Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Złotnikach Kujawskich

Gmina Złotniki Kujawskie ogłasza przetarg

  • Adres: 88180 Złotniki Kujawskie, ul. Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 35 17 160 , fax. 52 35 17 160 wew. 51
  • Data zamieszczenia: 2017-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Złotniki Kujawskie
    ul. Powstańców Wielkopolskich 6
    88180 Złotniki Kujawskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 35 17 160, fax. 52 35 17 160 wew. 51
    REGON: 9235080800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Złotnikach Kujawskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Złotnikach Kujawskich" 2.Zakres zamówienia obejmuje: 2.1.ROBOTY ROZBIÓRKOWE OBEJMUJĄCE – demontaż tablic informacyjnych, uchwytów do flag, napisów znajdujących się na elewacji budynku, klinkietów, – rozbiórka izolacji cieplnej ze styropianu, – demontaż barierek, – demontaż stolarki okiennej i parapetów zewnętrznych, – demontaż stolarki drzwiowej i bramy garażowej, – rozebranie podjazdu i schodów, – rozebranie rynien i rur spustowych, – demontaż przewodów uziemiających i odgromowych, – rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo – cementowych, 2.2.STOLARKA – montaż okien rozwieranych i uchylno – rozwieranych jednodzielnych oraz dwudzielnych z PCV z obróbką obsadzenia, okleina jednostronna grafit, szyba bezpieczna okno 01, 02, 03,04,05,06, 07, 08,09, 010, – montaż okien rozwieranych i uchylno – rozwieranych jednodzielnych i dwudzielnych z PCV z obróbką obsadzenia, okleina jednostronna grafit, szyba zwykła okno 02,03,04, 011,012,013,014, – montaż parapetów wewnętrznych z PCV, – montaż drzwi stalowych szarych, drzwi aluminiowych ciepłe z szybą bezpieczną malowane proszkowo jednostronnie w kol grafit oraz wrota do garażu w kolorze grafit. 2.3. DACH DWUSPADOWY KRYTY GONTEM BLASZANYM – wzmocnienie krokwi, – wykonanie impregnacji ogniochronnej elementów drewnianych, – ołacenie połaci dachowych łatami 50 x 40, – przemurowanie kominów cegłą klinkierową pełną grafitową, – pokrycie dachu gontem blaszanym w kolorze grafitowym wraz z wykonaniem wiatrownic bocznych, – wykonanie izolacji cieplnej z wełny mineralnej, – montaż rynien i rur spustowych w kolorze grafitowym 2.4. DACH PŁASKI KRYTY STYROPAPĄ – przygotowanie podłoża poprzez oczyszczenie, – jednokrotne gruntowanie emulsją, – wykonanie izolacji z folii polietylowej, – krycie dachów styropapą gr 20 cm, – pokrycie dachu papą termozgrzewalną dwuwarstwowe, – odpowietrzenie styropapy, – montaż wywietrzników dachowych, – wykonanie obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej 2.5. ORYNNOWANIE I AKCESORIA – montaż rynien dachowych półokrągłych o średnicy 150 mm z polichlorku winylu, – montaż rur spustowych okrągłych z PCV o srednicy 120 mm, – montaż denek przy rynnach dachowych półokrągłych z polichlorku winylu o śr 170 mm, – montaż lejów spustowych przy rynnach dachowych półokrągłych stalowych, – montaż kolanek z polichlorku winylu o średnicy 125 mm, – montaż pasów nadrynnowych , okapów, – montaż śniegołapów systemowych, – wykonanie obróbek blacharskich komina, murów ogniowych i miejsc różnicy wysokości, deski czołowej i okapu 2.6.PODCINANIE FUNDAMENTÓW POZIOMA – odkopanie fundamentów, – osuszenie fundamentu i ścian cokołu, – wykonanie podcinki – ściana odcinkami 1,0 m, – wykonanie izolacji poziomej, – wbijanie klinów z tworzywa sztucznego – uzupełnienie fugi zaprawą z dodatkiem środka spęczającego PIONOWA PIWNIC – odbicie tynków, – oczyszczenie ścierne murów, – wyrównanie powierzchni masą wyrównawczą, – gruntowanie podłoża, – wykonanie izolacji przeciwwilgociowej 2.7.ELEWACJA COKÓŁ – oczyszczenie i zmycie ścian fundamentowych, – wykonanie tynków cementowych kat.II na ścianach fundamentowych, – jednokrotne gruntowanie, – przyklejenie na ścianach fundamentowych styropianu XPS 10 cm, – wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych z folii kubełkowej z gruntowaniem powierzchni, – zasypanie wykopów, – przyklejenie jednej warstwy siatki na ścianach cokołu i nałożenie podkładowej masy tynkarskiej od mozaikę – wykonanie tynku mozaikowego CZĘŚĆ NADZIEMNA – zamurowanie otworów okiennych i uzupełnienie zagłębień po otworach styropianem, – oczyszczenie i zmycie ścian, – uzupełnienie tynków zewnętrznych, – jednokrotne gruntowanie emulsją, – montaż listew startowych, – docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 14 cm, – zatopienie warstwy siatki, – gruntowanie podłoża, – wykonanie tynków cienkowarstwowych mineralnych, – malowanie elewacji farbą silikonową, – wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej – parapety zewnętrzne, – montaż tablic informacyjnych, uchwytów do flag, napisu /Gmina Złotniki Kujawskie/ i /Urząd Gminy w Złotnikach Kujawskich/, – renowacja i montaż orła oraz montaż herbu, – zakup i montaż daszku nad drzwiami wejściowymi ze stali nierdzewnej 1,90 x 0,95 kolor satyna biel, 2.8.ROBOTY ZEWNĘTRZNE – wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, – wyrównanie schodów przy kotłowni i poszerzenie schodów wejściowych, – przygotowanie podłoża podjazdu dla osób niepełnosprawnych i schodów oraz wykonanie okładziny z płytek antypoślizgowych w kolorze grafitowym, – wykonanie opaski wokół budynku poprzez wykonanie koryta, ustawienie obrzeży, wykonanie posypki cementowo – piaskowej i wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm, – wykonanie i montaż balustrad malowanych proszkowo 2.9.ROBOTY ELEKTRYCZNE Oświetlenie zewnętrzne – wykonanie oświetlenia zewnętrznego podświetlenia elewacji budynku poprzez montaż lamp, naświetlaczy i gniazd zewnętrznych bryzgoszczelnych podwójnych, – oświetlenie zewnętrzne zasilane będzie z istniejącej tablicy rozdzielczej przewodem YDYżo 3 x 2,5 mm2 – badanie kabla 3 żyłowego, sprawdzenie i pomiar 1– fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia, badanie i pomiary instalacji skuteczności zerowania, sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania, Instalacje odgromowe – instalację odgromową na dachu wykonać jako zwody poziome niskie z drutu stalowego ocynkowanego Ø 8. Zwody na dachu należy mocować za pomocą wsporników dystansowych w odległości nie mniejszej niż 2 cm od powierzchni dachu, odległość pomiędzy wspornikami nie może być większa niz 0,5 m, oko z siatki wykonane ze zwodów poziomych niskich nie może być większe niż 20 m x 10 m, – przewody odprowadzające i uziemniające, sztuczne przewody odprowadzające należy wykonać z drutu stalowego ocynkowanego Ø 8, przewody odprowadzające należy instalować min 2 cm od ściany za pomocą wsporników dystansowych / dopuszczalne jest także mocowanie bezpośrednio na ścianie/, odległość między wspornikami nie może być większa niż 1,0 m, przewody odprowadzające powinny być prowadzone wzdłuż prostych i pionowych tras po możliwie najkrótszej drodze pomiędzy zwodem a przewodem uziemiającym, – połączenia przewodów odprowadzających z przewodem uziemiającym należy wykonać za pomocą zacisków pobierczych, usytuowanych pomiędzy przewodem odprowadzającym a uziemiającym na wysokości 0,3 – 1,8 mod powierzchni ziemi, zaciski pobiercze powinny mieć co najmniej 2 śruby zaciskowe M6 lub M10 należy je umieszczać i osłaniać w taki sposób, aby były łatwo dostępne dla potrzeb okresowych kontroli oraz pomiaru rezystancji. Część nadziemną przewodów uziemiających należy układać na zewnętrznych powierzchniach ścian obiektu i chronić przed uszkodzeniami mechanicznymi przy użyciu osłon do wysokości 1,5 m od powierzchni ziemi i do głębokości 0,2 m w ziemi, – przewody uziemiające należy wykonać z bednarki stalowo ocynkowanej, – złącza kontrolne należy ponumerować, – badanie instalacji odgromowej, – wykonanie pomiaru uziemienia 3.0.ROBOTY BRANŻY SANITARNEJ Instalacja ciepłej wody użytkowej – przygotowanie ciepłej wody użytkowej odbywać się będzie poprzez montaż podgrzewacza ciepłej wody użytkowej o pojemności 120 l z wężownicą spiralną, posiadający wbudowaną grzałkę elektryczną, zainstalowanie w pomieszczeniu kotłowni,instalację c.w.u. wykonać z rur PP stabilizowanych, Instalacja centralnego ogrzewania – do zasilenia projektowanej instalacji centralnego ogrzewania należy wykorzystać istniejący kocioł na paliwo stałe posadowiony w pomieszczeniu kotłowni, – projektuje się ogrzewanie tradycyjne dwururowe z rozprowadzeniem dolnym przewodów w warstwie wylewki, jako przewody przewidziano rury z tworzywa polipropylenowe stabilizowane przewidziane do pracy ciągłej przy temperaturze maks. 80°C o połączeniach zgrzewanych i skręcanych, – jako elementy grzejne przewidziano grzejniki stalowe płytowe z zaworami termoregulacyjnymi na zasilaniu i zaworami odcinającymi na powrocie, – odpowietrzenie instalacji c.o. odpowietrznikami automatycznymi zabudowanymi w najwyższych punktach instalacji, – odpowietrzniki z zaworem odcinającym i lokalnie przy grzejnikach, które posiadają wbudowane zawory odpowietrzające, – instalację centralnego ogrzewania zaprojektowano jako dwururową o parametrach pracy 80/60 o C, przewody poprowadzić od kotła do rozdzielaczy rurowych a następnie poprzez szafki rozdzielaczowe do grzejników, – sieć rozdzielczą należy izolować otuliną o grubości izolacji 2 cm, – po zakończeniu prac montażowych należy przeprowadzić próbę ciśnieniową na zimno i próbę szczelności na gorąco Instalacja fotowoltaiczna – w skład instalacji fotowoltaicznej wchodzi 16 paneli fotowoltaicznych o mocy 250 W oraz 1 szt inwerter, licznik energii, – zadaniem instalacji fotowoltaicznej jest wytworzenie energii elektrycznej o parametrach sieci elektroenergetycznej a następnie wpuszczenie jej do istniejącej instalacji wewnętrznej budynku, energia ta wykorzystywana będzie na własne potrzeby do ogrzewania ciepłej wody użytkowej. 3.1.Szczegółowy zakres zamówienia zawiera: Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót , wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz), natomiast przedmiar robót jest jedynie elementem pomocniczym dla Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Ustala się wadium dla całości zamówienia w wysokości: 16.000,00 zł. słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) w pieniądzu; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy numer rachunku: 32 8142 1059 0000 1935 2000 0004 z adnotacją: „wadium – Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Złotnikach Kujawskich 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium złożone w formie innej niż pieniądz, należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach