Przetargi.pl
Termomodernizacja Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kamieniu Krajeńskim.

Gmina Kamień Krajeński ogłasza przetarg

  • Adres: 89-430 Kamień Krajeński, Plac Odrodzenia 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 389 45 10 , fax. 52 388 63 92
  • Data zamieszczenia: 2015-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kamień Krajeński
    Plac Odrodzenia 3 3
    89-430 Kamień Krajeński, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 389 45 10, fax. 52 388 63 92
    REGON: 00052745700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kamienkrajenski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kamieniu Krajeńskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie prowadzi się w trybie przetargu nieograniczonego z możliwością składania ofert częściowych na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2009 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.). 1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Szkoły Podstawowej i Przedszkola Samorządowego w Kamieniu Krajeńskim przy ul. Szkolnej 3 w Kamieniu Krajeńskim (działka nr 1069 obręb 0001 Kamień Krajeński). 2. Zakres robót obejmuje: CZĘŚĆ I: a. Docieplenie ścian zewnętrznych - styropian gr. 15 cm; b. Docieplenie dachów - styropapa gr. 15 cm; c. Wymiana stolarki drzwiowej - drzwi wejściowe do zaplecza stołówki; d. Wymiana obróbek blacharskich i parapetów zewnętrznych; e. Wymiana rur spustowych i rynien; f. Wymiana instalacji odgromowej nadziemnej wraz z pomiarem skuteczności zerowania; g. Wymiana krat zabezpieczających okna sali gimnastycznej - na kraty dwudzielne otwieralne na zewnątrz, konstrukcja stalowa, wypełnienie siatka stalowa; h. Wymiana daszków nad wejściami; i. Wymiana lamp zewnętrznych; j. Montaż stelaża do mocowania tablic informacyjnych - stelaż mocowany w gruncie na wylewce betonowej - rama w kształcie łuku z rury fi 50 mm - lokalizacja stelażu przy podjeździe dla osób niepełnosprawnych przy wejściu głównym budynku; k. Remont podestu wejściowego wraz z zadaszeniem - wejście od strony boiska asfaltowego - wykonanie okładzin w postaci płytek gresowych, antypoślizgowych, wymiana konstrukcji dachu; CZĘŚĆ II: a. Wymiana grzejników oraz modernizacja kotłowni polegająca na wymianie istniejących kotłów gazowych na kotły gazowe o wysokiej sprawności wraz z dokumentacją powykonawczą i odbiorami; b. Montaż aparatów wentylacyjnych (rekuperatorów) z odzyskiem ciepła w salach lekcyjnych oraz jednostki odzysku ciepła na sali gimnastycznej. 3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik Nr 8, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik Nr 10. Przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 9 do niniejszej SIWZ stanowi tylko materiał pomocniczy dla Wykonawcy, służy tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie jest podstawą do wyliczenia ceny. 4. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia oraz w dokumentacji projektowej, STWiOR i przedmiarze robót wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe. 5. Zamawiający zaleca aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. 6. Ramowe wytyczne realizacji zadania dla Wykonawcy: -zabezpieczenie i uporządkowanie terenu budowy, -informowanie zarządców mediów, urządzeń oraz cieków wodnych znajdujących się w obrębie prowadzonych robót o rozpoczęciu i zakończeniu robót, -poniesienie ewentualnych kosztów nadzoru z ramienia tych służb, -informowanie użytkowników obiektu o rozpoczęciu, zakończeniu i utrudnieniach związanych z prowadzonymi pracami, -zapewnienie bezpieczeństwa na terenie budowy; -zorganizowanie i poniesienie kosztów zaopatrzenia w energię elektryczną i wodę we własnym zakresie i na koszt własny, -utrzymanie dróg dojazdowych do miejsca robót w należytym porządku - zgodnie z art. 20, ust. 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jedn.Dz. U. z 2015 r. poz. 460 z późn. zm.), -wykonanie niezbędnych ekspertyz, badań, prób i pomiarów na koszt własny (jeżeli będą konieczne), -ustanowienia kierownika budowy i powierzenie tych czynności osobie z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w odpowiedniej specjalności, -skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru robót, -przywrócenie do stanu pierwotnego ścian, podłóg, sufitów itp., w przypadku ich uszkodzenia, -wykonawca w ramach ceny ryczałtowej ma obowiązek wykonać wszystkie prace, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, np. wyprowadzenie urządzeń elektrycznych, skrzynek itp. na poziom elewacji. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiotowe zamówienie najpóźniej do: CZĘŚĆ I: 30 września 2015 roku, CZĘŚĆ II: 31 sierpnia 2015 roku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert w wysokości: CZĘŚĆ I: 9 000,00 (słownie złotych: dziewięć tysięcy 00/100), CZĘŚĆ II: 3 000,00 (słownie złotych: trzy tysiące złotych 00/100), Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wwww.bip.kamienkrajenski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach