Przetargi.pl
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU WARSZTATÓW SZKOLNYCH ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W ŁASINIE WRAZ Z JEGO PRZEBUDOWĄ

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. K. Jagiellończyka ogłasza przetarg

  • Adres: 86-320 Łasin, ul. Odrodzenia Polski 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 466 42 42 , fax. 056 466 42 42
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. K. Jagiellończyka
    ul. Odrodzenia Polski 3 3
    86-320 Łasin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 466 42 42, fax. 056 466 42 42
    REGON: 00021398300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jagiellonczyklasin.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU WARSZTATÓW SZKOLNYCH ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W ŁASINIE WRAZ Z JEGO PRZEBUDOWĄ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAMÓWIENIE REALIZOWANE BĘDZIE W DWÓCH ETAPACH: A) I ETAP - DO 40% WARTOŚCI ZAMÓWIENIA W 2009 R. NA REALIZACJĘ INWESTYCJI, B) II ETAP - POZOSTAŁA PŁATNOŚĆ, PO WYKOANIU II ETAPU ZAMÓWIENIA W 2010 R. Zakres robót będzie obejmował: a) roboty dociepleniowe i pokrywcze stropodachu, b) demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, c) montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej wraz z obróbką i montażem parapetów wewnętrznych, d) montaż wrót bramowych i ich obróbka, e) wypełnienie przestrzeni po wymianie stolarki zewnętrznej (płyty KG na stelażu stalowym, wypełnienie wełną mineralną gr. 100 mm), f) murowanie ścian działowych wewnętrznych, g) tynkowanie ścian pomurowanych, h) montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, i) roboty dociepleniowe ścian nadziemia, j) tynki mineralne, k) wykonanie parapetów zewnętrznych, l) malowanie elewacji, m) wykonanie wewnętrznych instalacji wod. - kan., n) demontaż i montaż instalacji centralnego ogrzewania oraz kotłowni, o) malowanie tynków wewnętrznych, p) roboty wykończeniowe obróbki blacharskie i orynnowanie, q) wewnętrzna instalacja grzewcza, r) wewnętrzna instalacja gazowa, s) kotłownia gazowa, t) wentylacja mechaniczna, u) instalacja elektryczna: rozbudowa rozdzielnicy głównej RG, wykonanie rozdzielnicy kotłowni RK, wykonanie instalacji oświetlenia, wykonanie instalacji gniazd wtykowych, wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych zasilania nagrzewnic gazowych, wykonanie zasilenia kotłowni gazowej oraz montaż piorunochronu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz udokumentują to przez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz udokumentują to przez wykazanie realizacji przynajmniej trzech robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz udokumentują to przez złożenie aktualnych zaświadczeń, dokumentów, informacji potwierdzających na dzień składania ofert, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6) spełniają wymagania określone ustawą Pzp oraz niniejszą siwz. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty oraz oświadczenia metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1, b) wypełniony kosztorys ofertowy, załącznik nr 2, c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, d) parafowany przez Wykonawcę Wzór umowy - załącznik nr 4, e) wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, z podaniem zakresów do wykonania - załącznik nr 5, f) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nich czynności, a także konieczne dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać roboty budowlane, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej) załącznik nr 6, b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych (minimum 3 roboty) o podobnym zakresie, rozmiarze i wartości, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie (referencje), załącznik nr 7.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jagiellonczyklasin.edu.pl, www.powiatgrudziadzki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach