Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku OSP przy ul. Cieszyńskiej 101A w Jastrzębiu-Zdroju wraz z robotami towarzyszącymi

Miejski Zarząd Nieruchomości ogłasza przetarg

  • Adres: 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. 1-go Maja 55
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4787001 , fax. 032 4762952
  • Data zamieszczenia: 2015-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Nieruchomości
    ul. 1-go Maja 55 55
    44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 032 4787001, fax. 032 4762952
    REGON: 27120497100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.jastrzebie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku OSP przy ul. Cieszyńskiej 101A w Jastrzębiu-Zdroju wraz z robotami towarzyszącymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku OSP przy ul. Cieszyńskiej 101A w Jastrzębiu-Zdroju wraz z robotami towarzyszącymi. Zakres robót obejmuje: 3.1. Roboty zewnętrzne, w tym: 1. docieplenie budynku OSP wraz z robotami towarzyszącymi, 2. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, 3. rozbiórka i utylizacja istniejącego garażu stalowego oraz montażu nowego garażu, 3.2. Roboty wewnętrzne, w tym: 1. roboty ogólnobudowlane: skucie płytek ceramicznych z posadzek i ścian, rozebranie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych w rulonie, prace rozbiórkowe ścian działowych w pomieszczeniach i na korytarzu, skucie posadzek betonowych, częściowa rozbiórka podbudowy betonowej, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych oraz izolacji cieplnej posadzek, wykonanie podłoży cementowych wraz ze zbrojeniem posadzek, skucie luźnych tynków na ścianach i stropach, demontaż stolarki drzwiowej, usunięcie starej farby ze ścian i stropów, wykonanie ścian działowych murowanych z cegły pełnej, obsadzenie ościeżnic drzwiowych, wykonanie tynków na ścianach, stropach i ościeżach, obsadzenie parapetów wewnętrznych, wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i stropach, układanie okładzin ściennych - glazury, układanie na posadzkach płytek z gresu, zabudowa wywiewki pionu kanalizacji sanitarnej płytami gipsowo-kartonowymi, zabudowa przyłącza wodnego płytami gipsowo-kartonowymi, malowanie ścian i stropów, montaż stolarki drzwiowej, wywiezienie i utylizacja gruzu, 2. roboty instalacyjne: roboty demontażowe w zakresie instalacji wodnej i kanalizacyjnej, demontaż grzejników i instalacji centralnego ogrzewania, demontaż armatury, wytyczenie nowych tras i ułożenie rurociągów wody zimnej i ciepłej, rurociągów kanalizacji sanitarnej, wykonanie podejść do urządzeń, opomiarowanie punktów poboru wody, montaż armatury odcinającej, montaż przyborów sanitarnych tj. umywalek, muszli ceramicznych z kompaktem, montaż zlewozmywaka jednokomorowego z ociekaczem na blacie i szafce kuchennej, montaż kratek wentylacyjnych, montaż pojemnościowych elektrycznych podgrzewaczy wody o pojemności 10l - 1,5kW, montaż grzejników konwektorowych elektrycznych ściennych, wykonanie prób szczelności instalacji potwierdzone protokołem. 3.3. Kolorystyka ścian i cokołów powinna komponować się z glazurą ścienną i terakotą podłogową. Kolorystykę malowania pomieszczeń, kolor i wzór płytek gresowych i ceramicznych, kolor stolarki drzwiowej, parapetów oraz odbojnic ściennych należy uzgodnić z inspektorem nadzoru. 3.4. Roboty należy prowadzić zgodnie z wytycznymi producenta farb i wylew elewacyjnych. 3.5. Nie dopuszcza się stosowania różnych technologii systemów dla tynków, warstw gruntujących, naprawczych i malarskich. 3.6. Budynek wyposażony jest w system monitorowania. Do wyceny robót należy uwzględnić demontaż instalacji na czas remontu oraz ponowny montaż. 3.7. Do zgłoszenia gotowości do odbioru Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu wszystkie niezbędne dokumenty określone w § 7 ust. 3.1. pkt a-f wzoru umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ). 3.8. Dane charakteryzujące obiekt: Budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, wybudowany w systemie tradycyjnym z pustaków żużlobetonowych gr. 40 cm na zaprawie c-w, rok budowy 1950. 1. Fundamenty - ławy fundamentowe żelbetowe o szer. 60 cm, 2. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne - murowane z cegły pełnej na zaprawie c-w, 3. Stropy-prefabrykowane gęstożebrowe DZ-3, 4. Dach-konstrukcja drewniana, krokwiowo-jętkową, pokrycie blachodachowką, 5. Stropy nad pomieszczenia docieplone wełną mineralną gr 5 cm, dach nad garażem- pomiędzy krokwiami wyłożono folię izobaster, 6. Powierzchnia użytkowa -123,50 m2, 7. Kubatura - 518 m3, 8. Powierzchnia zabudowy 130,00 m2, 9. Instalacje: - wod-kan, - centralnego ogrzewania - kocioł węglowy, - elektryczna, - odgromowa, - teletechniczna, - wentylacja grawitacyjna, kanały spalinowe, 8. Wykonane remonty: - wymiana rozdzielni głównej - 2011 r. - naprawa pokrycia dachu i likwidacja przecieków z usunięciem - 2014 r. Szczegółowy zakres robót został zawarty w STWiOR, przedmiarach robót oraz dokumentacji technicznej (rzuty pomieszczeń i rysunki elewacji), które stanowią integralną część SIWZ. Przedmiary robót należy traktować jako dokumenty pomocnicze, które określają jedynie minimalny zakres robót. Wycena robót powinna opierać się na przeprowadzonej wizji, opisie robót i z uwzględnieniem wszelkich niezbędnych czynności i nakładów. Roboty budowlane winny być przeprowadzone zgodnie z powyższą dokumentacją oraz przepisami prawa budowlanego, wiedzą techniczną i obowiązującymi normami. W przedstawionych STWiOR i przedmiarach robót wykazano materiały i technologie do wykonania robót mogące wskazywać na produkty konkretnych producentów. Wszystkie te wskazania należy rozumieć w ramach niniejszego postępowania jak i w procesie realizacji wyłącznie jako przykładowe, obrazujące wymagany przez Zamawiającego standard wykonania. Zamawiający dopuszcza zastąpienie ich rozwiązaniami i materiałami innych producentów - tzn. rozwiązania i materiały równoważne tj. o podobnych parametrach, nie gorszych od przedstawionych w dokumentacji przetargowej. 3.4. Dokumentacja jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego w miejscu j/n: http://www.mzn.jastrzebie.pl/index.php/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro/biezace 3.5. Wymagany okres gwarancji na wykonaną robotę budowlaną: minimum 60 miesięcy (UWAGA: gwarancja stanowi kryterium oceny ofert). 3.6. Wymagany okres rękojmi na wykonaną robotę budowlaną: minimum 60 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454430004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000,00 zł /słownie: dwa tysiące złotych 00/100/. 2) Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto bankowe w Banku Spółdzielczym w Jastrzębiu - Zdroju o numerze 08 8470 0001 2001 0029 6139 0003. 4) Wadium w pozostałych formach należy złożyć w formie oryginału w Dziale Logistyki MZN, pokój nr 1 do dnia 18.08.2015 r. do godz. 9 00 . 5) Zobowiązanie do zapłaty wadium wniesionego w formie innej aniżeli pieniężnej winno: a) obejmować uwarunkowania zawarte w art. 46 ust. 4a oraz 46 ust. 5 pkt 1-3 ustawy Pzp tj.: 1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2. Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. b) gwarantować wypłatę wadium na każde pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sposób bezwarunkowy. 6) Za skutecznie wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które do terminu składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego tj. do dnia 18.08.2015 r. do godz. 9 00 . 7) Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert na zasadach określonychw specyfikacji zostanie wykluczony z postępowania/ jego oferta zostanie odrzucona/. 8) Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy Pzp. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10) W przypadku przedłużenia terminu związania ofertą Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedłożenia stosownych dokumentów przedłużających wniesione wadium o nowy okres związania ofertą nie później niż w ostatnim dniu pierwotnego terminu okresu związania ofertą (dotyczy innych form niż pieniężna) - pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty (G)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.jastrzebie.pl/index.php/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro/biezace
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach