Przetargi.pl
Termomodernizacja dużej sali gimnastycznej i łącznika w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Śląskich przy ul. Skarbowej 2 w Kędzierzynie-Koźlu

Zespół Szkół Nr 1 im. Powstańców Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Skarbowa 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4825950 , fax. 77 4825952
  • Data zamieszczenia: 2014-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 1 im. Powstańców Śląskich
    ul. Skarbowa 2 2
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 4825950, fax. 77 4825952
    REGON: 00074317800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja dużej sali gimnastycznej i łącznika w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Śląskich przy ul. Skarbowej 2 w Kędzierzynie-Koźlu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja dużej sali gimnastycznej i łącznika w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Śląskich przy ul. Skarbowej 2 w Kędzierzynie-Koźlu, w zakres której wchodzą m.in.: 1. Zerwanie istniejącego ocieplenia z ścian sali gimnastycznej; 2. Ocieplenie ścian zewnętrznych oraz ościeży styropianem; 3. Wyrównanie powierzchni ścian dużej sali gimnastycznej poprzez zastosowanie dodatkowej warstwy ocieplenia; 4. Ocieplenie styropianem od spodu łącznika dużej sali gimnastycznej; 5. Ocieplenie styropianem ścian wewnętrznych łącznika; 6. Oczyszczenie, dwukrotne malowanie elementów metalowych na elewacji farbą poliwinylową do gruntowania oraz farbą poliwinylową w kolorze zgodnym z kolorystyką; 7. Oczyszczenie oraz malowanie metalowego zadaszenia przy wejściu głównym na dużą salę gimnastyczną farbą ftalową nawierzchniową w kolorze zgodnym z kolorystyką; 8. Zmniejszenie powierzchni okien korytarza dużej sali gimnastycznej poprzez zamurowanie części ściany oraz wstawienie nowych okien z PCV w kolorze białym (o wymiarze 1750x2960); 9. Wykończenie spodu zadaszenia od strony ogrodu a także muru przylegającego do ściany szczytowej (bez docieplenia) w technologii (grunt+klej+siatka+klej+grunt+tynk cienkowarstwowy); 10. Wymiana zniszczonej papy na zadaszeniu wejściowym od strony ogrodu wraz z wymianą rynny i rury spustowej na nową; 11. Przełożenie istniejącego systemu odwodnienia budynku po wykonaniu prac ociepleniowych wraz z wymianą obróbek blacharskich na nowe; 12. Wymiana parapetów na nowe z blachy ocynkowanej, powlekanej; 13. Przełożenie istniejącej instalacji odgromowej budynku; 14. Odtworzenie istniejącej opaski wokół budynku; 15. Ponowny montaż lamp oświetleniowych po wykonaniu prac remontowych; 16. Wykończenie cokołu w wybranych miejscach (wg rys. kolorystyki) płytkami klinkierowymi; 17. Wykucie pustaków szklanych wewnątrz łącznika oraz zamurowanie powstałych otworów; 18. Wymiana drzwi wewnątrz łącznika na nowe; 19. Remont czapy murku znajdującego się w okolicy łącznika; 20. Wymiana kratek wentylacyjnych na ścianie szczytowej; 21. Montaż nawiewników okiennych; 3.2 Przedmiot zamówienia oraz szczegółowy zakres robót określają załączone do niniejszej SIWZ: - Projekt budowlany; - Projekt wykonawczy; - Inwentaryzacja; - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót; - Przedmiar robót; - Wizja lokalna. - Przedmiar robót stanowi wyłącznie materiał pomocniczy ułatwiający Wykonawcy wyliczenie ceny ofertowej przedmiotu zamówienia. - Podane w materiałach przetargowych nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, czy ich elementów należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować materiały lub urządzenia równoważne pod warunkiem, że klasa ich jakości będzie odpowiadać podanej w materiałach przetargowych oraz będą zachowane parametry techniczne i jakościowe. W takiej sytuacji należy podać nazwę dostawcy, producenta oraz nazwę oferowanego materiału czy urządzenia i udokumentować jego jakość, celem porównania. Do oferty należy załączyć dokumentację dopuszczającą proponowane rozwiązanie materiałowo-techniczne do stosowania w budownictwie lub dokumentację montażowo-warsztatową zastosowanego rozwiązania. 3.3 Wykonanie zadań obejmuje dodatkowo: a) Organizację i zagospodarowanie placu budowy, przy uwzględnieniu konieczności zagwarantowania pracy instytucji zlokalizowanych w pobliżu placu budowy (Dom Dziecka, PCPR, Warsztaty terapii zajęciowej i PPPP). b) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. c) Zapewnienie dojazdu do posesji w czasie prowadzenia robót. d) Projekt organizacji ruchu wraz z jego zatwierdzeniem i oznakowanie budowy. e) Zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane (o ile będzie potrzeba zajęcia pasa drogowego). f) Wywóz materiałów rozbiórkowych nie nadających się do odzysku na Miejskie Składowisko Odpadów lub na inne miejsce składowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz z kosztami opłaty składowania. g) Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego. h) Po zakończeniu robót, usunięcie wszelkich urządzeń, tymczasowego zaplecza oraz pozostawienia całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania. i) Likwidację placu budowy. j) Wykonanie prób i odbiorów z udziałem wymaganych instytucji państwowych oraz inwestora. k) Wykonawca zobowiązany jest z dniem przekazania placu budowy przedłożyć inspektorowi nadzoru harmonogram rzeczowo-finansowy. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji: 60 miesięcy od daty końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6 500,00 zł. Szczegółowe informacje dotyczące wnoszenia wadium znajdują się w pkt 8 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs1.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach