Przetargi.pl
Termomodernizacja i poprawa efektywności energetycznej i ekologicznej budynków użyteczności publicznej w Powiecie Zwoleńskim Projekt wspófinansowany ze środków Mechanizmu Finansującego, Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 Program Operacyjny PL04: Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii

Powiat Zwoleński ogłasza przetarg

  • Adres: 26-700 Zwoleń, ul. Władysława Jagiełły 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6763389 w. 16, 6763779w.26 , fax. 48 6762520
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zwoleński
    ul. Władysława Jagiełły 4 4
    26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie
    tel. 48 6763389 w. 16, 6763779w.26, fax. 48 6762520
    REGON: 67022286500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwolenpowiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja i poprawa efektywności energetycznej i ekologicznej budynków użyteczności publicznej w Powiecie Zwoleńskim Projekt wspófinansowany ze środków Mechanizmu Finansującego, Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 Program Operacyjny PL04: Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie termomodernizacji i poprawy efektywności energetycznej i ekologicznej budynków użyteczności publicznej w Powiecie Zwoleńskim tj: budynku Zespołu Szkół Licealnych w Zwoleniu przy ul. Żeromskiego 34 i budynku przychodni rejonowej SPZZOZ w Zwoleniu przy ul. Aleja Pokoju 5 a także serwis, przeglądy i konserwacja wszystkich instalacji i urządzeń w okresie gwarancji, których serwisowanie i konserwacja są wymagane przepisami i zaleceniami producenta w celu utrzymania ciągłej sprawności i zachowania warunków gwarancyjnych. 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają programy funkcjonalno- użytkowe wraz z załącznikami stanowiące zał. Nr 1 i Nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający niniejsze zamówienia podzielił na dwie części, Wykonawca przystępujący do prowadzonego postępowania, może złożyć ofertę na jedną lub obie części zamówienia: 4. CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA : Termomodernizacja i poprawa efektywności energetycznej i ekologicznej budynku Zespołu Szkół Licealnych w Zwoleniu przy ul. Żeromskiego 34. 5. Zakresem przedmiotu zamówienia objęta jest: 1) Dokumentacja projektowa tj: a) Projekt budowlany (wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę) w zakresie zgodnym z art. 34 ust.3 ustawy Prawo budowlane, sporządzony w 5 egz. Wykonawca dostarczy projekty budowlane dla potrzeb Zamawiającego w 2 egz. w wersji papierowej ( w tym jeden egzemplarz będącym załącznikami do decyzji pozwolenia na budowę) i na płycie CD. Projekt musi posiadać niezbędne uzgodnienia i decyzje. Zamawiający udostępnia posiadane materiały do projektowania tj: Program funkcjonalno - użytkowy wraz z załącznikami stanowiący Zał. Nr 1 (do SIWZ) a Wykonawca winien je przeanalizować i uzupełnić w niezbędnym do projektowania zakresie. Wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, jak np. ekspertyzy, badania, inwentaryzacja obiektu, uzyskanie opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji, w tym pozwolenia na budowę - Wykonawca uzyska własnym staraniem i kosztem. Wszystkie wystąpienia z wnioskami do organów administracyjnych oraz do właścicieli sieci, urządzeń i obiektów w sprawie warunków i uzgodnień dokumentacji projektowej należy przesłać Zamawiającemu do wiadomości. Dokumentacja, tj zaprojektowane systemy, materiały i urządzenia technologie, muszą być uzgodnione z Zamawiającym a Zamawiający udzieli Wykonawcy koniecznych pełnomocnictw. b) Projekty Wykonawcze w formie odrębnych opracowań branżowych, Wykonawca dostarczy projekty wykonawcze dla potrzeb Zamawiającego w 3 egz. w wersji papierowej i na płycie CD. c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót niezbędna do prawidłowego wykonania zamówienia. Specyfikacja musi uwzględniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz. U. z 2013 r. poz.1129) d) Opracowanie przedmiaru robót zawierające zestawienie przewidzianych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych z uwzględnieniem wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego ( Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) e) Opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji. h) Pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji zadania. 6. Roboty budowlano- montażowe i instalacyjne zgodnie z opracowaną i uzgodnioną z Zamawiającym, dokumentacją. Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.: a) Branża budowlana: - termomodernizacja obiektów Zespołu Szkół Licealnych, b) Branża sanitarna - budowa nowego źródła ciepła - kotłowni w miejsce zbędnej hydroforni w piwnicy, - kompleksowa wymiana wewnętrznej instalacji CO, - budowa przyłącza gazowego, c) Branża elektryczna - montaż ogniw fotowoltaicznych, - wymiana oświetlenia na energooszczędne typu LED, - wdrożenie systemu zarządzania energią (monitoring zużycia mediów), 7. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, dokonał własnej oceny zakresu wykonywanych robót budowlano-montażowych, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy, w tym budynku, ponosi Wykonawca. 8. Zamawiający na etapie wykonywania przedmiotu zamówienia na żądanie Wykonawcy udostępni Charakterystykę energetyczną budynku Zespołu Szkół Licealnych 9.CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: Termomodernizacja i poprawa efektywności energetycznej i ekologicznej budynku Przychodni Rejonowej SPZZOZ w Zwoleniu przy ul. Aleja Pokoju 5. 10.Zakresem przedmiotu zamówienia objęta jest: 1) Dokumentacja projektowa tj: a) Projekt budowlany (wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę) w zakresie zgodnym z art. 34 ust.3 ustawy Prawo budowlane, sporządzony w 5 egz. Wykonawca dostarczy projekty budowlane dla potrzeb Zamawiającego w 2 egz. w wersji papierowej ( w tym jeden egzemplarz będący załącznikiem do decyzji pozwolenia na budowę) i na płycie CD. Projekt musi posiadać niezbędne uzgodnienia i decyzje. Zamawiający udostępnia posiadane materiały do projektowania tj: Program funkcjonalno - użytkowy wraz z załącznikami stanowiący Zał. Nr 2 (do SIWZ) a Wykonawca winien je przeanalizować i uzupełnić w niezbędnym do projektowania zakresie. Wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, jak np. ekspertyzy, badania, inwentaryzacja obiektu, uzyskanie opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji, w tym pozwolenia na budowę - Wykonawca uzyska własnym staraniem i kosztem. Wszystkie wystąpienia z wnioskami do organów administracyjnych oraz do właścicieli sieci, urządzeń i obiektów w sprawie warunków i uzgodnień dokumentacji projektowej należy przesłać Zamawiającemu do wiadomości. Dokumentacja, tj zaprojektowane systemy, materiały i urządzenia technologie, muszą być uzgodnione z Zamawiającym a Zamawiający udzieli Wykonawcy koniecznych pełnomocnictw. b) Projekty Wykonawcze w formie odrębnych opracowań branżowych. Wykonawca dostarczy projekty wykonawcze dla potrzeb Zamawiającego w 3 egz. w wersji papierowej i na płycie CD. c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót niezbędna do prawidłowego wykonania zamówienia. Specyfikacja musi uwzględniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz. U. z 2013 r. poz.1129) d) Opracowanie przedmiaru robót zawierające zestawienie przewidzianych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych z uwzględnieniem wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w prawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego ( Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) e) Opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji. h) Pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji zadania. 11. Roboty budowlano- montażowe i instalacyjne zgodnie z opracowaną i uzgodnioną z Zamawiającym, dokumentacją. Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.: a) Branża budowlana: -Termomodernizacja budynku przychodni rejonowej b) Branża sanitarna - kompleksowa wymiana istniejącego źródła ciepła - kompleksowa wymiana wewnętrznej instalacji CO - budowa przyłącza gazowego c) Branża elektryczna. - montaż ogniw fotowoltaicznych - wymiana oświetlenia na energooszczędne typu LED - wdrożenie systemu zarządzania energią (monitoring zużycia mediów) 12. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, dokonał własnej oceny zakresu wykonywanych robót budowlano-montażowych, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy, w tym budynku, ponosi Wykonawca. 13.Zamawiający na etapie wykonywania przedmiotu zamówienia na żądanie Wykonawcy udostępni Charakterystykę energetyczną budynku Przychodni Rejonowej w Zwoleniu. 14.Warunki prowadzenia robót dla Części I i II zamówienia: 1) Zamawiający przekaże Wykonawcy do realizacji plac budowy obejmujący teren określony dokumentacją projektową. 2) Wykonawca zapewni warunki umożliwiające prawidłowe wykonanie robót budowlano-montażowych oraz uwzględni w wynagrodzeniu ryczałtowym wszystkie koszty z tym związane. 3) Roboty budowlane będą wykonywane w czynnych obiektach, a zatem wymaga się szczególnej ostrożności w prowadzeniu prac, w szczególności odpowiedniego zabezpieczenia i osłony w celu uniknięcia szkód w obiektach, utrzymania placu budowy w należytym porządku. 4) Roboty głośne i uciążliwe dla otoczenia będą mogły być wykonywane w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Należy się liczyć z koniecznością wykonania robót w godzinach popołudniowych i wieczornych oraz w dni ustawowo wolne od pracy. 5) Wykonawca będzie zobowiązany do usunięcia wszystkich szkód powstałych w obiektach na skutek prowadzonych robót oraz doprowadzenia pomieszczeń, z których będzie korzystał w trakcie prac do stanu nie gorszego niż przed realizacją. 6) Wykonawca nie ponosi kosztów dostawy mediów ( woda, energia) 15.Wykonawca zobowiązany jest: 1) Sporządzić i uzgodnić z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy prac projektowych przed podpisaniem umowy. 2) Sporządzić i uzgodnić z Zamawiającym, przed podpisaniem umowy, harmonogram rzeczowo-finansowy robót budowlano-montażowych wraz z terminami realizacji. 3) Uwzględnić w projektach uwagi zgłoszone przez Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 4) Zapewnić, ogrzewania pomieszczeń przez okres grzewczy - w przypadku nie dotrzymania terminu zakończenia robót, niezależnie od przyczyny z obecnych źródeł ciepła. 5) Przyjąć technologię i organizację robót, która zapewni bezpieczeństwo przebywających osób- roboty prowadzone będą przy czynnym budynku, oraz nie spowoduje dewastacji wykonywanych robót. 6) Zapewnić bezpieczeństwo osób przebywających na terenie oraz ochronę mienia. 7) Prowadzić roboty zgodnie z przepisami bhp i ppoż oraz utrzymać plac budowy w należytym porządku. 8) Po zakończeniu robót doprowadzić teren budowy do stanu pierwotnego. 9) Przeprowadzić rozruchy technologiczne z udziałem przedstawicieli posiadających odpowiednie autoryzacje producentów - rozruchy technologiczne muszą być potwierdzane protokołami. 10) Zapewnić Zamawiającemu, wszystkim osobom upoważnionym przez niego, jak też innym uczestnikom procesu budowlanego, dostęp do terenu budowy i do każdego miejsca gdzie w związku z umową będą wykonywane roboty. 11) Systematycznie prowadzić prace porządkowe w rejonie prowadzonych robót budowlanych. 12) Odpady budowlane, gruz i śmieci wywieść na legalne wysypisko. Koszt wywozu wraz z jego utylizacją należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym. 13) Po zakończeniu robót i zgłoszeniu obiektów do końcowego odbioru robót Wykonawca zobowiązany jest, wykonać, dokumentację powykonawczą w układzie branżowym wraz z odbiorami branżowymi, próbami sprawdzeniami z wynikiem pozytywnym w 2 egz. w wersji papierowej. 14) Przekazać na dzień odbioru końcowego instrukcję obsługi w 2 egz. w wersji papierowej. 15) Przeszkolić pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi systemów instalacyjnych. 16) Złożyć, w imieniu Zamawiającego, prawidłowy wniosek o wydanie pozwolenia budowę. 17) Używać materiały i wyroby, do wykonania przedmiotu zamówienia, spełniające wymogi określone w: a) ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.) b) ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2014 r. poz. 883 ze zm.) c) ustawie z dnia 13 czerwca 2013 r. o zmianie ustawy o wyrobach budowlanych oraz ustawy o systemie zgodności ( Dz. U. z 2013 r. poz. 898 ze zm.) 18) Dostarczyć dokumenty potwierdzające, że wszelkie materiały, systemy, produkty, rozwiązania posiadają wymagane prawem aktualne świadectwa, deklaracje, certyfikaty, aprobaty wydane przez uprawnione instytucje i są dopuszczone do stosowania w Polsce. Wszelkie aprobaty europejskie muszą być tłumaczone na język polski i akceptowane przez krajową jednostkę notyfikowaną. 19) Zapewnić do zrealizowania robót udział kierowników branżowych robót z uprawnieniami budowlanymi i kwalifikacjami zawodowymi uprawniającymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 20) Przestrzegać warunków prowadzenia robót zawartych w: a) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; b) założeniach do technologii wykonania robót zawartych w opisie technicznym; c) dokumentacji projektowej; d) uzgodnieniach z Zamawiającym; e) decyzjach zawartych w dokumentacji projektowej; 21) Pełnić w okresie gwarancji, całodobowy serwis i konserwację wraz z dostarczeniem materiałów eksploatacyjnych, oraz utrzymywać w ciągłej sprawności technicznej urządzenia i systemy. 22) Wykonywać konserwację, serwis i przeglądy instalacji i urządzeń w zakresie i w sposób ustalony instrukcją wytwórcy oraz odpowiednimi przepisami bez wezwania ze strony Zamawiającego. 23) Wykonywać w ramach gwarancji naprawy bieżące i awarie zgłaszane przez Zamawiającego i stwierdzone w trakcie przeglądów. 24) Wszelkie roboty, prace dodatkowe, czynności, materiały, rozwiązania, itd. Nieopisane lub niewymienione w programie funkcjonalno-użytkowym, a konieczne do przeprowadzenia z punktu widzenia prawa, sztuki i praktyki budowlanej, itd. Muszą być przewidziane przez Wykonawcę na podstawie analizy dokumentacji dołączonej do SIWZ. Roboty takie muszą być uwzględnione w cenie oferty. 25) Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia w którymkolwiek dokumencie uważa się za obowiązujące. 26). Zamawiający wymaga gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszy niż 36 miesięcy, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji z uwzględnieniem zapisów Rozdziału XII. Szczegóły dotyczące gwarancji zawarte są w § 11 projektu umowy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które zostało szczegółowo opisane w Rozdziale XII SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości dla Części I zamówienia 36 000,00 PLN ( słownie: trzydzieści sześć tysięcy) dla Części II zamówienia 25 000,00 PLN (słownie zł: dwadzieścia pięć tysiące) Wadium Wykonawca wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2.W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)w pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 ze zm.) 3.Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą - kserokopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach w art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy. 4.Oferta niezabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia przez Zamawiającego. 5.Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum, kilku z nich lub wszystkich konsorcjantów łącznie. 6. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść w terminie składania ofert przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Zwoleniu Nr 59 9157 0002 0000 0007 0928 0021 z oznaczeniem Wadium do postępowania ESZ.272. 6. 2016 r. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Powiecie Zwoleńskim Część I lub II zamówienia. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie (rozdział X SIWZ) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7.Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z przesunięciem terminu wniesienia wadium. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2)Wykonawca którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3).Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana, 4).Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10.Zwrot wadium. 1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 7.9 ppkt 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 4)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11Ponowne złożenie wadium lub jego przedłużenie: 1) Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, a jeśli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. W związku z przedłużeniem terminu związania ofertą po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium lub przedłużenia jego ważności przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2)Zamawiający żąda w określonym terminie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu je zwrócono na podstawie art. 46 ust.1 ustawy, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwolenpowiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach