Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku przy ul. Lipnowskiej 17

Gmina Miasta Rypina ogłasza przetarg

  • Adres: 87-500 Rypin, ul. Warszawska 40
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 280 96 19 , fax. 54 280 96 54
  • Data zamieszczenia: 2013-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Rypina
    ul. Warszawska 40 40
    87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 280 96 19, fax. 54 280 96 54
    REGON: 91086671000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku przy ul. Lipnowskiej 17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania są roboty budowlane związane z dociepleniem ścian budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Rypinie przy ul. Lipnowskiej 17 - budynek murowany, jednopiętrowy z kondygnacją piwniczną, dach płaski, kryty papą. Roboty budowlane obejmują m.in. częściowe zamurowanie otworów okiennych kondygnacji podziemnej, osadzenie okien z PCV, częściową rozbiórkę murków naświetli, izolację przeciwwodną części ścian kondygnacji piwnic, zasypanie przestrzeni naświetli, docieplenie ścian zewnętrznych styropianem metodą lekką mokrą, naprawę kominów i wymianę orynnowania i obróbek blacharskich. Zakres robót obejmie wykonanie m.in.: 1. Robót rozbiórkowych z wywiezieniem i składowaniem/utylizacją materiałów pochodzących z rozbiórki obejmujące: a) rozbiórkę murków naświetli okien do poziomu -0,15 m poniżej poziomu terenu w ilości ok. 5 m3, b) demontaż stolarki okiennej kondygnacji piwnic w ilości ok. 33 m2, c) rozbiórkę obróbek blacharskich i parapetów z blachy w ilości ok. 21 m2 oraz rynien i rur spustowych z blachy w ilości ok. 60 mb. 2. Zamurowania otworów okiennych bloczkami betonowymi w ilości ok. 7 m3 z otynkowaniem. 3. Osadzenie okien z PCV z obróbką ościeży - 3 szt. 4. Izolacji przeciwwodnej powłokowej z roztworu asfaltowego oraz folii kubełkowej (wytłaczanej) w ilości ok. 64 m2. 5. Zasypanie przestrzeni pomiędzy ścianą budynku a ścianami naświetli piskiem z ubiciem warstwami w ilości ok. 36 m3. 6. Docieplenia ścian zewnętrznych kondygnacji piwnic styropianem EPS 70 grubości 10 cm w rozwiązaniach systemowych i wyprawą cienkowarstwową z mineralnych tynków dekoracyjnych (1 kolor) w ilości ok. 140 m2. 7. Docieplenia ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych styropianem EPS 70 grubości 15 cm w rozwiązaniach systemowych i wyprawą cienkowarstwową z mineralnych tynków dekoracyjnych (2 kolory pastelowe) w ilości ok. 360 m2 z dociepleniem ościeży styropianem gr. 2 cm. 8. Wymiany parapetów z blachy powlekanej w ilości ok. 23 m2. 9. Montażu obróbek blacharskich dachu z blachy powlekanej w ilości ok. 16 m2. 10. Wymiany wsporników instalacji odgromowej na ścianach szczytowych w ilości 4 szt. i na dachu w ilości 4 szt. 11. Okładzin schodów z płytek klinkierowych 30 x 30 w ilości ok. 14 m2. 12. Wymiany balustrady zewnętrznej schodów w ilości ok. 6 mb
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 roku, Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ S.A., numer konta 84 2030 0045 1110 0000 0245 8610. Dowód dokonania przelewu (oryginał lub kserokopia) należy dołączyć do oferty. Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie Zamawiającego! Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w tym samym opakowaniu co oferta a kopię wpiąć do oferty. 5. Wadium musi być wniesione (tzn. wadium musi być na rachunku bankowym Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 2 października 2013 roku, do godziny 10:00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rypin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach