Przetargi.pl
Termomodernizacja obiektów Domu Pomocy Społecznej Nr 3 w Zabrzu - etap III

Dom Pomocy Społecznej nr 3 ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. Brysza 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2713861 , fax. 032 2713861
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej nr 3
    ul. Brysza 3 3
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 2713861, fax. 032 2713861
    REGON: 00068666400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.zabrze.magistrat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja obiektów Domu Pomocy Społecznej Nr 3 w Zabrzu - etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.:Termomodernizacja obiektów Domu Pomocy Społecznej Nr 3 w Zabrzu - etap III , obejmująca roboty związane z termomodernizacją elewacji budynku głównego dotycząca budownictwa mieszkaniowego : - ocieplenie elewacji południowo-zachodniej i wiatrołapu - ocieplenie elewacji zawierającego szyb dźwigu osobowego i przybudówki przy budynku głównym oraz zadanie nie dotyczące budownictwa mieszkaniowego - ocieplenie budynku pralni i garażu UWAGA Składając ofertę, Wykonawca z uwagi na funkcjonalność - użytkową obiektów osobno uwzględnia w niej oraz w kosztorysie ofertowym zakres prac remontowych dotyczących budynku głównego i osobno budynku pralni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa obejmująca specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiary, opracowane przez -BIM pracownię Usług Inżynierskich w Budownictwie ( 41-807 Zabrze ul. Tarnopolska 18).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454430004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 9.000,00 zł, (słownie: dziewięć tysięcy złotych ) zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Domu Pomocy Społecznej Nr 3, ul. Brysza 3 41 - 800 Zabrze Nr konta : 64 1240 4227 1111 0000 4842 6978 z informacją na przelewie - wadium przetargowe na zadanie: Termomodernizacja obiektów Domu Pomocy Społecznej Nr 3 w Zabrzu - etap III . Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego tj. do dnia 07.12.2009r. godzina 8:00 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach, oryginał wadium należy złożyć w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej Nr 3 w Zabrzu ul. Brysza 3 pokój Nr 1. w terminie do dnia 07.12.2009r. godzina 8:00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych( Dz. U. z dnia 2007 r. Nr 223 poz.1655 z póź. zm.) 6. Zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu: 6.1.W zakresie warunków wskazanych w pkt. IV.ust.1 i w pkt.IV ust..4. ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. Nr 2. 6.2. W zakresie warunków wskazanych w pkt. IV.ust.2. Wykonawca musi dysponować - pracownikami fizycznymi w ilości niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia, dysponować co najmniej 1- wykwalifikowaną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń ( do pełnienia funkcji kierownika budowy) , co należy udokumentować jak w pkt V.ust.5. 6.2.1. Wykonawca musi udowodnić zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 3 zadań o podobnym charakterze, wartości i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie. Jako zadanie o podobnym charakterze,wartości i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia i zakresem rzeczowo - finansowym zamawiający rozumie wykonywanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji obiektów budowlanych kubaturowych, o wartości nie niższej jak 300 000 zł. brutto każde, co należy udokumentować jak w pkt. V. ust. 4. 6.2.2. Wykonawca musi dysponować sprzętem budowlanym i środkami transportowymi niezbędnymi do wykonywania robót. Wymagane jest posiadanie rusztowania co najmniej -500 m?, samochód ciężarowy 5- 10 t. - 1 szt. elektronarzędzia i narzędzia do robót elewacyjnych termomodernizacyjnych metodą lekką, co należy udokumentować jak w pkt. V. ust. 7. 6.3. Wykonawca musi zaoferować minimum 5 lat gwarancji na przedmiot zamówienia licząc od dnia odbioru końcowego 6.4.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o zasadę ( spełnia - nie spełnia) na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt V. niniejszej SIWZ. Od uczestników oczekuje się starannego zapoznania się z dokumentacją, dostarczoną specyfikacją istotnych warunków zamówienia, a także dokonania wizji lokalnej na terenie przyszłych robót oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1-9) Wykonawcy muszą przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych( Dz. U.z dnia 2007 r. Nr 223 poz.1655 z póź. zm.) zgodnie z treścią formularza- zał. Nr 2. ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców , w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.( w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej-odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną). 4. Wykazu robót budowlanych o których mowa w pkt. IV.ust.6.2.1. - wykonane z należytą starannością minimum 3-ch zadań obejmujących roboty związane z termomodernizacją - ociepleniem elewacji o wartości nie mniejszej niż 300 000, 00 PLN brutto każde w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, W zakresie robót powinny być wyszczególnione roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (Załącznik Nr 3) oraz dokumenty które należy obowiązkowo należy dołączyć -(protokoły odbioru lub referencje lub inne), potwierdzające, że roboty te zostały należycie wykonane. 5. Wykazu osób, którymi dysponuje, lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 4, Wykaz musi zawierać dane na temat sprawowanych funkcji, uprawnień, doświadczenia wskazanej osoby potwierdzające spełnienie warunku,o którym mowa w pkt.IV. ust.6.2. SIWZ. Dokumenty potwierdzające, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienie kierownika budowy w rozumieniu przepisów prawa budowlanego( kserokopię uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa- obowiązkowo należy dołączyć do oferty, natomiast pracowników fizycznych którzy będą wykonywać zamówienie należy tylko wpisać do załącznika . ( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje). 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w wykazie o którym mowa w pkt. 5.) Wykonawca wskazał osoby tych podmiotów, którymi będzie dysponował, (zał. Nr 4.1) 7.Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca na załączniku Nr 5 z uwzględnieniem wymogu pkt. IV. ust. 6. 2.2). 8. Kosztorys ofertowy, który winien być zgodny wartościowo z wynagrodzeniem ryczałtowym zaoferowanym przez Wykonawcę, w ramach oferty. 9.Potwierdzenie wpłaty Vadium. 10. Zaparafowany na dowód akceptacji przez osobę(osoby) upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy - projekt umowy. Uwagi: 11. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt.V.2.- w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją /za zgodność z oryginałem/pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważnionej na podstawie dokumentu wymienionego w pkt.V.2.oraz jej podpisem ( jeżeli dotyczy). 12. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10.2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 188 poz. 1155).:

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps3.zabrze.magistrat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach