Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Wężyskach oraz budynku o wielu funkcjach użytkowych w Wężyskach (tryb „zaprojektuj i wybuduj”)

Gmina Krosno Odrzańskie ogłasza przetarg

  • Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 835 017 , fax. 683 835 122
  • Data zamieszczenia: 2020-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krosno Odrzańskie
    ul. Parkowa 1
    66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
    tel. 683 835 017, fax. 683 835 122
    REGON: 97077026700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Wężyskach oraz budynku o wielu funkcjach użytkowych w Wężyskach (tryb „zaprojektuj i wybuduj”)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Wężyskach oraz budynku o wielu funkcjach użytkowych w Wężyskach, zgodnie z posiadaną dokumentacją. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych na zadania: - Część I – Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Wężyskach, - Część II – Termomodernizacja budynku o wielu funkcjach użytkowych w Wężyskach – świetlica. Część I – Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Wężyskach Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie termomodernizacji budynku użyteczności publicznej Zespołu Szkół w Wężyskach, zgodnie z niniejszą specyfikacją (wraz ze wzorem umowy), Programem funkcjonalno-użytkowym. Wykonana termomodernizacja powinna spełnić co najmniej parametry ekologiczne określone w audycie energetycznym (w zakresie zmniejszenia poziomu emisji oraz efektywności energetycznej). Układ ruralistyczny wsi Wężyska podlega ochronie i opiece na podstawie ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykonania: • dokumentacji projektowej obejmującej co najmniej: - projekty budowlane i wykonawcze w podziale na branże wg wymagań prawnych w zakresie obszarów termomodernizowanych, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z obliczeniami przedstawiającymi osiągnięcie efektu ekologicznego oraz ekonomicznego wykonanej termomodernizacji, - wykonanie certyfikatu energetycznego dla obiektu, • harmonogramu rzeczowo-finansowego na realizację robót budowlanych określające grupy , • wykonania zadania termomodernizacji zgodnie z opracowanymi i zatwierdzonymi przez Zamawiającego projektami wykonawczymi, PFU, SIWZ oraz audytami, • wykonania audytu termomodernizacyjnego na podstawie sporządzonej dokumentacji przed przystąpieniem do prac termomodernizacyjnych, • wykonania audytu termomodernizacyjnego po wykonaniu prac termomodernizacyjnych, którego podstawę stanowią badania i pomiary dokonane w rzeczywistości na obiekcie termomodernizowanym. W zakresie jest również uzyskanie wszelkich pozwoleń oraz wykonanie robót budowlanych i dostaw na podstawie w/w opracowań w tym ew. pozwolenia na budowę. Przed przystąpieniem do prac termomodernizacyjnych Wykonawca jest zobowiązany uzyskać informację od Zamawiającego o zatwierdzeniu dokumentacji projektowej. Przed zgłoszeniem zakończenia robót Wykonawca przedstawi: • dokumentację powykonawczą wraz z obliczeniami przedstawiającymi osiągnięcie efektu ekologicznego oraz ekonomicznego, • certyfikat energetyczny, • Audyt energetyczny powykonawczy oparty o dokumentację techniczną oraz pomiary parametrów charakterystycznych wykonane w termomodernizowanym obiekcie. Dokumentacja projektowa musi być zatwierdzona przez Zamawiającego. Dokumentacja projektowa powinna być opracowana w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami budowlanymi i polskimi normami. Dokumentację należy dostarczyć Zamawiającemu w następującej ilości egzemplarzy tj.: • projekt budowlany – 6 egzemplarzy, • projekt wykonawczy – 6 egzemplarzy, • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 4 egzemplarze. Dokumentację wymienioną powyżej wraz z kopią pełnej dokumentacji formalno-prawnej (uzyskane uzgodnienia, opinie, warunki techniczne przyłączy itp.) należy przekazać Zamawiającemu dodatkowo w wersji elektronicznej na CD, zapisaną w formacie PDF. Wykonawca winien przedstawić kolorystykę elewacji uwzględniająca minimum 6 kolorów, przy czym kolory ciemne jedynie dla uwydatnienia lub podkreślenia niewielkich elementów architektonicznych elewacji (do akceptacji Zamawiającego). Kolor tynku winien posiadać stopień odporności na promieniowanie słoneczne powyżej 25 %. Wykonawca powinien również uzyskać wszelkie niezbędne pozwolenia, certyfikaty itp., wynikające z wykonywanej dokumentacji oraz prowadzonych robót. Inwestycja zlokalizowana jest na terenie Szkoły Podstawowej im. św. Jadwigi Śląskiej w Wężyskach (w dokumentacji występuje poprzednia nazwa Zespół Szkół w Wężyskach)– Wężyska 162, gm Krosno Odrzańskie. Dane ogólne budynku: • charakter budynku: Użyteczności publicznej • powierzchnia zabudowy: 2668,7 m2, • powierzchnia użytkowa 3120,00 m2, • kubatura: 11432,10 m3, • ilość kondygnacji: 3 • wysokość budynku: 12 m, • długość budynku: 85,00 m, • szerokość budynku: 60,00 m, • instalacje: budynek wyposażony jest w instalację elektryczną oraz wodno-kanalizacyjną • wentylacja: grawitacyjna • chłodzenie: brak. Termomodernizacja budynku obejmuje: • ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, • ocieplenie połaci dachowej od wewnątrz, • wymianę stolarki drzwiowej, • wymianę stolarki okiennej, • wymianę parapetów zewnętrznych w celu niwelacji mostków termicznych przegród okiennych, • w celu zabezpieczenia wymaganego strumienia wymiany powietrza wykonanie wentylacji mechanicznej z rekuperacją zgodnie z obowiązującymi przepisami zgodnie z zapisami audytu, • wymianę źródła ciepła c.o. na gruntową pompę ciepła, • wymianę źródła CWU, • wymianę grzejników na nowe, • montaż izolacji przewodów instalacji c.o., • montaż automatyki do sterowania systemem c. o. z wykorzystaniem TIK, • wymianę źródeł światła na energooszczędne źródła światła LED, • zabezpieczenie energii pierwotnej na potrzeby oświetlenia z odnawialnego źródła energii elektrycznej – instalacji fotowoltaicznej, • dostosowanie instalacji odgromowej do wymogów projektowanej instalacji fotowoltaicznej i obowiązujących przepisów i wymogów prawa, • prace wykończeniowe i uzupełniające termomodernizację: o demontaż i ponowny montaż elementów zamontowanych na elewacji (kamery, oświetlenie itp.), o inne prace niezbędne do wykonania przy termomodernizacji (przebudowy kominów, wymiany obróbek blacharskich, pasy pod i nad rynnowe, itp.), o wymianę rynien i rur spustowych wraz z przebudową odpływów w gruncie do najbliższych studzienek w celu zabezpieczenia obszarów termomodernizowanych przed podciekaniem. Inwestycję należy przeprowadzić w warunkach obiektu czynnego (funkcjonująca szkoła i przedszkole w roku szkolnym – w czasie wakacji budynek nieużytkowany) i należy zabezpieczyć budowę w celu możliwości bezpiecznego korzystania z obiektu. Parametry techniczne opisanych prac zawarte są w audycie termomodernizacyjnym będącym załącznikiem do niniejszej dokumentacji oraz PFU. - Część II – Termomodernizacja budynku o wielu funkcjach użytkowych w Wężyskach – świetlica Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie termomodernizacji budynku użyteczności publicznej w Wężyskach 54, gmina Krosno Odrzańskie zgodnie z niniejszą specyfikacją (wraz ze wzorem umowy), Programem funkcjonalno-użytkowym. Wykonana termomodernizacja powinna spełnić co najmniej parametry ekologiczne określone w audycie energetycznym (w zakresie zmniejszenia poziomu emisji oraz efektywności energetycznej). Budynek figuruje w gminnej ewidencji zabytków, a układ ruralistyczny wsi Wężyska podlega ochronie i opiece na podstawie ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykonania: • dokumentacji projektowej obejmującej co najmniej: - projekty budowlane i wykonawcze w podziale na branże wg wymagań prawnych w zakresie obszarów termomodernizowanych, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z obliczeniami przedstawiającymi osiągnięcie efektu ekologicznego oraz ekonomicznego wykonanej termomodernizacji, - wykonanie certyfikatu energetycznego dla obiektu, • harmonogramu rzeczowo-finansowego na realizację robót budowlanych, • wykonania zadania termomodernizacji zgodnie z opracowanymi i zatwierdzonymi przez Zamawiającego projektami wykonawczymi, PFU, SIWZ oraz audytami, • wykonania audytu termomodernizacyjnego na podstawie sporządzonej dokumentacji przed przystąpieniem do prac termomodernizacyjnych, • wykonania audytu termomodernizacyjnego po wykonaniu prac termomodernizacyjnych, którego podstawę stanowią badania i pomiary dokonane w rzeczywistości na obiekcie termomodernizowanym, • uzyskanie zgód formalnych na użytkowanie obiektu po wykonaniu prac objętych niniejszym zamówieniem (Wykonawca we własnym zakresie ustali i wyceni wymagania i koszty ewentualnych usprawnień wymaganych do odbioru inwestycji przez odpowiednie organy). Wykonawca winien przedstawić kolorystykę elewacji uwzględniająca minimum 6 kolorów, przy czym kolory ciemne jedynie dla uwydatnienia lub podkreślenia niewielkich elementów architektonicznych elewacji. Kolor tynku winien posiadać stopień odporności na promieniowanie słoneczne powyżej 25 %. Wykonawca powinien również uzyskać wszelkie niezbędne pozwolenia, certyfikaty itp., wynikające z wykonywanej dokumentacji oraz prowadzonych robót. Dane ogólne budynku: • charakter budynku: Użyteczności publicznej • powierzchnia zabudowy: : 450,84 m2, • kubatura: : 6 427,00 m3, • ilość kondygnacji: 3 + piwnica, • instalacje: budynek wyposażony jest w instalację elektryczną oraz wodno-kanalizacyjną, CO oraz CWU, • wentylacja: grawitacyjna, • chłodzenie: brak. Termomodernizacja budynku obejmuje: • ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, • docieplenie stropu wewnętrznego nad piwnicą, stopu wewnętrznego pod poddaszem oraz stropu zewnętrznego nad przejazdem, • wymianę stolarki drzwiowej, • wymianę stolarki okiennej, • wymianę parapetów zewnętrznych w celu niwelacji mostków termicznych przegród okiennych, • w celu zabezpieczenia wymaganego strumienia wymiany powietrza wykonanie wentylacji mechanicznej z rekuperacją zgodnie z obowiązującymi przepisami zgodnie z zapisami audytu, • wymianę źródła ciepła c.o. na gruntową pompę ciepła, • wymianę źródła CWU, • wymianę grzejników na nowe, • montaż izolacji przewodów instalacji c.o., • montaż automatyki do sterowania systemem c.o. z wykorzystaniem TIK. • wymianę źródeł światła na energooszczędne źródła światła LED, • zabezpieczenie energii pierwotnej na potrzeby CO i CWU z odnawialnego źródła energii elektrycznej – instalacji fotowoltaicznej, • dostosowanie instalacji odgromowej do wymogów projektowanej instalacji fotowoltaicznej i obowiązujących przepisów i wymogów prawa, • prace wykończeniowe i uzupełniające termomodernizację: o demontaż i ponowny montaż elementów zamontowanych na elewacji (kamery, oświetlenie itp.), o inne prace niezbędne do wykonania przy termomodernizacji (przebudowy kominów, wymiany obróbek blacharskich, pasy pod i nad rynnowe, itp.), o wymianę rynien i rur spustowych wraz z przebudową odpływów w gruncie do najbliższych studzienek w celu zabezpieczenia obszarów termomodernizowanych przed podciekaniem. W uzupełniniu informacji z PFU Zamawiający informuje, że konieczna jest wymiana instalacji ciepłej wody na potrzeby CO i CWU, a także instalacja elektryczna – w pełnym zakresie, co należy przyjąć przy wycenie prac. Parametry techniczne opisanych prac zawarte są w audycie termomodernizacyjnym będącym załącznikiem do niniejszej dokumentacji oraz PFU. Inwestycję należy przeprowadzić w warunkach obiektu czynnego (mieszkania socjalne, w których przebywają lokatorzy oraz czynny sklep),należy zabezpieczyć budowę w celu możliwości bezpiecznego korzystania z obiektu. Nie przewiduje się korzystania ze świetlicy wiejskiej w okresie realizacji inwestycji. ROBOTY NIEUJĘTE W PFU ani w AUDYCIE ENERGETYCZNYM W ramach zadania należy także zaprojektować i wykonać zakres wymiany pokrycia dachowego wraz ze wzmocnieniem w zakresie opisanym poniżej: 1. Rozebranie pokrycia dachowego z dachówki karpiówki, 2. Impregnacja istniejącej więźby dachowej, 3. Wzmocnienie elementów konstrukcyjnych więźby dachowej, dostosowującego ciężar do pokrycia dachowego do projektowanego pokrycia oraz montażu fotowoltaiki, 4. Nadbicie łat i kontrłat, 5. Wykonanie pokrycia dachowego z lekkiej blachy (blacha lub inny materiał zaakceptowany przez LWKZ) – dla celów kalkulacji wstępnej należy podać wycenę z zastosowaniem pokrycia dachowego z blachodachówki ocynkowanej (wzór: karpiówka) o grubości nie mniejszej niż 0,5 cm – w przypadku braku akceptacji materiału ze strony LWKZ przewiduje się zmianę materiałową (w tym celu Wykonawca przedstawi kosztorys różnicowy podlegający akceptacji przez Zamawiającego – podstawa sporządzenia aneksu), 6. Wykonanie orynnowania i obróbek blacharskich, 7. Wymiana zdegradowanego stropu nad świetlicą, 8. Wymiana instalacji kanalizacyjnej w obiekcie, 9. Modernizacja wentylacji w kuchni obiektu świetlicowego. Należy w taki sposób zaplanować prace żeby możliwe było zapewnienie ciągłości ogrzewania (w okresie od 1 października do 30 kwietnia) Prace nie ujęte w zaleceniach audytu energetycznego oraz PFU należy zaprojektować i wykonać w taki sposób żeby uzyskać parametry ekologiczne nie gorsze niż określone w audycie energetycznym (w zakresie zmniejszenia poziomu emisji oraz efektywności energetycznej). Uwaga: W związku z faktem uzupełnienia niektórych elementów w powyższym opisie przedmiotu zamówienia niektóre czynności wskazane w PFU nie będą musiały być wykonywane (np. płukanie instalacji wodnej), co wynika z natury zamierzenia inwestycyjnego, a w związku z tym nie należy wyceniać tych czynności w kalkulacji oferty. UWAGI OGÓLNE DO OBU CZĘŚCI: Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania nieistotnych zmian na etapie wykonawstwa oraz zatwierdzania rozwiązań pod względem estetycznym i kolorystycznym. Wykonawca zaprojektuje, wybuduje i odda do użytkowania przedmiot umowy w stanie wolnym od wad i usterek oraz dostarczy wszelką dokumentację wbudowanych materiałów, potwierdzeń dokonania prac zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującymi dla danego typu obiektów. W przypadku gdy przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wszędzie gdzie wskazano takie elementy należy dorozumiewać użycie zwrotu „lub równoważne”. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy własne lub znaki towarowe, należy je traktować wyłącznie jako przykład, który dokładnie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia. Zamawiający jednocześnie zwraca uwagę, że użycie w dokumentacji nazw własnych lub znaków towarowych do opisu szczegółowego zakresu przedmiotu zamówienia: • ma tylko i wyłącznie ułatwić Wykonawcom odczytanie przedmiotowej dokumentacji pod kątem funkcjonalności oczekiwanych rozwiązań; • nie ma celu ograniczenia konkurencji przez narzucanie lub sugerowanie konkretnych rozwiązań. Wszelkie nazwy własne użyte w dokumentacji technicznej oraz dokumentach przetargowych określają wymagany standard, jakości towarów i usług. Dopuszcza się możliwość przedstawienia w ofercie rozwiązań równoważnych o walorach nie gorszych niż opisane w SIWZ. Za równoważne uznaje się rozwiązania, jak również elementy, materiały, urządzenia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia (nie gorszych), lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Część I - 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), Część II – 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wybranych przez wykonawcę: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Uwaga W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie udzielenia gwarancji (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w art.46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego nr 64 1090 1551 0000 0000 5500 1056 z dopiskiem „Wpłata wadium – Termomodernizacja Weżyska” ze wskazaniem części, na którą składane jest wadium (tj. część I, część II, część I i II). Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 5. W przypadkach, gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniądz, Wykonawca składa oryginał dokumentu wadium wraz z ofertą. 6. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 14.8 i 14.9 SIWZ. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 14.7 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Zamawiający wymaga by Wykonawca wraz z w/w dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy – wzór oświadczenia stanowi - załącznik nr 8 do SIWZ. 8. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Obowiązek ten w pełni obciąża wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach