Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Ośrodka Readaptacji Społecznej SZANSA w Opolu ul. Małopolska 20A

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-071 Opole, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 005 950 , fax. 774 005 952
  • Data zamieszczenia: 2020-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
    ul. Armii Krajowej 36
    45-071 Opole, woj. opolskie
    tel. 774 005 950, fax. 774 005 952
    REGON: 45402800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.opole.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Ośrodka Readaptacji Społecznej SZANSA w Opolu ul. Małopolska 20A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Ośrodka Readaptacji Społecznej „SZANSA” w Opolu przy ul. Małopolskiej 20A (dojazd od ul. Sosnkowskiego - Politechnika). Roboty należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną: Projekt budowlany i wykonawczy termomodernizacji ORS SZANSA oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. Zakres robót obejmuje m.in.: - docieplenie ścian fundamentowych; - docieplenie ścian budynku składającego się z części 4 - kondygnacyjnej i 2 - kondygnacyjnej; - docieplenie stropodachu obu części budynku; - montaż nawietrzaków higrosterowalnych do pomieszczeń; - wymiana części rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich dachów obu części budynku; - wymiana podokienników; - wymiana włazu dachowego na wyższej części budynku; - wymiana instalacji odgromowej; - wymiana części grzejników; - wymiana ścian z pustaków szklanych na murowane wraz z montażem okien; - wykonanie i montaż napisu „SZANSA”; - uporządkowanie po robotach, wywóz gruzu. 1.1. Uwagi dla Wykonawcy: 1) Zamawiający NIE przewiduje wykonania zaplanowanych w Projekcie termomodernizacji budynku, następujących robót: - wymiany okna w pomieszczeniu portierni (parter), - wymiana 1 szt. wyłazu dachowego na niższej części budynku, - naprawa kominów i izolacja p. wodna dachu niższej części budynku. Ww. zakresu prac NIE NALEŻY WYCENIAĆ mimo, iż zawarty jest w Projekcie. Roboty te nie zostały ujęte w przedmiarze. 2) Wykonawca uwzględni w wycenie koszty: − mediów niezbędnych do realizacji zamówienia; − wywózki zdemontowanych materiałów z rozbiórki na wysypisko miejskie wraz z opłatą za składowanie, − demontażu i ponownego montażu wszystkich elementów znajdujących się na elewacjach budynku oraz robót odtworzeniowych. 3) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację powykonawczą. 4) Wykonawca uwzględni prowadzenie robót na czynnych obiektach - roboty budowlane będą wykonywane w zamieszkałym budynku zbiorowego zamieszkania. 5) Wynagrodzenie za wykonany przedmiot umowy zostanie zapłacone do wysokości limitów finansowych na poszczególne lata kalendarzowe przewidziane dla zadania w planie finansowym Zamawiającego. Limit finansowy na rok 2020 na realizację zadania wynosi 456.100,00 zł brutto, na rok 2021 pozostała wartość wynagrodzenia. Zmiana wielkości limitu finansowego może nastąpić w szczególności w przypadku korekty planu finansowego Zamawiającego. 6) Wykonawca wykona harmonogram rzeczowo-finansowy robót w uzgodnieniu z Zamawiającym i uwzględniający limity finansowe. 7) Wykonawcy zaleca się przed złożeniem oferty dokonania wizji lokalnej. 8) Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy na okres od daty przekazania placu budowy do dnia odbioru końcowego na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna opracowana przez Galerię Sztuki „AUTOR” w Opolu, Rynek 10. W ramach niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający umieszcza na własnej stronie internetowej: www.mopr.opole.pl, oraz www.bip.um.opole.pl w formie plików do pobrania dokumentację techniczną oraz wzór umowy. Dodatkowo Zamawiający udostępnia przedmiary robót jako materiał pomocniczy do wykorzystania według uznania Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 Prawa. Zamawiający samodzielnie pobierze właściwy dokument, jeśli będzie można go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach