Miejski Zarząd Nieruchomości ogłasza przetarg
- Adres: 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. 1-go Maja 55
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4787001 , fax. 032 4762952
- Data zamieszczenia: 2015-09-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Nieruchomości
ul. 1-go Maja 55 55
44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
tel. 032 4787001, fax. 032 4762952
REGON: 27120497100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.jastrzebie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty lokali użytkowych, nawierzchni drogowych oraz terenów przyległych do budynków użytkowych administrowanych przez MZN w Jastrzębiu-Zdroju - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1.Przedmiotem zamówienia jest remont lokali użytkowych oraz terenów zewnętrznych w zakresie robót ogólnobudowlanych, wymiany nawierzchni drogowych, instalacyjnych, w tym: instalacji wod-kan, c.o., gaz oraz instalacji elektrycznych określonych szczegółowo w protokole przekazania robót. Szczegółowy zakres robót dla poszczególnych robót oraz termin ich zakończenia będzie określany w protokole przekazania frontu robót. W protokole zostanie określony zakres robót i wymagane parametry techniczne materiałów. Podstawą do odbioru i wystawienia faktury VAT będzie protokół spisany podczas czynności odbiorowych, które będą przeprowadzane w terminie do 14 dni od pisemnego zgłoszenia ich zakończenia przez Wykonawcę. Roboty będą rozliczane kosztorysem powykonawczym. Rozliczenie wykonania robót następować będzie każdorazowo po ich zakończeniu, na podstawie protokołu odbioru i kosztorysów powykonawczych sprawdzonych przez inspektora nadzoru. W przypadku zlecenia obejmującego kilka obiektów, kosztorysy powykonawcze oraz faktury muszą być wystawione na każdy budynek oddzielnie. Szczegółowe zasady rozliczeń robót zawarte są w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, która stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 3.1.1 Zamawiający przewiduje prawo opcji w zamówieniu: a) Zamawiający gwarantuje, że minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji podstawowego przedmiotu umowy tj. określonego w pkt. 3.1 SIWZ wyniesie 585.000,00 zł brutto (§ 6 ust. 2 wzoru umowy). Zamawiający zastrzega w okresie trwania umowy możliwość zwiększenia kwoty minimalnej określonej w zdaniu pierwszym do wartości maksymalnej wynoszącej 638.605,00 zł brutto - w sytuacji pozyskania środków budżetowych na realizację przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji. b) Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w zakresie poszerzonym (opcja), jeśli Zamawiający nie skorzysta ze swojego uprawnienia do opcji w toku realizacji umowy. c) warunkiem uruchomienia opcji jest zlecenie przez Zamawiającego Wykonawcy w pisemnym protokole przekazania frontu robót dodatkowego zakresu robót, tj. ponad wykorzystaną kwotę 585.000,00 zł brutto. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. g) przedmiot zamówienia objęty prawem opcji będzie tożsamy z przedmiotem zamówienia podstawowego określonym w pkt. 3.1 SIWZ, a rozliczany będzie zgodnie z zasadami określonych w STWiOR dla zamówienia podstawowego, wg stawki roboczogodziny określonej w ofercie. f) prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Wykonawca oświadcza, że wyraża zgodę na zawarcie prawa opcji w umowie, nie będzie wnosił oraz zrzeka się jakichkolwiek roszczeń z tytułu nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, która stanowi integralną część SIWZ. Dokumentacja ta jest załącznikiem do SIWZ (Załącznik nr 9 do SIWZ). 3.3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy - załącznik nr 8 do SIWZ. 3.4. Roboty każdorazowo będą rozliczane kosztorysem powykonawczym. 3.5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze STWiOR, przepisami prawa budowlanego, wiedzą techniczną i obowiązującymi normami. 3.6. Dokumentacja jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego w miejscu j/n: http://www.mzn.jastrzebie.pl/index.php/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro/biezace 3.7. Wymagany okres gwarancji/rękojmi: minimum 36 miesięcy. Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od terminu końcowego odbioru ostatniego etapu robót, tj. po zrealizowaniu całego przedmiotu umowy. UWAGA: Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert!!. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454430004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 zł /słownie: pięć tysięcy złotych 00/100/. 2) Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto bankowe w Banku Spółdzielczym w Jastrzębiu - Zdroju o numerze 08 8470 0001 2001 0029 6139 0003. 4) Wadium w pozostałych formach należy złożyć w formie oryginału w Dziale Logistyki MZN, pokój nr 1 do dnia 02.10.2015 r. do godz. 9 00 . 5) Zobowiązanie do zapłaty wadium wniesionego w formie innej aniżeli pieniężnej winno: a) obejmować uwarunkowania zawarte w art. 46 ust. 4a oraz 46 ust. 5 pkt 1-3 ustawy Pzp tj.: 1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2. Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. b) gwarantować wypłatę wadium na każde pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sposób bezwarunkowy. 6) Za skutecznie wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które do terminu składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego tj. do dnia 02.10.2015 r. do godz. 9 00 . 7) Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert na zasadach określonych w specyfikacji zostanie wykluczony z postępowania/ jego oferta zostanie odrzucona/. 8) Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy Pzp. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10) W przypadku przedłużenia terminu związania ofertą Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedłożenia stosownych dokumentów przedłużających wniesione wadium o nowy okres związania ofertą nie później niż w ostatnim dniu pierwotnego terminu okresu związania ofertą (dotyczy innych form niż pieniężna) -pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji nawykonne roboty
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzn.jastrzebie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowo-budowlane w zakresie docieplenia ścian zewnętrznych w 5-ciu budynkach oświatowo-wychowawczych oraz przebudowa sanitariatów uczniowskich w 3-ch budynkach oświatowo-wychowawczych miasta Sosnowca
Dodano: 2016-06-24 - Czyszczenie i hydrofobizacja elewacji frontowej oraz szczytowych wraz z remontem schodów zewnętrznych Starochorzowskiego Domu Kultury przy ul. Siemianowickiej 57 w Chorzowie
Dodano: 2016-04-26 - Termomodernizacja budynku biurowego w Piekarach Śląskich przy ul. Roździeńskiego 2
Dodano: 2016-01-15 - Czyszczenie i hydrofobizacja elewacji frontowej Miejskiego Domu Kultury BATORY przy ul. St. Batorego 6 w Chorzowie
Dodano: 2015-11-06 - Wykonanie termomodernizacji budynku Miejskiego Domu Kultury w Myszkowie w ramach zadania inwestycyjnego Termomodernizacja, wymiana oświetlenia w budynkach użyteczności publicznej
Dodano: 2015-11-05 - Przeprowadzenie prac remontowych w Planetarium Śląskim, zlokalizowanym przy Alei Planetarium 4 w Chorzowie.
Dodano: 2015-10-26 - Zaprojektowanie i wykonanie remontu elewacji wraz z ociepleniem 23 budynków na osiedlu Juliusz w Sosnowcu
Dodano: 2015-09-14 - Termomodernizacja budynku OSP przy ul. Cieszyńskiej 101A w Jastrzębiu-Zdroju wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2015-08-03 - Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Cięcinie.
Dodano: 2015-06-26 - Remont elewacji budynku od strony Krasińskiego 11-13 w Katowicach - część A, etap II. Oznaczenie sprawy: OZ/B/15/18/TB.
Dodano: 2015-06-15