Przetargi.pl
Termomodernizacja i poprawa efektywności energetycznej i ekologicznej budynku szpitala SPZZOZ w Zwoleniu

Powiat Zwoleński ogłasza przetarg

  • Adres: 26-700 Zwoleń, ul. Władysława Jagiełły 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6763389 w. 16, 6763779w.26 , fax. 48 6762520
  • Data zamieszczenia: 2014-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zwoleński
    ul. Władysława Jagiełły 4 4
    26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie
    tel. 48 6763389 w. 16, 6763779w.26, fax. 48 6762520
    REGON: 67022286500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja i poprawa efektywności energetycznej i ekologicznej budynku szpitala SPZZOZ w Zwoleniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.2 Przedmiotem niniejszej umowy jest wykonanie robót budowlanych polegających na Termomodernizacji i poprawie efektywności energetycznej i ekologicznej budynku szpitala SPZZOZ w Zwoleniu dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 w ramach Programu Operacyjnego PL04 pn. : Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii 4.2.1 Zakres prac obejmuje: a) Dokonanie wymaganych uzgodnień z Konserwatorem Ochrony Zabytków. b) Wykonanie dokumentacji projektowej wg określonego zakresu robót i uzyskanie wymaganych pozwoleń. c) Docieplenie przegród budynku. d) Wymiana stolarki okiennej. e) Wymiana stolarki drzwiowej. f) Modernizację instalacji wewnętrznych (c.o., c.w.u.)- wymiana instalacji i grzejników g) Modernizację źródła ciepła- budowa kotłowni gazowej h) Modernizacja instalacji wentylacyjnych. i) Wymiana oświetlenia wbudowanego na energooszczędne LED j) Instalację kolektorów słonecznych. k) Instalację systemu monitoringu zużycia mediów-ciepła Powyższe prace będą wykonywane na czynnym budynku szpitala. 4.2.2 Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej przed terminem składania ofert. Termin wizji lokalnej należy uzgadniać z przedstawicielem Zamawiającego. 4.2.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Audyt energetyczny (Załącznik nr 1 do SIWZ), Program Funkcjonalno-Użytkowy (Załącznik Nr 2 do SIWZ),Inwentaryzacja budynku szpitala (Załącznik Nr 11 do SIWZ), Projekt architektoniczno- budowlany ( Załącznik Nr 12 do SIWZ). 4.2.4 Wykonawca zobowiązany jest do dokonania starannej analizy załączonych dokumentów na podstawie której będzie realizowany przedmiot zamówienia. Wszelkie ewentualne braki lub błędy ujawnione w dokumentacji zostaną wyjaśnione i doprecyzowane przez Zamawiającego na drodze udzielanych wyjaśnień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. 4.2.5 Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia ustala się jako ryczałtowe. Wynagrodzenie ryczałtowe ma charakter stały i wynika z oferty Wykonawcy, wyłonionego w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ryzyko poprawności wykonanej kalkulacji ceny, adekwatnej do rozmiaru wykonywanych prac, spoczywa jedynie na Wykonawcy. 4.2.6 Do dnia dokonania odbioru końcowego poszczególnych robót, łączna kwota faktur VAT wystawionych przez Wykonawcę nie może przekroczyć 95% zgodnie z harmonogramem rzeczowo- finansowym wartości wynagrodzenia brutto każdej z robót określonych w pkt. 4.2.1 4.2.7 Rozliczenie końcowe pozostałych 5% wartości wynagrodzenia za prawidłowe wykonanie poszczególnych robót nastąpi na podstawie faktury VAT prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę na podstawie podpisanego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. 4.2.8 Wszystkie nazwy własne wyrobów (urządzeń, materiałów, surowców) użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry techniczne i jakościowe oraz wymagany standard. Zamawiający dopuszcza zastosowanie wyrobów lub technologii równoważnych pod warunkiem spełniania przez nie parametrów równoważności określonych w dokumentacji. Ciężar udowodnienia zachowania parametrów równoważności spoczywa na Wykonawcy. 4.2.9 Wykonawca zabezpieczy i oznakuje teren budowy. 4.2.10 Wszelkie odpady, zdemontowane materiały, urządzenia przejmuje i zagospodarowuje Wykonawca. 4.2.11 Plac budowy musi być odgrodzony z wyznaczonymi miejscami składowania materiałów. 4.2.12 Do obsługi maszyn i urządzeń budowlanych mają prawo tylko osoby posiadające stosowne uprawnienia. Maszyny i urządzenia mają być wykorzystywane tylko zgodnie z przeznaczeniem. 4.2.13 Pracownicy muszą być przeszkoleni zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i pracy z dnia 27 lipca 2004 r. ( Dz. U. Nr 180 poz. 1860 z późniejszymi zmianami) w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy. 4.2.14 W celu prawidłowego sporządzenia oferty , Wykonawca powinien zapoznać się z oczekiwaniami i wymogami Zamawiającego oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje co do ryzyka , trudności i wszystkich innych okoliczności ,jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 4.2.15 Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia zakupionych we własnym zakresie, które muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczalnych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.). 4.2.16 Powierzone roboty muszą być wykonane rzetelnie i terminowo, zgodnie ze złożoną ofertą i zasadami sztuki budowlanej. 4.2.17 Wykonawca zobowiązany jest do dnia podpisania umowy sporządzić Harmonogram Rzeczowo-Finansowy i uzgodnić go z Zamawiającym. 4.2.18 Roboty będące przedmiotem zamówienia winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z wykonanym przez Wykonawcę projektem. Należy przestrzegać technologii robót określonych projektem, prawem powszechnie obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej w szczególności Prawem budowlanym oraz wymaganiami Zamawiającego. 4.2.19 Po zakończonych robotach budowlanych Wykonawca uporządkuje teren. 4.2.20 Kierownik budowy jest obowiązany prowadzić dziennik budowy oraz umieścić na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. 4.2.21 Odbiór robót będzie następował zgodnie z ustalonym harmonogramem realizacji prac i odbiór końcowy. 4.2.22 Wykonawca udzieli gwarancji na zastosowane materiały i wykonane roboty na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 4.2.23 Jeżeli w okresie rękojmi i gwarancji zostaną stwierdzone wady to Wykonawca jest zobowiązany do ich usunięcia w terminie wskazanym przez zamawiającego lub uzgodnionym obustronnie pod groźbą naliczania kar umownych. 4.2.24 W przypadku nie usunięcia tych wad przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie Zamawiający ma prawo zlecić usunięcie tych wad podmiotowi trzeciemu, a kosztami tego usunięcia obciążyć Wykonawcę. 4.2.25 Wykonawca ma obowiązek usunąć wszystkie wady i usterki występujące w wykonanych robotach w tym również w okresie gwarancji i rękojmi na żądanie i w terminie wskazanym przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1 Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę 20.406,50 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy czterysta sześć zł 50/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 9.2 W zależności od woli Wykonawcy może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy, tj: a) w pieniądzu (przelew na rachunek bankowy), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) 9.3 Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą - kserokopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. 9.4 Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach w art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy. 9.5 Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum, kilku z nich lub wszystkich konsorcjantów łącznie. 9.6 Miejsce złożenia wadium. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przed terminem składania ofert przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Zwoleniu Nr 59 9157 0002 0000 0007 0928 0021 z oznaczeniem Wadium do postępowania Termomodernizacja i poprawa efektywności energetycznej i ekologicznej budynku szpitala SPZZOZ w Zwoleniu Potwierdzeniem tej formy będzie kopia przelewu załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie (rozdział XII SIWZ) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 9.7 Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z przesunięciem terminu wniesienia wadium. 9.8 Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 9.9 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art.25 ust.1, oraz 26 ust. 2d ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. b) Wykonawca którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; d) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.10 Zwrot wadium. a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcą niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 9.9 lit. a) b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) Z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a ustawy, zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona, 9.11 Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9.12 W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą, Wykonawca musi jednocześnie przedłużyć okres ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą. 9.13 Ponowne złożenie wadium lub jego przedłużenie: a) Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, a jeśli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. W związku z przedłużeniem terminu związania ofertą po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium lub przedłużenia jego ważności przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; b) Zamawiający żąda w określonym terminie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu je zwrócono, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwolen.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach