Gmina Łużna ogłasza przetarg
- Adres: 38-322 Łużna, Łużna 634
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 3543922 , fax. 018 3543039
- Data zamieszczenia: 2009-10-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łużna
Łużna 634 634
38-322 Łużna, woj. małopolskie
tel. 018 3543922, fax. 018 3543039
REGON: 49189246900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja Budynku Ośrodka Zdrowia w Szalowej ,remont pokrycia dachowego, oraz wykonanie zadaszenia jako II etap termomodernizacji - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja II Etapu termomodernizacji budynku Ośrodka Zdrowia w Szalowej polegająca na wykonaniu remontu dachu wraz z kominami, ociepleniu ścian budynku i strychu , wymiany zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej, oraz wykonanie zadaszenia przed budynkiem zgodnie z projektem, obmiarem robót i SIWZ Zakres rzeczowy Remont dachu ; -rozebranie pokrycia dachowego z blachy nienadającej się do użytku ,/pasy koło okapu/ -naprawa pokrycia dachowego z blachy ocynkowanej ,oraz obróbek blacharskich -rozebranie skorodowanych rynien dachowych i montaż nowych -rozebranie gzymsu -remont kominów -wymiana elementów konstrukcji dachu, wymiana ołacenia -pokrycie brakujących elementów dachu -montaż rynien spadowych i barier śniegowych -malowanie pokrycia dachowego Wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej: -wykucie z muru ościeżnic drewnianych -wymiana okien drewnianych na okna PCV -wymiana drzwi drewnianych na drzwi aluminiowe -wykonanie tynków na szpaletach wymienianych okien i drzwi oraz ich pomalowanie Docieplenie budynku: -roboty ziemne i izolacja pionowa ścian wraz z ich ociepleniem, -rozebranie obróbek blacharskich /parapetów/ -przygotowanie tynków pod ocieplenie -ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi -wykonanie wypraw elewacji z tynków dekoracyjnych -obsadzenie prefabrykowanych podokienników -remont zadaszeń nad wejściami -remont balkonów i balustrad -izolacje cieplne z płyt styropianowych stropu na strychu, oraz posadzki cementowej Wykonanie zadaszenia zgodnie z projektem Opis: Szczegółowy zakres robót oraz wymagania jakościowe materiału i sprzętu ,opis robót zawiera 1. Dokumentacja budowlana 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 3. Przedmiar robót zał. STWiOR - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 15000 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ? 4.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; ? 4.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; ? 4.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4.1.4. nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy;.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ? Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ? 5.1. W celu spełnienia warunków szczegółowych określonych w punkcie 4.2.1. SIWZ należy przedłożyć: ? 5.1.1.wykaz min. dwóch robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem rodzaju robót, ich wielkości i wartości, dat wykonania i odbiorców robót - wg załącznika nr 3 do SIWZ; ? 5.1.2.dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (min. 2 dokumenty, tj. referencje lub protokoły odbioru, potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych); ? 5.1.3. oświadczenie osoby uprawnionej do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie o podjęciu się obowiązków kierownika budowy - wg załącznika nr 5 do SIWZ, wraz z uprawnieniami budowlanymi, niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia (uprawnienia w zakresie kierowania: ogólnobudowlane, instalacji i urządzeń sanitarnych, cieplnych, elektrycznych) oraz aktualnym zaświadczeniem o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego; ? 5.1.4.oświadczenie o posiadanym sprzęcie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia - wg załącznika nr 4 do SIWZ; ? 5.2. W celu spełnienia warunków szczegółowych określonych w punkcie 4.2.2. SIWZ należy przedłożyć: ? 5.2.1.polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na min. 50% wartości zamówienia wraz z dowodem opłacenia składki. Warunek ten spełni każdy Wykonawca, który przedstawi dokument świadczący o tym, że okres ubezpieczenia cywilnego obejmuje, co najmniej datę składania ofert, ale w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że przedłuży czas obowiązywania polisy na czas trwania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. ? 5.2.2.informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert w wysokości minimum 100% wartości zamówienia. ? 5.3. W celu spełnienia warunków szczegółowych określonych w punkcie 4.2.3. SIWZ należy przedłożyć: ? 5.3.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ? 5.3.2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat z tytułu prowadzonej działalności lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. ? 5.3.3. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. ? 5.3.4. oświadczenie Wykonawcy, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował oraz, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia wg załącznika nr 8 do SIWZ. ? 5.3.5. oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania wg załącznika nr 7 do SIWZ..
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP Gminy Łużna
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 1. Przedmiotem zamówienia jest Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z akcesoriami w budynku DPS ul. Kluzeka 6 w Krakowie
Dodano: 2016-07-27 - Adaptacja wybranych pomieszczeń w budynku przy ul. Jodłowej 12 w Krakowie, na pomieszczenia przychodni weterynaryjnej w zakresie robót remontowo-budowlanych, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych, wraz z dostawą wyposażenia meblowego
Dodano: 2016-07-25 - Remont dróg powiatowych nr 1129K Kąpiele Wielkie - Dłużec do drogi nr 794 w m. Kąpiele Wielkie w km 0+000 - 3+076 oraz 1132K Kąpiołki - Poręba Dzierżna w m. Miechówka i Poręba Dzierżna w km 1+732 - 5+642
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń szkolnych na przedszkole w ramach poszerzenia istniejącego przedszkola w parterze budynku szkolno-przedszkolnego w Przytkowicach
Dodano: 2016-07-14 - Wymiana nawierzchni chodnika z płytek betonowych na kostkę brukową betonową w Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krakowie przy ul. Praskiej 25
Dodano: 2016-07-06 - Kompleksowy remont dachu pawilonu A-0 wraz z wymianą instalacji odgromowej oraz instalacji ogrzewania rynien - etap III-KC-zp.272-298/16
Dodano: 2016-06-27 - Termomodernizacja budynku OSP w Przeciszowie
Dodano: 2016-06-16 - Modernizacja budynku Zespołu Szkół w Żarkach - etap III
Dodano: 2016-06-15 - Montaż nasad kominowych na dachu budynku B Wydziału Farmaceutycznego Uniwersytetu Jagiellońskiego- Collegium Medicum w Krakowie przy ul. Medycznej 9. Sprawa znak: 141.2711.65.2016
Dodano: 2016-06-07 - Remont budynku przychodni zdrowia przy ul. Dunajewskiego 5 w Krakowie.
Dodano: 2016-06-07