Przetargi.pl
TT-28-02/2017 ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE REMONTU DROGI WJAZDOWEJ, PLACU ORAZ KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA TERENIE POSESJI ZARZĄDU CMENTARZY KOMUNALNYCH PRZY PLACU STRZELECKIM 19/21 WE WROCŁAWIU

Zarząd Cmentarzy Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 50224 Wrocław, pl. Strzelecki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (0-71) 328 70 20 , fax. (0-71) 328 70 18
  • Data zamieszczenia: 2017-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Cmentarzy Komunalnych
    pl. Strzelecki
    50224 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (0-71) 328 70 20, fax. (0-71) 328 70 18
    REGON: 93058862500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    TT-28-02/2017 ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE REMONTU DROGI WJAZDOWEJ, PLACU ORAZ KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA TERENIE POSESJI ZARZĄDU CMENTARZY KOMUNALNYCH PRZY PLACU STRZELECKIM 19/21 WE WROCŁAWIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania są roboty budowlane w zakresie remontu drogi wjazdowej, placu oraz kanalizacji deszczowej na terenie posesji siedziby Zarządu Cmentarzy Komunalnych przy pl. Strzeleckim 19/21 we Wrocławiu. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: 1) Roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni wraz z podbudową; 2) Roboty rozbiórkowe istniejącej instalacji kanalizacji deszczowej; 3) Wywóz i utylizacja materiałów porozbiórkowych; 4) Roboty budowlane związane z: a) Wykonaniem instalacji kanalizacji deszczowej; b) Wykonaniem powierzchniowej izolacji cieplnej i przeciwilgociowej ścian zewnętrznych fundamentowych budynku nr 19-21 w obrębie wykonywanych robót nawierzchniowych (elewacja północna i wschodnia) c) Wykonaniem powierzchniowej izolacji przeciwwilgociowej ław i ścian fundamentowych budynku garażowego (z wyłączeniem trafostacji) oraz ogrodzenia murowanego od strony wschodniej placu w obrębie wykonywanych robót nawierzchniowych; d) Wykonaniem robót nawierzchniowych wraz z podbudową; e) Elementami małej architektury: • Osłona śmietnika; • Pergola wsparta na ścianie parterowej przybudówki; • Donice z nasadzeniami winobluszczu; • Ozdobne kule z betonu architektonicznego; 5) Inne prace w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej wykonanych robót. 3. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa opracowana przez Pracownię Projektową arch. Lidia Legięć z siedzibą przy ul. Oleśnickiej 15B we Wrocławiu wg poniższego wykazu: 1) projekty budowlane; 2) projekty wykonawcze; 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; 4. Roboty prowadzone będą zgodnie z m.in.: a) Zaświadczeniem 963/2017 z dnia 01.02.2017 wydanym przez Wydział Architektury i Budownictwa przy Urzędzie Miejskim we Wrocławiu o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu o którym mowa w art. 30 ust. 5 c ustawy Prawo budowlane; b) Opinią w zakresie ochrony zabytków archeologicznych z dnia 11 maja 2015 r. wydaną przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu; c) Decyzją nr 78/2017 z dnia 12.01.2017 r. Pozwolenie na prowadzenie prac archeologicznych Dolnośląskiego Konserwatora Zabytków; 5. Roboty będące przedmiotem zamówienia będą realizowane na czynnym obiekcie, tj. w czasie pracy biura Zarządu. Na czas trwania remontu teren budowy będzie wyłączony z normalnej eksploatacji. 6. Wszystkie wymienione w dokumentacji projektowej materiały konkretnych producentów należy traktować jako przykładowe z możliwością ich zamiany na inne o nie gorszych parametrach technicznych i jakościowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych); 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku składając wadium należy wskazać w imieniu kogo, tytułem jakiego postępowania jest wnoszone. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 1804). 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w PKO BP SA numer rachunku dla podmiotów krajowych: 59 1020 5226 0000 6702 0416 5114, dla podmiotów zagranicznych: kod IBAN-SWIFT: PL 59 1020 5226 0000 6702 0416 5114 BPKOPLPW, z adnotacją „Wadium – nr postępowania: TT-28-02/2017” 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 7. Wadium wnoszone w innych niż pieniądz dopuszczonych formach – oryginał dokumentu winien zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego do sekretariatu, tj. Zarząd Cmentarzy Komunalnych, pl. Strzelecki 19/21, 50-224 Wrocław, przed upływem terminu składania ofert (również w przypadku dostarczenia wadium za pośrednictwem poczty). 8. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zarząd Cmentarzy Komunalnych z siedzibą we Wrocławiu, pl. Strzelecki 19/21, 50-224 Wrocław. Poręczenia lub gwarancje muszą zawierać w swojej treści zobowiązania gwaranta/poręczyciela do nieodwołalnej i bezwarunkowej, na każde pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona (art. 89 ust. 1 art. 7b). 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach