Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Więcborku

Gmina Więcbork ogłasza przetarg

  • Adres: 89-410 Więcbork, ul. Mickiewicza 22
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3897 207 , fax. 052 3897 212
  • Data zamieszczenia: 2013-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Więcbork
    ul. Mickiewicza 22 22
    89-410 Więcbork, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3897 207, fax. 052 3897 212
    REGON: 09235096100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wiecbork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Więcborku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Więcborku. Inwestycja prowadzona na podstawie pozwolenia na budowę wydanego przez Starostwo Powiatowe w Sępólnie Kraj. Zakres robót obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze, 2. Roboty remontowe budowlane (rozbiórkowe, murarskie, tynkarskie i kafelkarskie), 3. Roboty remontowe dekarskie, 4. Roboty remontowe malarskie, 5. Drobne roboty remontowe elektryczne, 6. Drobne roboty stolarskie, 7. Drobne roboty spawalnicze, 8. Montaż i demontaż rusztowań. W ramach ww. robót termomodernizacyjnych należy wykonać: I. DACH 1. Wymiana pokrycia z dachówki karpiówki na karpiówkę układaną podwójnie wraz z ołaceniem, impregnacją i montażem ekranu zabezpieczającego z foli paro przepuszczalnej oraz wymiana dachówki na wykuszy od strony podwórza; 2. Wymiana całościowa rynien fi 180mm i rur spustowych fi 120mm, z blaszanych na blaszane cynkowo - tytanowe; 3. Wymiana wszystkich obróbek blacharskich oraz montaż nowych (np. wiatrownic, murków ogniowych, pasów nadrynnowych, opasek przy kominach, obróbki blaszane lukarn dachowych itp.), z metalowych na cynkowo - tytanowe; 4. Wymiana okien dachowych - szt. 2 i wyłazu dachowego - szt. 1; 5. Wymiana instalacji odgromowej z badaniami i pomiarami - pręt stalowy okrągły ocynk 8 - 10 mm wraz z wspornikami. II. KOMINY 1. Przemurowanie kominów wystających poza dach, tj. rozebranie istniejących z cegły zwykłej budowlanej i budowa nowych z cegły klinkierowej licówki oraz spoinowanie - szt. 5; III. PODDASZE 1. Zbicie oraz ułożenie nowych tynków z kominów w części strychowej - szt. 5; 2. Usunięcie ze stropu starej zniszczonej wełny mineralnej - 214,155m2; 3. Ułożenie folii na belkach stropowych poddasza paro przepuszczalnej i paroizolacyjnej - 2X 340,88m3; 4. Ułożenie na sucho izolacji cieplnej z wełny mineralnej gr. 20 cm - 179,54m2 i 15 cm - 161,34m2; 5. Ułożenie jednej warstwy płyt OSB gr. 18 mm - 214,155m2; 6. Wymiana drzwiczek kominowych - szt. 9. IV. STOLARKA OKIENNA 1. Wymiana okien drewnianych dwuskrzydłowych na PCV wraz z obróbką wewnątrz budynku - szt. 52; a) piwnica - szt. 17; b) parter: - łazienka - szt. 2; - wykusz Burmistrz - szt. 6; - wykusz Sekretarz - szt. 4; - wykusz sekretariat - szt. 3; - pozostałe elewacyjne - szt. 7; c) I piętro - szt. 10; d) II piętro wykusz - szt. 2; e) strych - szt. 1 (owal); 2. Wymiana luksferów szklanych na okna PCV wraz z obróbką wewnątrz budynku - szt. 4; 3. Wymiana drzwi balkonowych drewnianych na PCV wraz z obróbką wewnątrz budynku - szt. 3; 4. Wymiana wewnętrznych podokienników drewnianych na PCV - szt. 34; 5. Montaż nowych podokienników wewnętrznych z PCV dla okien zamontowanych w miejsce wymienionych luksferów - szt. 4; 6. Wymiana krat okiennych z prętów stalowych na stalowe kute w obramowaniu w części piwnicznej z czego 2 szt. na zawiasach z możliwością otwierania - razem szt. 17; 7. Wymiana kraty okiennej z prętów stalowych w obramowaniu na stalowe kute w obramowaniu na zawiasach z możliwością otwierania w części I piętra (kasa UM) - szt. 1. V. WSYPY PIWNICZNE 1. Przebudowa wsypów piwnicznych ulicznych wraz z oczyszczeniem i pomalowaniem krat zabezpieczających - szt. 7. VI. BALKONY 1. Oczyszczenie, zagruntowanie i uzupełnienie tynków w części wewnętrznej i zewnętrznej balkonów w budynku UM - balkonów szt. 4; 2. Wykonanie posadzek wyrównawczych na balkonach wraz z ułożeniem płytek tarasowych mrozoodpornych antypoślizgowych - balkonów szt. 4; 3. Wykonanie cokolików z płytek na balkonach - balkonów szt. 4; 4. Wykonanie w posadce betonowej na tarasie wejściowym zlokalizowanym od podwórza wycieraczki stalowej do obuwia (1,50x 0,90m) wraz z odprowadzeniem wody na zewnątrz tarasu. VII. SCHODY ZEWNĘTRZNE OD STONY PODWÓRZA 1. Przebudowa schodów wejściowych od strony podwórza: a) rozebranie i skucie elementów ruchomych schodów, murków bocznych i balustrady stalowej; b) wybetonowanie, wymurowanie i otynkowanie ponowne (materiały budowlane nowe) schodów wejściowych; c) obsadzenie balustrady z demontażu; d) przygotowanie podłoża, ułożenie płytek mrozoodpornych antypoślizgowych na schodach oraz tarasu wejściowego od podwórza do budynku UM; e) wykonanie cokolików z płytek na schodach i tarasie wejściowym od podwórza w budynku UM; f) demontaż ram metalowych pod schodami oraz montaż nowych kutych stylem nawiązującym do krat okiennych, z czego jeden element ruchomy na zawiasach - możliwość otwierania i zamykania - łącznie szt. 4. VIII. OBŁOŻENIE PŁYTKAMI 1. Wykonanie opaski betonowej przy budynku szer. 0,50 m i gr. 15 cm - 20,9 m; 2. Wykonanie parapetów zewnętrznych ceramicznych lub z blachy cynkowo - tytanowej: a) na oknach piwnicznych - szt. 10, b) na oknach w części parterowej na tarasie wejściowym od podwórza - szt. 2; c) na oknach zamontowanych po zdemontowanych luksferach - szt. 4; d) na murku tarasowym przy schodach wejściowych od podwórza. 3. Przebudowa schodów wejściowych od strony ulicy: a) rozebranie i skucie elementów ruchomych schodów i balustrady stalowej; b) wybetonowanie, wymurowanie i otynkowanie ponowne (materiały budowlane nowe) schodów wejściowych; c) przygotowanie podłoża, ułożenie płytek mrozoodpornych antypoślizgowych na schodach oraz ganku wejściowym od ulicy do budynku UM; d) wykonanie cokolików z płytek na schodach i ganku wejściowym od ulicy do budynku UM; 4. Przebudowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych od strony ulicy: a) rozebranie i skucie elementów ruchomych podjazdu dla osób niepełnosprawnych i balustrady stalowej; b) zaizolowanie, wybetonowanie, wymurowanie i otynkowanie ponowne (materiały budowlane nowe) podjazdu dla osób niepełnosprawnych; c) montaż nowej obustronnej balustrady dla osób niepełnosprawnych; d) przygotowanie podłoża, ułożenie płytek mrozoodpornych antypoślizgowych na podjeździe dla osób niepełnosprawnych od ulicy do budynku UM; e) olicowanie płytkami klinkierowymi mrozoodpornymi ściany bocznej podjazdu dla osób niepełnosprawnych. IX. ELEWACJA 1. Odbicie ruchomych tynków i ich uzupełnienie (sztukateria ozdobna, ściany elewacyjne, cokoły, ościeża, balkony, wykusze itp); 2. Przygotowanie podłoża pod wyprawę elewacyjną, tj. oczyszczenie, zmycie i zagruntowanie wszystkich elementów betonowych; 3. Wykonanie ręczne cienkowarstwowej wyprawy elewacyjnej z tynku strukturalnego gładkiego (wszystkie elementy betonowe, tj. sztukateria ozdobna, ściany elewacyjne, cokoły, ościeża, balkony wewnątrz i zewnątrz, wykusze, schody itp); 4. Malowanie całościowe elewacji farbami silikonowymi dwukrotne; 5. Oczyszczenie, zagruntowanie i pomalowanie okapu drewnianego; 6. Montaż i demontaż rusztowań. X. POZOSTAŁE DROBNE ROBOTY BUDOWLANE 1. Oczyszczenie i malowanie elementów blaszanych - drzwi stalowe do kotłowni, drzwi schowka pod wejściem do budynku i drzwiczek prądowych - szt. 3; 2. Demontaż lamp wiszących i montaż nowych stylizowanych - szt. 3; 3. Demontaż i montaż tablic informacyjnych - szt. 7; 4. Demontaż i montaż nowych uchwytów flagowych trzyramiennych - szt. 5; 5. Demontaż i montaż skrzynek telekomunikacyjnych - szt. 2; 6. Demontaż i montaż kamery z ułożeniem kabli w tynku; 7. Demontaż i montaż nowych wylewek odprowadzających wody opadowe z balkonów - szt. 7; 8. Demontaż i montaż skrzynki klimatyzacyjnej i przepompowni przydomowej ścieków - szt. 2; 9. Wymiana kratki wentylacyjnej PCV - szt. 1; 10. Demontaż drobnych elementów stalowych - szt. 4; 11. Wymiana czyszczaków przy rurach spustowych - szt. 2; 12. Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodem skrzyniowym. Kolorystyka elewacji zgodna z załącznikami graficznymi - odcienie barw oraz ich symbole uzgodnić z INWESTOREM. UWAGA! Jeżeli w SIWZ i załącznikach do specyfikacji wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert; b) wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w Urzędzie Miejskim w Więcborku przy ul. Mickiewicza 22 przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: a) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego z dopiskiem Wadium - Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Więcborku, BS Więcbork Nr rachunku 22816200030000356420000050; b) w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Więcborku, ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork w Sekretariacie pok. nr 2, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 3. Formy wniesienia wadium. 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami). 2) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 3) Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 4. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5. Zatrzymanie wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 6. Inne postanowienia dotyczące wadium. 1) Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania z ofertą. Jednocześnie ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 2) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4 ppkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wiecbork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach