Przetargi.pl
TT-28-16/2009 - Usługi w zakresie opracowania projektu budowlanego oraz projektów wykonawczych remontu alei głównej zlokalizowanej na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Osobowice we Wrocławiu

Zarząd Cmentarzy Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 50-224 Wrocław, pl. Strzelecki 19/21
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (0-71) 328 70 20 , fax. (0-71) 328 70 18
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Cmentarzy Komunalnych
    pl. Strzelecki 19/21 19/21
    50-224 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (0-71) 328 70 20, fax. (0-71) 328 70 18
    REGON: 93058862500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zck.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    TT-28-16/2009 - Usługi w zakresie opracowania projektu budowlanego oraz projektów wykonawczych remontu alei głównej zlokalizowanej na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Osobowice we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na opracowanie projektu budowlanego i projektów wykonawczych remontu alei głównej Cmentarza Komunalnego Oddział Osobowice na odcinku od bramy głównej cmentarza do domu przedpogrzebowego w tym plac wokół niego oraz remontu nawierzchni wokół budynków 59a i 59c o łącznej powierzchni około 7 500 m2. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie: 1) projekt budowlany; 2) projekty wykonawcze; 3) projekt organizacji ruchu zastępczego wraz z odbudową nawierzchni; 4) koncepcję proponowanych rozwiązań; 5) specyfikacje technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych; 6) wytyczne do planu BIOZ; 7) przedmiary robót; 8) kosztorysy inwestorskie; 9) pozwolenia, uzgodnienia lub inne opinie, a także dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi, w tym pozwolenia miejskiego lub wojewódzkiego konserwatora zabytków na prowadzenie robót budowlanych w otoczeniu zabytku. 3. Przedmiot zamówienia należy realizować na podstawie Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) a w szczególności spełniają następujące warunki: a) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwie usługi w zakresie opracowania projektu budowlanego i wykonawczego na budowę, przebudowę lub remont dróg utwardzonych o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł; b) dysponują osobami, które posiadają uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności: - architektonicznej; - konstrukcyjno - budowlanej (w zakresie budowy dróg); - instalacji w zakresie sieci i instalacji sanitarnych; - instalacji w zakresie sieci i instalacji elektrycznych. c) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 000,00 zł. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski do Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie podmiotów uprawnionych do ich reprezentowania lub przedmiotu działalności, winni złożyć potwierdzoną kserokopię takiego wniosku. 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie wg załącznika nr 4 do siwz; 5) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 5 do siwz; 6) uprawnienia budowlane ww. osób wskazanych doprojektowania w poszczególnych specjalnościach, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia; 7) aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządowej o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie; 8) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zck.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach