Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3513300, 3513301, 3513364 , fax. 032 3513309, -10, 3513369
- Data zamieszczenia: 2009-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
ul. Strzelców Bytomskich 207 207
41-914 Bytom, woj. śląskie
tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, fax. 032 3513309, -10, 3513369
REGON: 27690250400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu wraz z przemurowaniem kominów w budynku mieszkalnym będącym wyłączna własnością SRK S.A. usytuowanym w Sosnowcu przy ul. Mikołajczyka 40 a - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót remontowych : Naprawa elementów konstrukcyjnych dachu Wymiana pokrycia dachowego Naprawa rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich Przemurowanie kominów wraz z naprawą czapek kominowych Uzupełnienie tynków Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót, który jest załącznikiem nr 9 do SIWZ. Wykonawca przed złożeniem oferty winien dokonać wizji lokalnej obiektu oraz zdobyć wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619106
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Uprawnieni są do występowania w obrocie prawnym. 2. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, tj. winni specjalizować się na rynku robót w wykonywaniu prac o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz posiadać doświadczenie w wykonywaniu robót i udokumentować realizację w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem, złożonością i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 6. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności Wykonawca winien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia stanowisk niezbędnych do kierowania robotami objętymi zamówieniem, tj. posiadającymi uprawnienia do kierowania, nadzorowania i kontroli robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, co należy udokumentować w formie stosownych załączników do oferty wraz z zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa . 7. Wykonawca przy realizacji zamówienia zobowiązany jest do bezwzględnego przestrzegania przepisów wynikających z rozporządzeń : Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobu i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr71, poz.649 oraz Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r. w sprawie zasad i bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005r. Nr 216, poz. 1824) wydanych na podstawie ustawy z dnia 19 czerwca 1997r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 101 z 1997r. poz. 628 z późn. zm.). 8. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenia właściwego organu w zakresie gospodarki odpadami, odpowiadające przedmiotowi zamówienia (transport, odzysk, unieszkodliwienie lub składowanie materiałów), powstałymi w wyniku realizacji zadania objętego zamówieniem oraz przejmie na siebie obowiązki jako posiadacz powstałych odpadów. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada decyzji w zakresie gospodarki odpadami załączy on do oferty oświadczenie, że przed przystąpieniem do robót wystąpi z wnioskiem o wydanie decyzji oraz przejmie na siebie obowiązek jako posiadacz odpadów, po uzyskaniu przedmiotowej decyzji. 9.Zamawiający nie wymaga wykonania przedmiotu zamówienia siłami własnymi Wykonawcy, w przypadku podzleceń poszczególnych zakresów robót należy w ofercie wskazać zakresy zlecone podwykonawcom. 10.Udzielą minimum 60-miesięcy na roboty dekarskie i 36-miesięcy na pozostałe roboty budowlane gwarancji jakości wykonanych robót będących przedmiotem zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnić druk OFERTA - załącznik Nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy zawiera projekt umowy, który należy załączyć do oferty -załącznik Nr 2 do druku OFERTA. 3. Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 Pzp w związku z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 stanowiące załącznik Nr 3 do druku OFERTA. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 - sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert -oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 5. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie przedłożenie dowodu ustanowienia pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Wykonawca winien przedłożyć koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli obowiązujące ustawy nakładają taki obowiązek. 7. Wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia załącznik nr 4 do druku OFERTA. 8. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z opisem w pkt. 3.6. niniejszej SIWZ - należy dołączyć do załącznika nr 4 do druku OFERTA - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 9. Wykaz ważniejszych robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonywania (zgodnie z opisem w pkt. 3.5 SIWZ) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 do druku OFERTA- oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 10.Wypełniony formularz cenowy zawierający cenę za wykonanie zamówienia z dołączonym kosztorysem ofertowym uproszczonym- załącznik nr 6 do druku OFERTA. 11.Wypełniony formularz gwarancyjny - zgodnie z opisem w pkt. 3.10. SIWZ - załącznik nr 7 do druku OFERTA. 12. Jeżeli Wykonawca posiada ma załączyć zezwolenia właściwego organu w zakresie gospodarki odpadami, odpowiadające przedmiotowi zamówienia, powstałymi w wyniku rozbiórki obiektów budowlanych oraz przejmie na siebie obowiązek jako posiadacza powstałych odpadów. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada decyzji w zakresie gospodarki odpadami zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie, że przed przystąpieniem do robót wystąpi z wnioskiem o wydanie decyzji oraz przejmie na siebie obowiązek jako posiadacz odpadów, po uzyskaniu przedmiotowej decyzji, zgodnie z opisem pkt. 3.8. SIWZ. Wykonawca może załączyć do oferty umowę z podmiotem uprawnionym do gospodarowania odpadami, który będzie świadczył w tym zakresie usługę na jego rzecz. 13 W przypadku udziału podwykonawcy, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy - załącznik nr 8 do druku oferta.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu. Oznaczenie sprawy:OZ/B/15/52/EK
Dodano: 2015-09-25 - Remont pokrycia dachu na Segmencie A Szkoły Podstawowej nr 15 w Jankowicach
Dodano: 2015-08-26 - Remont dachu, zadaszeń i kominów oraz remont rynien i rur spustowych w Zespole Szkół Specjalnych nr 11 w Katowicach przy ul. Gliwickiej 148a
Dodano: 2013-10-31 - Remont dachu, zadaszeń i kominów w Zespole Szkół Specjalnych nr 9 w Katowicach przy ul. Ścigały 17
Dodano: 2013-10-25 - Remont dachu, zadaszeń i kominów oraz remont rynien i rur spustowych w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1 w Katowicach przy ul. Rataja 14
Dodano: 2013-10-24 - Remont budynku administracyjnego Obwodu Drogowego w Kłobucku przy ul. Pogodnej 1
Dodano: 2013-09-11 - Remont dachu, zadaszeń i kominów w Gimnazjum nr 5 w Katowicach przy ul. Granicznej 27
Dodano: 2013-07-12 - Remont dachu wraz z wymianą blacharki oraz osłon elewacyjnych na budynku Miejskiego Przedszkola nr 8 w Piekarach Śląskich przy ul. Czempiela 5.
Dodano: 2013-07-05 - Remont pokrycia dachu wraz z częściowym remontem wieloprzewodowego komina w istniejącym budynku administracyjno-biurowym Obwodu Drogowego w Kłobucku
Dodano: 2013-07-05 - Remont pokrycia dachu budynku administracyjno-biurowego - siedziby Urzędu Gminy Marklowice
Dodano: 2013-05-06