Gmina Bartniczka ogłasza przetarg
- Adres: 87-321 Bartniczka, ul. Brodnicka 8
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 4936810 , fax. 56 4936832
- Data zamieszczenia: 2014-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bartniczka
ul. Brodnicka 8 8
87-321 Bartniczka, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 4936810, fax. 56 4936832
REGON: 87111842500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bartniczka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja i remont Szkoły Podstawowej w Nowych Świerczynach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać następujące roboty remontowe i termomodernizacyjne Szkoły Podstawowej w Nowych Świerczynach: - demontaż pokrycia dachowego z płyt eternitu wraz z łatami, - naprawa drewnianej konstrukcji dachu w miejscach uszkodzeń, - ułożenie membrany paroprzepuszczalnej na krokwiach z wykonaniem ołacenia dachu, - wykonanie nowego pokrycia dachu z blachodachówki w kolorze ceglastym, - docieplenie dachów, - wymiana drzwi zewnętrznych, - naprawienie kominów i przewodów wentylacyjnych poprzez ich rozbiórkę w części zniszczonej i wbudowanie w tych miejscach nowych cegieł oraz wykonie przeglądu naprawionych kominów i przewodów przez osobę posiadającą właściwe uprawnienia, wynik przeglądu należy przekazać Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego - nie może on zawierać sformułowań świadczących o wadach lub usterkach naprawionych elementów, - wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych, - wykonanie i malowania elewacji o fakturze i kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, - wymiany rynien i rur spustowych, - wymiana parapetów zewnętrznych na parapety z blach ocynkowanej powlekanej w kolorze wskazanym przez zamawiającego, - wymiana instalacji centralnego ogrzewania i oraz montażu nowego kotła centralnego ogrzewania. 2. Przed złożeniem oferty Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej budynków objętych przedmiotem zamówienia. Przed dokonaniem wizji lokalnej należy skontaktować się z dyrektorem Szkoły Podstawowej w Nowych Świerczynach tel. 56 4955002 w celu ustalenia jej terminu. 3. Jeżeli w dokumentacji projektowej znajdują się nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) to mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekty budowlane i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót i kosztorys nakładczy stanowiące integralną część niniejszej specyfikacji. 5. Warunki realizacji zamówienia: 1) Przekazanie terenu budowy nastąpi w ciągu 3 dni od dnia zawarcia umowy. 2) Zamówienie będzie realizowane w budynkach będących w ciągły użytkowaniu w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany: - ustalić harmonogram prac z dyrektorem Szkoły Podstawowej w Nowych Świerczynach oraz najemcami lokali mieszkalnych o ile dany rodzaj prowadzonych robót będzie kolidował z normalnym sposobem użytkowania budynków lub poszczególnych jego lokali, - wyznaczyć w uzgodnieniu z zarządcą budynku trasy komunikacyjne i je odpowiednio oznakować, - oznaczyć i właściwie zabezpieczyć tern prowadzenia robót remontowych i termomodernizacyjnych. 3) Zamawiający przekaże Wykonawcy projekty budowlane, w jednym egzemplarzu, w dniu przekazania terenu budowy. 4) Wykonawca zorganizuje zaplecze budowy na terenie przekazanym na czas realizacji zadania. 5) Wykonawca zobowiązuje się strzec mienia znajdującego się na terenie budowy, w tym zaplecza budowy, na swój koszt. 6) W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał na bieżąco zbędne materiały, urządzenia pomocnicze, odpady i śmieci. 7) Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy wraz z terenem zaplecza socjalnego i magazynowego i przekazać go Zamawiającemu, w stanie nie gorszym niż pierwotnie przekazany, w terminie ustalonym na odbiór robót. 8) W przypadku pogorszenia stanu (zniszczenia) terenu, lub jego wyposażenia, oraz uchylania się Wykonawcy od naprawy tych zniszczeń Zamawiający zastrzega sobie możliwość obciążenia Wykonawcy kosztami związanymi z usunięciem zniszczeń poprzez odliczenie kosztów naprawy od kwoty należnej za wykonanie przedmiotu umowy. 9) Pomieszczenia, w których prowadzone będą roboty budowlane, oraz drogi, wzdłuż których odbywać się będzie transport technologiczny Wykonawca doprowadzi do stanu pierwotnego. Ewentualne uszkodzenia Wykonawca usunie we własnym zakresie i na swój koszt. 10) Wykonawca zapewni zabezpieczenie ppoż. na przekazanym na czas realizacji robót terenie oraz na terenie budowy. 11) Za przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. przez pracowników Wykonawcy i podwykonawców w trakcie wykonywania zamówienia odpowiada Wykonawca. 12) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy użyciu materiałów i urządzeń, dostarczanych we własnym zakresie. 13) Wyroby budowlane wytworzone w celu zastosowania w realizowanym obiekcie w sposób trwały można stosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych. 14) W dniu dostawy na budowę wyrobów budowlanych Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Inspektorowi nadzoru dowody dopuszczenia do obrotu w budownictwie dla tych wyrobów. Jeżeli w wyniku kontroli Inspektor nadzoru ustali, że jakość wyrobów nie odpowiada wymaganiom projektu budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wymaganiom obowiązujących przepisów, to powinien niezwłocznie powiadomić o tym Wykonawcę. Wykonawca zastosuje kwestionowane materiały do robót dopiero wówczas, gdy udowodni Inspektorowi nadzoru, że ich jakość odpowiada wymaganiom projektu budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującym przepisom. Wszystkie koszty związane z tymi czynnościami obciążają Wykonawcę. 15) Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia budynków przed ewentualnym zalaniem i mogącymi wystąpić uszkodzeniami podczas realizacji robót na własny koszt. 16) Wszelkiego rodzaju konsekwencje związane z brakiem właściwego zabezpieczenia budynku podczas realizacji robót obciążają Wykonawcę. 17) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania rozliczeń częściowych dotyczących zakończenia danego etapu prac, potwierdzonych protokołem częściowym odbioru robót zaakceptowanym przez Zamawiającego i Inspektora nadzoru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięciu tysięcy złotych 00/100). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: PKO BP SA Brodnica, nr 65 1020 5024 0000 1102 0010 0842. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bartniczka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa pawilonu edukacyjnego w Wałdowie Szlacheckim - I ETAP
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK25 w województwie kujawsko - pomorskim na odcinku Stopka - Okole
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych: Zadanie I - Przebudowa boiska do piłki nożnej z bieżnią dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie Zadanie II - Budowa boiska do tenisa i piłki siatkowej dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Białożewinie.
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowy remont kuchni wraz z zapleczem - Etap I (piwnica) i etap VII (dźwigi towarowe) w budynku Przedszkola Miejskiego nr 6 przy ul. Szosa Chełmińska 130 w Toruniu.
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku przy ul. Jęczmiennej 10 w Toruniu - kontynuacja.
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 120/P/2016 Remont pokrycia dachowego krytego dachówką w budynku przy ul. Świętojańskiej 19 zarządzanym przez Administrację Domów Miejskich w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa boiska przy Zespole Szkół Miejskich w Rypinie
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 121/P/2016 Modernizacja lokali mieszkalnych przy ul. Glinki 147/21/1, Leśna 11/2, Harcerska 15A/10, Harcerska 15C/5, Smoleńska 80/1, Świętojańska 17/10, Toruńska 145A/11, 15 Dywizji Piechoty Wielkopolskiej 12/25/1, Szubińskiej 20/50 w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi krajowej nr 25 w miejscowości Tarkowo Dolne od km 169+560 do km 170+400
Dodano: 2016-07-27