Przetargi.pl
Termomodernizacja Przedszkola Nr 1 przy ul. Młyńskiej w Rypinie w ramach projektu Termomodernizacja budynków Przedszkoli Miejskich Nr 1, Nr 2 i Nr 3 w Rypinie

Gmina Miasta Rypina ogłasza przetarg

  • Adres: 87-500 Rypin, ul. Warszawska 40
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 280 96 19 , fax. 54 280 96 54
  • Data zamieszczenia: 2012-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Rypina
    ul. Warszawska 40 40
    87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 280 96 19, fax. 54 280 96 54
    REGON: 91086671000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja Przedszkola Nr 1 przy ul. Młyńskiej w Rypinie w ramach projektu Termomodernizacja budynków Przedszkoli Miejskich Nr 1, Nr 2 i Nr 3 w Rypinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Inwestycja pn. Termomodernizacja Przedszkola Nr 1 przy ul. Młyńskiej w Rypinie w ramach projektu Termomodernizacja budynków Przedszkoli Miejskich Nr 1, Nr 2 i Nr 3 w Rypinie obejmuje wykonanie prac budowlanych na istniejącym budynku przedszkola. Budynek jest wykonanym w technologii tradycyjnej murowanej z cegły kratówki, podpiwniczony, o dwóch kondygnacjach nadziemnych, rzucie poziomym zbudowany na rzucie prostokąta, dach płaski wentylowany pokryty papą termozgrzewalną. Elewacja o małym stopniu skomplikowania. Nieograniczony dostęp do poszczególnych elewacji. W zakres planowanych robót budowlanych wchodzą m.in.: 1) Wymiana istniejących okien drewnianych i drzwi balkonowych zespolonych na okna i drzwi balkonowe z profili PCV w ilości około 96,00 m2 (25 szt.) z częściowym podmurowaniem otworów okiennych, wymianą parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej i wewnętrznych z komorowego PCV. 2) Docieplenie ścian zewnętrznych nadziemia metodą lekką mokrą styropianem gr. 14 cm w ilości około 430,00 m2 oraz cokołu styropianem gr. 12 cm w ilości około 35,00 m2 do poziomu - 0,10 m poniżej poziomu terenu wraz niezbędnymi robotami towarzyszącymi. Wyprawa ścian cienkowarstwowym tynkiem mineralnym malowanym farbami elewacyjnymi. 3) Licowanie cokołu płytkami klinkierowymi w ilości około 37,00 m2. 4) Docieplenie stropodachu wentylowanego metodą wdmuchnięcia płatków wełny mineralnej w ilości około 360,00 m2 z pokryciem dachu jedną warstwą papy termozgrzewalnej niezbędnymi naprawami lub wymianami elementów umieszczonych na dachu takich jak: kominy, instalacja odgromowa, orynnowanie (wymiana rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej na rynny i rury spustowe z PCV). 5) Prace budowlane przy elementach zewnętrznych takie jak: a) prace naprawcze daszków zewnętrznych nad wyjściami obejmujące wymianę pokrycia papy, obróbek blacharskich i orynnowania. Powierzchnia daszków około 18,50 m2. b) likwidacja okien piwnicznych i ich studzienek doświetlających (szt.6) z zamurowaniem otworów i ich obsypaniem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2009 roku, Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Pocztowy S.A. Oddział Włocławek, numer konta 75 1320 1449 2740 5200 2000 0005. Dowód dokonania przelewu (oryginał lub kserokopia) należy dołączyć do oferty. Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie Zamawiającego! 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w tym samym opakowaniu co oferta a kopię wpiąć do oferty. 5. Wadium musi być wniesione (tzn. wadium musi być na rachunku bankowym Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 10 sierpnia 2012 roku, do godziny 10:00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rypin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach