Przetargi.pl
Termomodernizacja i wykonanie kolorystyki elewacji wraz z dociepleniem stropodachu oraz wymianą stolarki okiennej na klatkach schodowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Andromedy 52-60 w Głogowie

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Poczdamska 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8335885 , fax. 076 8332533
  • Data zamieszczenia: 2009-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Poczdamska 1 1
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8335885, fax. 076 8332533
    REGON: 00016053100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgm.glogow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja i wykonanie kolorystyki elewacji wraz z dociepleniem stropodachu oraz wymianą stolarki okiennej na klatkach schodowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Andromedy 52-60 w Głogowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną oraz w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych łącznie z robotami towarzyszącymi w zakresie jak niżej: - docieplenie ścian zewnętrznych budynku metodą Bezspoinowego Systemu Ociepleń (BSO) budynku metodą lekką mokrą oraz wykonanie kolorystyki ścian zewnętrznych, - roboty towarzyszące obejmujące między innymi wykonanie instalacji odgromowej, instalacji odwodnienia, wymianę obróbek blacharskich, - docieplenie stropodachu wentylowanego wełną mineralną granulowaną, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w częściach wspólnych nieruchomości (na klatkach schodowych) 2. Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany z załączonymi rysunkami technicznymi, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót opracowane przez firmę Projektowanie i Nadzór Budowlany Józef Lipecki, ul. Keplera 2/20, 67-200 Głogów. 3. Roboty wykonywane będą na podstawie prawomocnej decyzji - pozwolenia na budowę Nr AB-7351-1-233/08 z dnia 12.08.2008 r. wydanej przez Starostę Głogowskiego, ul. Sikorskiego 21, 67-200 Głogów. 4. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. 5. Wykonawca dokona wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, czego potwierdzeniem jest zał. nr 2 do SIWZ. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 6. Wykonawca winien sprawdzić zgodność otrzymanego od Zamawiającego przedmiaru z rozwiązaniami przyjętymi w projekcie. W przypadkach wątpliwych, na podstawie art. 38 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawcy nie zgłaszają uwag, Zamawiający uzna, że brak jest zastrzeżeń do dokumentów opisujących przedmiot zamówienia. 7. Z uwagi na to, że roboty wykonywane będą w budynku czynnym, wszystkie prace należy wykonywać tak, aby nie zakłócić funkcjonowania obiektu, przy jednoczesnym zachowaniu szczególnej ostrożności w trakcie wykonywanych prac jak i przy organizacji placu budowy. 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót). 9. Wymaga się, aby zgłoszony przez Wykonawcę kierownik budowy był obecny na terenie budowy w trakcie realizacji robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu będzie wymagane wadium w kwocie 11.500,00 zł Słownie: jedenaście tysięcy pięćset zł 00/100
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. 3. Wykonali w okresie pięciu lat przed wszczęciem postępowania roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiającym za robotę podobną uzna robotę polegającą na docieplaniu ścian budynków metodą lekką - mokrą o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2. 4. Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do: - kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 5. Posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 50% oferowanej ceny brutto wykonania robót stanowiących przedmiot zamówienia. 6. Posiadają ubezpieczenie działalności od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 600.000,00 zł. 7. Udzielą minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda następujących dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ) 2. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej na terenie prowadzenia przyszłych robót przy udziale Inspektora Nadzoru UM w Głogowie lub Kierownika Działu TE ZGM w Głogowie (zał. nr 2 do SIWZ) 3. Kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową Uwaga! Podane przy poszczególnych pozycjach przedmiaru numery katalogów mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca ma prawo stosować przy wycenie poszczególnych pozycji przedmiaru kalkulację własną. 4. Wykaz robót polegających na docieplaniu ścian budynków metodą lekką - mokrą z podaniem wartości robót, daty i miejsca ich wykonania zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - w ilości minimum 4 szt., powierzchnia docieplenia ścian minimum 1000 m2. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (zał. nr 3 do SIWZ) 5. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników wraz z wykazem osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, tj. załączenie uprawnień budowlanych o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (instalacje odgromowe) - (podstawa prawna - art. 14 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami) wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. (zał. 4 do SIWZ) 6. Bilans za rok 2007, a w przypadku oferentów nie zobowiązanych do sporządzania bilansu informacje określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy, niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 8. Aktualny wypis lub odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy oraz przy spółce cywilnej umowę spółki cywilnej. Poświadczenie za zgodność z oryginałem nie jest równoznaczne z potwierdzeniem nadal prowadzonej działalności. 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, z sumą ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 600.000,00 zł. 12. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie co najmniej 50% oferowanej ceny brutto wykonania robót będących przedmiotem zamówienia. 13. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zał. nr 5 do SIWZ) 14. Informacje, czy oferent jest płatnikiem podatku od towarów i usług, czy też nie jest takim płatnikiem. 15. Wykaz podwykonawców (zał. nr 6 do SIWZ) 16. Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi (zał. nr 7 do SIWZ) 17. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgm.glogow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach