Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-094 Bydgoszcz, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 5854304 , fax. 52 5854076
- Data zamieszczenia: 2013-06-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy
ul. M. Skłodowskiej-Curie 9 9
85-094 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 5854304, fax. 52 5854076
REGON: 00112607400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jurasza.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Tonery, tusze do drukarek i kserokopiarek, płyty i akcesoria komputerowe. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1 Przedmiotem zamówienia są dostawy tonerów, tuszy do drukarek i kserokopiarek, płyt i akcesoriów komputerowych. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 pakiety. Oferta winna być pełna i powinna spełniać szczegółowe wymagania określone w formularzu cenowym, stanowiących załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jak i wymagania zawarte w punkcie 3 niniejszej specyfikacji. 2.2 Oferta w każdym z pakietów winna być pełna i powinna spełniać szczegółowe wymagania określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia jak i wymagania zawarte w punkcie 3 niniejszej specyfikacji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 10.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu (łącznie z podaną godziną) składania ofert wskazanego w pkt. 13.1 SIWZ (art. 45 ustawy) w wysokości: pakiet 1 4 000,00 pakiet 2 500,00 w jednej z niżej wymienionych form: pieniądzu - przelew na rachunek bankowy Zamawiającego w KREDYT BANK S.A. nr rachunku: 64 1500 1360 1213 6008 5200 0000 na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć tonery, tusze do drukarek i kserokopiarek, płyty i akcesoria komputerowe a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r, Nr 42, poz. 275). 10.2 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej Zamawiający zaleca, aby oryginał lub kopia (przygotowana z zastosowaniem postanowień pkt. 12.7 SIWZ) dowodu wpłaty dołączony został do oferty. W każdym przypadku oryginał lub kopia (przygotowana z zastosowaniem postanowień pkt. 12.7 SIWZ) dowodu wpłaty nie może być doręczony Zamawiającemu później niż do upływu terminu wskazanego w pkt. 13.1 SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej wniesienie w terminie nastąpi wówczas, gdy wskazany powyżej rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu (łącznie z podana godziną), o którym mowa w pkt. 13.1 SIWZ. 10.3 W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej beneficjentem musi być Zamawiający. Zamawiający zaleca, aby kopia dokumentu dołączona została do oferty. Oryginał dokumentu nie może być doręczony Zamawiającemu później niż do upływu terminu (łącznie z godziną), o którym mowa w pkt. 13.1 SIWZ. Przez doręczenie uznaje się złożenie oryginału dokumentu w kasie siedziby Zamawiającego budynek A, czynnej od poniedziałku do piątku z wyjątkiem środy (chyba, że 10 dzień danego miesiąca przypadać będzie w środę to kasa będzie czynna w tym właśnie dniu, w tej sytuacji następny dzień czyli czwartek będzie dniem, w którym kasa będzie nieczynna) w godzinach 10:00 - 13:00, z zastrzeżeniem wskazanego w zdaniu poprzednim terminu (łącznie z godziną) przyjęcia dokumentu w dniu składania ofert. 10.4 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. 10.5 Wykonawca, który wycofał swoją ofertę, a zabezpieczył ją wadium, powinien wystąpić do Zamawiającego na piśmie o dokonanie zwrotu wadium w formie i wysokości, w której je wniósł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jurasza.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faxów i kserokopiarek.
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa tuszy , tonerów, taśm i bębnów do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Wydziałów Urzędu Miasta Torunia.
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa tuszy , tonerów, taśm i bębnów do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Wydziałów Urzędu Miasta Torunia.
Dodano: 2016-06-13 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego i wojewódzkich jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-05-25 - Tonery do drukarek laserowych/faksów/urządzeń wielofunkcyjnych; tusze do drukarek atramentowych.
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa tuszy , tonerów, taśm i bębnów do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Wydziałów Urzędu Miasta Torunia.
Dodano: 2016-05-18 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego i wojewódzkich jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2016-04-14 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów i kserokopiarek
Dodano: 2016-04-08 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH, DRUKUJĄCYCH I CZYSZCZĄCYCH DO URZĄDZEŃ ORAZ POJEMNIKÓW I GŁOWIC - sprawa nr 8/2016
Dodano: 2016-03-16