Przetargi.pl
Termomodernizacja i remont budynku Urzędu Gminy Baruchowo

Gmina Baruchowo ogłasza przetarg

  • Adres: 87-821 Baruchowo, Baruchowo 54
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 284 56 82 , fax. 54 284 58 48
  • Data zamieszczenia: 2013-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baruchowo
    Baruchowo 54 54
    87-821 Baruchowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 284 56 82, fax. 54 284 58 48
    REGON: 91086679000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baruchowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja i remont budynku Urzędu Gminy Baruchowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac: 1. Branża budowlana: 1.1. wymiana stolarki okiennej (odtworzeniowo); 1.2. remont i odtworzenie drzwi wewnętrznych; 1.3. wymiana (odtworzenie) konstrukcji drewnianej dachu - więźby , wraz z wymianą pokrycia dachowego; 1.4. ocieplenie poddasza budynku; 1.5. remontu kapitalnego tynków , sztukaterii , odtworzenia uszkodzonych elementów elewacji; 1.6. malowania elewacji; 1.7. wymiana instalacji centralnego ogrzewania; 1.8. wymiana instalacji elektrycznej; 1.9. naprawa i uzupełnienie tynków wewnętrznych po wymianie instalacji oraz malowanie. 2. Branża elektryczna: 2.1. budowę linii WLZ w kierunku projektowanej rozdzielnicy głównej budynku oraz w kierunku projektowanych rozdzielnic; 2.2. wykonanie nowej instalacji gniazd wtyczkowych 230V z wymianą osprzętu; 2.3. wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego z pozostawieniem istniejących opraw oświetleniowych; 2.4. wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego z montażem nowych opraw; 2.5. dodatkową ochronę przeciwporażeniową; 2.6. instalację szyny wyrównawczej; 2.7. wykonanie pełnej instalacji ochrony odgromowej budynku; 2.8. ochronę przeciwprzepięciową; 2.9. Prace montażowe poprzedzone całkowitym demontażem instalacji elektrycznych istniejących w pomieszczeniach objętych zakresem opracowania. Decyzją Inwestora, istniejące oprawy oświetlenia ogólnego należy pozostawić, wymieniając jedynie wszystkie świetlówki z ujednoliceniem ich barwy na barwę 830. 3. Branż a sanitarna: 3.1. wymiana istniejącej instalacji centralnego ogrzewania z rur stalowych, łączonych przez spawanie, wraz z grzejnikami stalowymi, ożebrowanymi, na instalację z rur miedzianych, łączonych przez lutowanie, z grzejnikami stalowymi, płytowymi. 4. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia kierownika budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami spełniającego dodatkowe wymogi związane z realizacją prac w obiekcie zabytkowym. 5. Ponadto zamówienie należy wykonywać w sposób gwarantujący spełnienie warunków: Ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (t.j.Dz.Uz2006r. nr 156, poz., ze zm.), Ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. Z 2003 r. Nr 162, poz. 1568 z późn. zm.). 6. Prace stanowiące przedmiot umowy będą nadzorowane przez Zamawiającego pod względem budowlanym i konserwatorskim. Wszelkie rozwiązania szczegółowe mają być konsultowane z wyznaczonym przez Zamawiającego nadzorem budowlanym i konserwatorskim. 7. Z uwagi na przeznaczenie obiektu i jego ciągły stan użytkowania, Wykonawca przed przystąpieniem do prac winien przedłożyć Zamawiającemu do uzgodnienia harmonogram realizacji robót przewidzianych przedmiotem zamówienia. Układając harmonogram robót, Wykonawca winien uwzględnić godziny funkcjonowania obiektu, a także tak zaplanować prace aby nie stanowiły one nadmiernej uciążliwości dla pracowników urzędu oraz dla osób załatwiających sprawy w urzędzie. 8. Z uwagi na charakter obiektu i charakter prac istnieje prawdopodobieństwo niemożności realizacji zadania w sposób ciągły. Sytuację tę może spowodować fakt, że budynki nie posiadają kompleksowej dokumentacji badawczej konserwatorskiej i w sposób nieprzewidziany mogą wystąpić trudności. W przypadku wystąpienia trudności z realizacją zadania, nie leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający na wniosek kierownika budowy lub inspektora nadzoru zawiesza bieg terminu wykonania zadania do czasu usunięcia przeszkody uniemożliwiającej realizację zadania. Na powyższą okoliczność zostaje sporządzony stosowny protokół. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania zamówienia, jeżeli pojawią się wyżej przytoczone okoliczności. 9. Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia przedstawiony został w projekcie budowlano - wykonawczym. 10. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji usunięcia wad i usterek przez okres 48 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. W wymienionym terminie Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad i usterek. 11. Zastosowanie rozwiązań równoważnych: Podane w niniejszej Specyfikacji technicznej, projekcie budowlano - wykonawczym oraz w przedmiarze robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 30 000.00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.baruchowo.pl/?a=4025
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach