Przetargi.pl
Termomodernizacja elewacji z przebudową instalacji II i III piętra Budynku Dydaktycznego przy ul. Łukasiewicza 1 w Bydgoszczy

Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-067 Bydgoszcz, ul. Jagiellońska 13-15
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 5853698 , fax. (052) 585 36 92
  • Data zamieszczenia: 2014-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy
    ul. Jagiellońska 13-15 13-15
    85-067 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 5853698, fax. (052) 585 36 92
    REGON: 00000132400037
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm.umk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja elewacji z przebudową instalacji II i III piętra Budynku Dydaktycznego przy ul. Łukasiewicza 1 w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych związanych z zadaniem Termomodernizacja elewacji z przebudową instalacji II i III piętra Budynku Dydaktycznego przy ul. Łukasiewicza w Bydgoszczy. 2.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa - projekt budowlany i dokumentacja wykonawcza zamieszczona w załączniku nr 9 do SIWZ. Stanowiące element dokumentacji wykonawczej przedmiary robót nie stanowią bezpośredniej podstawy ustalenia wysokości wynagrodzenia. Przedmiary robót przedstawione w załączniku nr 9 do SIWZ stanowią tylko materiał pomocniczy do przygotowania oferty. Przedstawiona w ofercie cena musi uwzględniać również elementy nieobjęte przedmiarami robót, a niezbędne dla prawidłowego wykonania zamówienia. W tabeli nr 1, poniżej przedstawiono zakres projektowanych robót z podziałem na elementy skończone.1.ocieplenie ścian zewnętrznych m2 1187,82, 2. wymiana instalacji c.o II pietra kpl 1 3.wymiana instalacji c.o III pietra kpl 1. 4.wymiana instalacji c.w.u. II piętra kpl 1. 5.wymiana instalacji c.w.u. III piętra kpl 1 6.usprawnienie wentylacji grawitacyjnej II piętra kpl 1. 7.usprawnienie wentylacji grawitacyjnej III piętra kpl 1 .8.Wymiana opraw oświetleniowych szt. 104. 9.Wymiana instalacji wody zimnej Kpl.1. 3. Podstawą do wykonania robót elewacyjnych jest Projekt termomodernizacji budynku + kolorystyka elewacji, a podstawą do wykonania robót instalacyjnych jest projekt wykonawczy Adaptacja części budynku przy ul. Łukasiewicza w Bydgoszczy dla potrzeb Collegium Medicum wraz z termomodernizacją, parkingiem i ogrodzeniem przy ul. Łukasiewicza 1w Bydgoszczy dz. nr 26/7 obr. 202, w części dotyczącej instalacji sanitarnych i elektrycznych, o których mowa w załączniku nr 9 do SIWZ. 4.Zakres projektu wykonawczego Adaptacja części budynku przy ul. Łukasiewicza w Bydgoszczy dla potrzeb Collegium Medicum wraz z termomodernizacją, parkingiem i ogrodzeniem przy ul. Łukasiewicza 1w Bydgoszczy dz. nr 26/7 obr. 202 wykracza poza przedmiot zamówienia. Jest on przedmiotem inwestycji realizowanej w ramach postepowania przetargowego nr DAN/44/13 pn. Adaptacja budynku przy ul. Łukasiewicza 1 dla potrzeb UMK w Toruniu CM w Bydgoszczy - etap II. Inwestycja ta prowadzona będzie równolegle z przedmiotem niniejszego postepowania. 5. W zakresie instalacji elektrycznych w ramach postępowania Wykonawca zainstaluje oświetlenie ze źródłem światła LED w pomieszczeniach III piętra, zgodnie z zamieszczonym w załączniku nr 9 do SIWZ opracowaniem pt. Zakres robót elektrycznych do wykonania w postępowaniu Termomodernizacja elewacji z przebudową instalacji II i III piętra Budynku Dydaktycznego przy ul. Łukasiewicza 1 w Bydgoszczy 6.W zakresie instalacji sanitarnych w ramach postepowania Wykonawca wykona na II i III piętrze budynku:- instalacje centralnego ogrzewania; - instalacje ciepłej i zimnej wody użytkowej; - usprawnienie wentylacji grawitacyjnej. 7.Wykonawca w terminie do 5 dni po zawarciu umowy przedstawi Zamawiającemu do akceptacji harmonogram robót dostosowany do Planu Nakładów Inwestycyjnych Zamawiającego i Harmonogramu Robót zatwierdzonego w postepowaniu DAN/44/13. W harmonogramie robót Wykonawca uwzględni konieczność dostosowania swoich robót do kolejności robót wykonywanych w postepowaniu DAN/44/13. Zamawiający umożliwi wgląd do dokumentacji, w tym harmonogramu robót postępowania DAN/44/13. 8.Przy wycenie robót i w harmonogramie robot Wykonawca uwzględni wszystkie utrudnienia i prace pomocnicze związane z koniecznością wykonywania prac w obiekcie użytkowanym jak np. przenoszenie i zabezpieczanie sprzętu i mebli jeśli jest to konieczne, wykonywanie szczególnie uciążliwych prac w godzinach popołudniowych, konieczność uzgadniana z Zamawiającym terminów i zakresu czynności mających istotny wpływ na korzystanie z infrastruktury przez Zamawiającego tj. momentów odłączeń, przełączeń, ograniczeń korzystania z powierzchni itp. oraz wszystkie utrudnienia związane z faktem, że w obiekcie równolegle prowadzone będą prace budowlane związane z realizacją postepowania DAN/44/13. 9.Koordynatorem wszystkich robót prowadzonych w obiekcie będzie kierownik budowy Wykonawcy wyłonionego w postępowaniu DAN/44/13. 10.Przy realizacji przedmiotu zamówienia należy bezwzględnie przestrzegać przepisów BHP oraz przeciwpożarowych w budownictwie. Roboty wykonywać należy w sposób nieuciążliwy, zgodnie z wiedzą techniczną, wymogami norm oraz ściśle wg technologii i zaleceń producentów materiałów budowlanych; 11.Poza podstawowym przedmiotem zamówienia zakres prac obejmuje również: 1)uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii, zgód wynikających z zakresu lub koniecznych dla prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy; 2)wykonanie wszystkich koniecznych opracowań, dokumentów i uzgodnień niewymienionych w Umowie, a niezbędnych do uzyskania kompletności dokumentacji przedmiotu Umowy lub dla prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy; 3)przeprowadzenie wymaganych testów, pomiarów, badań i odbiorów innych niż odbiór końcowy przedmiotu Umowy przez Zamawiającego zgodnie z postanowieniami Umowy; 4)udział w odbiorze końcowym przedmiotu Umowy; 5)konserwację i serwis zgodnie z wytycznymi producentów zamontowanego urządzenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu (łącznie z podaną godziną) składania ofert wskazanego w Części XI SIWZ. (art. 45 ustawy) w wysokości 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) w jednej z niżej wymienionych form: a) pieniądzu - przelew na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Pekao S.A. w Warszawie O/Bydgoszcz nr 36 1240 6478 1111 0000 4947 8789, na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć przetarg pn. Termomodernizacja elewacji z przebudową instalacji II i III piętra Budynku Dydaktycznego przy ul. Łukasiewicza 1 w Bydgoszczy b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej Zamawiający zaleca, aby oryginał lub kopia (przygotowana z zastosowaniem postanowień Części X SIWZ) dowodu wpłaty dołączona została do oferty. W każdym przypadku oryginał lub kopia (przygotowana z zastosowaniem postanowień Części X SIWZ) dowodu wpłaty nie może być doręczona Zamawiającemu później niż do upływu terminu wskazanego w Części XI SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej wniesienie w terminie nastąpi wówczas, gdy wskazany powyżej rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu (łącznie z podaną godziną), o którym mowa w Części XI SIWZ. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej beneficjentem musi być Zamawiający. Zamawiający zaleca, aby oryginał dokumentu dołączony został do oferty, a jeżeli nie będzie to możliwe, oryginał dokumentu nie może być doręczony Zamawiającemu później niż do upływu terminu (łącznie z godziną), o którym mowa w Części XI SIWZ. Przez doręczenie uznaje się złożenie oryginału dokumentu w kasie siedziby Collegium Medicum III p, czynnej w godzinach: Poniedziałek 10:45 - 14:45 Wtorek 7:15 - 11:15 Środa 10:45 - 14:45 Czwartek 7:15 - 11:15 Piątek 10:45 - 14:45, z zastrzeżeniem wskazanego w zdaniu poprzednim terminu (łącznie z godziną) przyjęcia dokumentu w dniu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. 5. Wykonawca, który wycofał swoją ofertę, a zabezpieczył ją wadium, powinien wystąpić do Zamawiającego na piśmie o dokonanie zwrotu wadium w formie i wysokości, w której je wniósł. 6. Niewniesienie wadium w terminie, spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 7. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z przepisem art. 46 ustawy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cm.umk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach