Przetargi.pl
Termomodernizacja Gimnazjum Nr 2 w Głubczycach Etap I :Wymiana okien sali gimnastycznej.

Gimnazjum Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Kochanowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 48-100 Głubczyce, ul. Raciborska 23
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 485 21 85 , fax. 0-77 485 21 85
  • Data zamieszczenia: 2009-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Kochanowskiego
    ul. Raciborska 23 23
    48-100 Głubczyce, woj. opolskie
    tel. 0-77 485 21 85, fax. 0-77 485 21 85
    REGON: 53156317200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja Gimnazjum Nr 2 w Głubczycach Etap I :Wymiana okien sali gimnastycznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Termomodernizacja Gimnazjum Nr 2 w Głubczycach Etap I :Wymiana okien sali gimnastycznej. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie następujących prac : 1. Wymianę okien drewnianych na okna PCV 125 m2: - współczynniku przenikania ciepła całego okna U 1,8 W/m2 K, - kolor stolarki okiennej biały. 2. Wymiana drzwi drewnianych na drzwi aluminiowe 9,6 m2 : - współczynniku przenikania ciepła całych drzwi U 1,7 W/m2 K, - kolor drzwi brązowy 3. Wymiana parapetów zewnętrznych przy oknach: - parapety stalowe ocynkowane i powlekane - kolor parapetów brązowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełnić niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i oso-bami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych pod-miotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a) Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał , że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie , należycie wykonał roboty odpowiadające swoim rodzajem przed-miotowi zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł. brutto. Wymogiem jest aby wykazane zamówienia były poparte dokumentami o należytym ich wykonaniu . b) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami będacymi przedmiotem zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do kierowania robotami będacymi przedmiotem niniejszego zamówienia , którymi Wykonawca bedzie dysponował tj. - kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjal-ności konstrukcyjno - budowlanej , wydanymi w oparciu o przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane , którzy są wpisani na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa , w oparciu o ustawę z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów , inżynierów i urbanistów. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają, wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymienionych w pkt. 6 SIWZ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiadania uprawnienia do wykonania określonej dzia-łalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania wykonawca składa : 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, zgodnie z art. 24 ustawy, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. II. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca składa : 1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie , należycie wykonał roboty budowlane w zakresie budowy , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł. brutto. Wymogiem jest aby wykazane zamówienia były poparte dokumentami o należytym ich wykonaniu . 2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresów wykonywanych przez nich czynności na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji, Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże , że dysponuje: - kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej , wydanymi w oparciu o przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane , którzy są wpisani na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie , o którym mowa w pkt.II.2.wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował. III. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1) Kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji szczegółowej lub uproszczonej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. Nr 80, poz. 867). 2)Wypełniony druk oferta , stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 4) Parafowany projekt umowy. IV. W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). V. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. I. 1-3) składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie, pozostałe dokumenty Wykonawcy składają wspólnie. VI.Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty . VII.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.glubczyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach