Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie 14 - dniowego turnusu rehabilitacyjnego w ramach projektu Dobry Start

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 46-200 Kluczbork, ul. Sienkiewicza 20B
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 418-00-30; 77 410-70-34 , fax. 77 418-00-30
  • Data zamieszczenia: 2014-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Sienkiewicza 20B 20B
    46-200 Kluczbork, woj. opolskie
    tel. 77 418-00-30; 77 410-70-34, fax. 77 418-00-30
    REGON: 53142143700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-kluczbork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie 14 - dniowego turnusu rehabilitacyjnego w ramach projektu Dobry Start
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie 14 - dniowego turnusu rehabilitacyjnego w ramach projektu Dobry Start. Projekt Dobry Start realizowany jest w ramach Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w zał. nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853125004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dodatkowe zaplecze techniczne i wyposażenie Ośrodka (pełny opis w SIWZ w pkt. 13.2)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcpr.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach