Gmina Pruszcz ogłasza przetarg
- Adres: 86-120 Pruszcz, ul. Główna 33
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 5628655 , fax. 052 5628662
- Data zamieszczenia: 2013-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pruszcz
ul. Główna 33 33
86-120 Pruszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 5628655, fax. 052 5628662
REGON: 09235105000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszcz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej w Zbrachlinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót budowlanych zamówienia jest termomodernizacja budynku sali gimnastycznej, w którym odbywają się zajęcia dla młodzieży szkolnej. Jest to budynek dwukondygnacyjny w części sanitarno-szatniowej i jednokondygnacyjny w części sali gimnastycznej. W ramach prac termomodemizacyjnych zostaną ocieplone ściany fundamentowe styropianem gr. 8 cm, dla których przewiduje się wykonanie izolacji przeciwwilgociowej za pomocą folii kubełkowej. Ściany przyziemia zostaną ocieplone metodą lekką-mokrą z zastosowaniem warstwy styropianu gr. 10 cm. Przewiduje się wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego cienkowarstwowego oraz pomalowanie jej farbami silikonowymi. Zdemontowane zostanie jedno okno i w jego miejsce wstawione zostaną drzwi stalowe ocieplone oraz zostanie utwardzenie z kostki betonowej dojście do nowo wstawionych drzwi. Pomalowana zostanie istniejąca stolarka okienna i drzwiowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót, dokumentacja techniczna oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załączniki do niniejszego opisu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: - Zamawiający wymaga złożenia wadium. 1) Kwota wadium wynosi: 1.000,00 zł. 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniędzy; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - Bezwarunkowych i bezpośrednich gwarancjach bankowych; - Bezwarunkowych i bezpośrednich gwarancjach ubezpieczeniowych; - Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). - Gwarancje i poręczenia winny zostać złożone zamawiającemu wyłącznie w formie dokumentu oryginalnego. 4) Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto: 54 8170 0008 0000 0550 2000 0020 z dopiskiem, (jakiego postępowania dotyczy) w terminie do dnia 12.06.13 r. do godz. 12:00 - a kopię dowodu wpłaty dołączyć do oferty. 5) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6) Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium oryginał poświadczenia jego uregulowania dołącza do oferty. 7) Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą. 8) Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto Zamawiającego. 9) Wykonawca, który nie wniósł wadium, w tym na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 10) Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pruszcz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa pawilonu edukacyjnego w Wałdowie Szlacheckim - I ETAP
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK25 w województwie kujawsko - pomorskim na odcinku Stopka - Okole
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych: Zadanie I - Przebudowa boiska do piłki nożnej z bieżnią dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie Zadanie II - Budowa boiska do tenisa i piłki siatkowej dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Białożewinie.
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowy remont kuchni wraz z zapleczem - Etap I (piwnica) i etap VII (dźwigi towarowe) w budynku Przedszkola Miejskiego nr 6 przy ul. Szosa Chełmińska 130 w Toruniu.
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku przy ul. Jęczmiennej 10 w Toruniu - kontynuacja.
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 120/P/2016 Remont pokrycia dachowego krytego dachówką w budynku przy ul. Świętojańskiej 19 zarządzanym przez Administrację Domów Miejskich w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa boiska przy Zespole Szkół Miejskich w Rypinie
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 121/P/2016 Modernizacja lokali mieszkalnych przy ul. Glinki 147/21/1, Leśna 11/2, Harcerska 15A/10, Harcerska 15C/5, Smoleńska 80/1, Świętojańska 17/10, Toruńska 145A/11, 15 Dywizji Piechoty Wielkopolskiej 12/25/1, Szubińskiej 20/50 w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi krajowej nr 25 w miejscowości Tarkowo Dolne od km 169+560 do km 170+400
Dodano: 2016-07-27