Przetargi.pl
Termomodernizacja zabytkowych budynków Starego Knurowa z likwidacją źródeł niskiej emisji - wykonanie dokumentacji projektowej

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3392308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2015-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5 5
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 32 3392308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja zabytkowych budynków Starego Knurowa z likwidacją źródeł niskiej emisji - wykonanie dokumentacji projektowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dla zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja zabytkowych budynków Starego Knurowa z likwidacją źródeł niskiej emisji dokumentacji projektowej obejmującej zadania pn: 1) Termomodernizacja zabytkowych budynków w kwartale ul. Dworcowej/Kopernika wraz z likwidacją źródeł niskiej emisji (ul. Dworcowa nr 17, nr 19, nr 21 i ul. Mickiewicza nr 8, nr 10 i nr 12 - działka nr 1844), 2) Termomodernizacja zabytkowych budynków w kwartale ul. Dworcowej/Kościuszki wraz z likwidacją źródeł niskiej emisji (ul. Dworcowa nr 23, nr 25, ul. Poniatowskiego 2 i ul. Kościuszki nr 1 i nr 3 - działki nr 1851/4 i 1851/3). 2. Dokumentacja projektowa dla zadań określonych w ust. 1 pkt 1) i 2) powinna zawierać: 1) Aktualizację mapy do celów projektowych z uwzględnieniem działek sąsiednich w zależności od potrzeb, zakup map i wypisów z ewidencji; 2) Inwentaryzację architektoniczno - budowlaną budynków oraz zagospodarowania terenu; 3) Opinię mykologiczną konstrukcji drewnianej poszczególnych budynków mieszkalnych; 4) Dokumentację projektowo - kosztorysową dla poszczególnych obiektów wraz zagospodarowaniem terenu i z infrastrukturą techniczną obsługującą zabudowę - z niezbędnymi uzgodnieniami, oświadczeniami i zapewnieniem nadzoru autorskiego na czas trwania budowy obejmującą: a) Projekt budowlany dla potrzeb uzyskania pozwolenia na budowę wraz z charakterystyką energetyczną budynku dla każdego budynku oddzielnie - po 4 egzemplarze projektów zagospodarowania terenu dla poszczególnych kwartałów wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i po 4 egzemplarze dla każdego budynku zlokalizowanego w określonym kwartale ( dwa wnioski o pozwolenie na budowę, dla każdego kwartału oddzielnie) dodatkowe 2 kompletne egzemplarze do uzgodnień ze Śląskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Katowicach; b) Projekt architektoniczno - budowlany - wykonawczy zawierający: - Projekt zagospodarowania terenu poszczególnych kwartałów uwzględniający: przebieg pełnej infrastruktury technicznej istniejącej i projektowanej (kanalizacji deszczowej, sanitarnej, wodociągowej, gazowej, telekomunikacyjnej i elektrycznej), dojścia, dojazdy, place utwardzone oraz zieleń - 5 egzemplarzy dla każdego kwartału oddzielnie oraz 5 egzemplarzy dla każdego budynku, z określonego kwartału, wraz z bilansem terenu wyznaczonego dla obsługi poszczególnych budynków, zgodnie z propozycją wstępnego projektu podziału; - Wstępny projekt podziału dla zadania określonego w ust. 1, dla każdego kwartału oddzielnie - 5 egzemplarzy; - Inwentaryzacja zieleni oraz uzyskanie decyzji Starosty Powiatu Gliwickiego na wycinkę zieleni kolidującej z planowanym zakresem i zagrażającej istniejącej zabudowie - 5 egzemplarzy; - Projekty dla poszczególnych branż - obejmujące część infrastruktury zewnętrznej (drogową - utwardzenie terenu, projekty branżowe zewnętrznych przyłączy: kanalizacji deszczowej z drenażem, kanalizacji sanitarnej, wody, gazu, telekomunikacji i przekładki istniejącej infrastruktury - np. słupy oświetleniowe na wjazdach, likwidacja napowietrznych przyłączy energetycznych oraz innych - w zależności od potrzeb przyjętego rozwiązania zagospodarowania terenu); - Część drogową wraz z terenem zielonym i projekty dla zewnętrznych przyłączy dla poszczególnych budynków należy opracować każdą branżę oddzielnie (w uzgodnieniu z Zamawiającym) - po 5 egzemplarzy dla każdego budynku z określeniem etapowej realizacji w danym kwartale; - Projekt małej architektury w tym placyki gospodarcze i zakres związany z wyburzeniem istniejących obiektów gospodarczych lub ich adaptacją; - Projekty architektoniczno - budowlane, uwzględniające między innymi rozwiązania funkcjonalne poszczególnych mieszkań z lokalizacją węzłów instalacyjno - sanitarnych w lokalu oraz zmianą sposobu użytkowania strychów na pomieszczenia mieszkalne w razie takiej możliwości wraz z robotami towarzyszącymi: wymianą posadzek, likwidacją zawilgocenia ścian w piwnicy i części parteru z tynkiem renowacyjnym, budową pionów spalinowo - wentylacyjnych, częściowe tynkowanie ścian wraz z malowaniem wszystkich pomieszczeń i ułożeniem glazury w pomieszczeniach mokrych itp. - po 5 egzemplarzy dla każdego budynku oddzielnie; - Projekt termomodernizacji poszczególnych budynków z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej z drenażem opaskowym budynku i izolacją pionową oraz poziomą budynku jak i likwidacją zawilgocenia ścian budynku oraz Audyt energetyczny wskazujący osiągnięte efekty ekologiczne; - Projekt wewnętrznej instalacji gazowej (na cele bytowe i grzewcze) obejmującej wykonanie między innymi: wymianę istniejącego źródła ciepła - piece węglowe - na indywidualne piece gazowe wraz z robotami towarzyszącymi; - Projekt wewnętrznej instalacji co wraz z robotami towarzyszącymi; - Projekt wewnętrznej instalacji wodno - kanalizacyjnej ( woda, cwu, ks) wraz z robotami towarzyszącymi; - Projekt wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z wyposażeniem budynku w urządzenia elektryczno - oświetleniowe z robotami towarzyszącymi; - Projekty wewnętrznej instalacji specjalistycznej ( teletechnicznej, domofon, telewizja kablowa, Azart, Internet itp. z możliwością łączenia instalacji) dla każdego mieszkania indywidualnie wraz z robotami towarzyszącymi; - Projekty podziemnych śmietników dla potrzeb budynków obsługiwanych przez likwidowane placyki gospodarcze, zlokalizowane w pasie pomiędzy ul.Ogrodową i ul.Kościuszki; c) Kosztorysy inwestorskie (dla poszczególnych branż i zakresów robót zewnętrznych i wewnętrznych) dla każdego zakresu i obiektu oddzielnie - po 2 egzemplarze; d) Przedmiary robót budowlanych (dla poszczególnych branż i zakresów robót zewnętrznych i wewnętrznych) dla każdego zakresu i obiektu oddzielnie - po 3 egzemplarze; e) Specyfikację technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych (dla poszczególnych branż i zakresów robót zewnętrznych i wewnętrznych) dla każdego zakresu i obiektu oddzielnie - po 3 egzemplarzy; f) Wykonanie wizualizacji zabudowy - po 3 wizualizacje dla poszczególnych budynków i zbiorczej wizualizacji przedstawiającej całość danego kwartału. 5) Część opisową i graficzną dokumentacji zapisaną w wersji elektronicznej z dołączeniem nagrania na nośniku elektronicznym. Pliki powinny zostać zapisane w następujących formatach: rysunki w formacie dwg, dxf lub dgn; tekst w formacie doc lub rtf oraz całość w formacie pdf. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia nadzoru autorskiego podczas wykonywania robót na podstawie dokumentacji projektowej będącej przedmiotem niniejszego zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4. Zakres nadzoru autorskiego obejmuje: 1) stwierdzenie, w toku realizacji robót budowlanych, zgodności realizacji z dokumentacją projektową będącą przedmiotem niniejszej umowy, 2) uzgadnianie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidywanych w dokumentacji projektowej, wymienionej w ust. 2, a zgłoszonych przez Zamawiającego, kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego oraz naniesienie ich powykonawczo do projektu budowlanego, z zastrzeżeniem § 3 ust. 3 wzoru umowy, 3) wyjaśnianie Wykonawcy wątpliwości powstałych w toku realizacji inwestycji, a w razie konieczności sporządzanie rysunków roboczych i dokonania stosownych wpisów w Dzienniku Budowy, 4) udział w naradach i komisjach technicznych, uczestnictwo w odbiorze końcowym inwestycji. 5. Szczegółowe obowiązki związane z pełnieniem nadzoru autorskiego określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. 6. Wykonawca - w ramach wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy - przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do utworów (w rozumieniu Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.) powstałych w wyniku wykonywania niniejszego zamówienia na następujących polach eksploatacji: 1) w zakresie używania; 2) w zakresie wykorzystania w całości lub części utworu; 3) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu - wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską reprograficzną zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową; 4) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono - wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy. 7. Szczegółowy zakres uprawnień Zamawiającego wynikający z przeniesienia praw autorskich, o których mowa w ust. 6 określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy, liczony od daty ostatniego Protokołu Odbioru Końcowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 1.500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pzp. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w GETIN NOBLE Bank S.A. konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 218, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. Wadium wnoszone w postaci gwarancji lub poręczenia musi zawierać sformułowanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 1) z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 2) z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knurow.pl/miasto/zamowienia_publiczne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach