputerowy, szkolenie Mały sekretariat, warsztaty aktywnego poszukiwania pracy, zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, min 4 zadania. 7. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności przewidzianych w programie szkolenia ( załącznik nr 8 do SIWZ nr PCPR.3431-3/2009). 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i pojazdów mechanicznych, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (załącznik nr 6 do SIWZ nr PCPR.3431-3/2009). 9. Preliminarz turnusu wraz z kursem komputerowym, szkoleniem Mały sekretariat i warsztatami aktywnego poszukiwania pracy (załącznik nr 3 do SIWZ nr PCPR.3431-3/2009). 10. Oferta turnusu wraz z kursem komputerowym, szkoleniem Mały sekretariat i warsztatami aktywnego poszukiwania pracy (załącznik nr 2 do SIWZ nr PCPR.3431-3/2009). 11. Oświadczenie dotyczące podwykonawców (załącznik nr 9 do SIWZ nr PCPR.3431-3/2009). 12. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 13. Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych łącznie z ofertą. 14. Informacja dotycząca osoby ze strony Wykonawcy, sprawującej nadzór wewnętrzny nad prawidłową realizacją turnusu wraz z kursem komputerowym, szkoleniem Mały sekretariat i warsztatami aktywnego poszukiwania pracy oraz ze wskazaniem zakresu podejmowanych przez tą osobę czynności. 15. W przypadku zastosowania zerowej stawki Vat, wykonawca jest zobowiązany przedstawić podstawę prawną jej zastosowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Organizacja turnusu, warunki zakwaterowania, wyżywienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://nysa.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach