Gmina Nowa Ruda ogłasza przetarg
- Adres: 57400 Nowa Ruda, ul. Niepodległości
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (74) 872 09 00 , fax. (74) 872 50 83
- Data zamieszczenia: 2017-05-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Ruda
ul. Niepodległości 1
57400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
tel. (74) 872 09 00, fax. (74) 872 50 83
REGON: 89071814200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego w Jugowie - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego w Jugowie, Jugów ul Główna 131, zgodnie z dokumentacją techniczną w zakresie: 1)Ocieplenie ścian zewnętrznych i wykonanie nowych wypraw tynkarskich ( kolorystykę wykonać zgodnie z rys. 2 i 3 zm_koloru). 2)Wymiana dwóch okien drewnianych i odnowienie drzwi tylnych. 3)Wymiana podokienników zewnętrznych. 4)Docieplenie połaci dachowych oraz stropów poddasza. 5)Wymiana pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi, orynnowaniem, rurami spustowymi i instalacją odgromową , remontem kominów ponad dachem. 6)Wymiana instalacji cwu i c.o. wraz z montażem pieca na Pellet i pompą ciepła. 3.2Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, która stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3.3Zamawiający zastrzega, że złom po demontażu, pozostaje własnością zamawiającego. 3.4Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, wskazany został znak towarowy, patent lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, systemów odniesienia, itd. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, o ile to konieczne, złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających równoważność. Wyżej wskazane dokumenty mogą podlegać ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. 3.5Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, 3.6Równoważność, o której mowa powyżej przyjmować należy jako równoważność, o której mowa zarówno w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, jak i art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. 3.7Wykonawca przed przystąpień do robót Zobowiązany jest do wykonanie we współpracy ze specjalistą ornitologiem i chiropterologiem przeglądu obiektów pod kątem występowania miejsc gniazdowania i schronień zwierząt (ptaków i nietoperzy) wraz z ewentualnym wykonaniem zabezpieczenia tych miejsc przed ich zasiedleniem przez ww. zwierzęta. Wykonawca powyższy zakres ma wykonać zgodnie z wytycznymi Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska we Wrocławiu (pismo w załączeniu do postępowania). Z ww. przeglądu Wykonawca dostarczy Zamawiającemu protokół potwierdzający wykonanie powyższego obowiązku, a w przypadku wykonania zabezpieczeń lub innych elementów wynikających z opinii w dniu odbioru robót przedstawi opracowanie sporządzone przez specjalistów ornitologa i chiropterologa potwierdzającymi wykonania zaleceń. 3.8Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji jakości oraz rękojmi za wady przedmiotu zamówienia zakończy się po upływie min. 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. W przypadku, gdy zamontowane materiały i/lub urządzenia wymagają cyklicznych przeglądów gwarancyjnych Wykonawca wykona je bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje również bezpłatną wymianę wraz z montażem elementów eksploatacyjnych. 3.9Na wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania aktualnych pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączeń, które są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kosztami ich uzyskania. 3.10Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór - zał. nr 1 do SIWZ) cenę realizacji przedmiotu zamówienia na którą składa ofertę oraz wszystkie dodatkowe koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia. 3.11Wykonawca powinien we własnym zakresie przyjąć podstawy wyceny, tak aby zakres prac zawarty w wycenie – zapewniał wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób określony w dokumentacji projektowej i STWiOR. 3.12Zamawiający w postępowaniu przetargowym jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe. Przedmiar robót, który stanowi dodatek do SIWZ służą wyłącznie celom poglądowym i pomocniczym. 3.13Projekt jest planowany do współfinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014 – 2020. 3.14Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3 a ustawy Prawo zamówień publicznych 3.15Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.16Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.17Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja i odbudowa środków trwałych – punktów czerpania wody na terenie Nadleśnictwa Szklarska Poręba
Dodano: 2024-07-16 - "Ograniczenie zagrożenia środowiskowego poprzez budowę infrastruktury związanej z przetwarzaniem odpadów na terenie KCGO"
Dodano: 2024-07-10 - „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Ludów Śląski - gmina Borów “
Dodano: 2024-07-09 - Poprawa brd na DK25 w m. Ose, Oska Piła
Dodano: 2024-07-09 - Remont budynku mieszkalnego przy ul. Partyzantów 7 w Karpaczu
Dodano: 2024-07-05 - Modernizacja pomieszczenia w Szkole Podstawowej w Pęgowie na oddział przedszkolny
Dodano: 2024-07-03 - Budowa bazy magazynowo-transportowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Beethovena w Wałbrzychu
Dodano: 2024-06-25 - Likwidacja barier architektonicznych w Urzędzie Miejskim w Obornikach Śląskich - ETAP 2: Przebudowa z rozbudową o windę dla osób niepełnosprawnych budynku "B" Urzędu Miejskiego.
Dodano: 2024-06-11 - Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 383 w km 23+200 wraz z rozbiórką istniejącego mostu i budową nowego mostu nad potokiem Pieszyckim w miejscowości Pieszyce
Dodano: 2024-06-10 - „Zapewnienie ciągłości dostaw wody na terenie gminy Miękinia” - postępowanie powtórzone
Dodano: 2024-05-29