Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu ogłasza przetarg
- Adres: 41-500 Chorzów, ul. Dąbrowskiego 113
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2417050, 2411313 , fax. 032 2417055
- Data zamieszczenia: 2015-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu
ul. Dąbrowskiego 113 113
41-500 Chorzów, woj. śląskie
tel. 032 2417050, 2411313, fax. 032 2417055
REGON: 27156867300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.moris.chorzow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku na obiekcie przy ul. Odległej w Chorzowie w systemie projektuj-buduj - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia: a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, w tym: - projekt budowlano-wykonawczy dla w/w przedsięwzięcia (4 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej w plikach *.pdf), - kosztorys + przedmiar dla celów fakturowania, dla w/w przedsięwzięcia (1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej w plikach *.pdf), b) uzyskanie pozwolenia na budowę, w sytuacji, kiedy jest to wymagane przepisami prawa, bądź uzyskanie braku sprzeciwu przy zgłoszeniu robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, c) uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, w szczególności z Miejskim Konserwatorem Zabytków, d) wykonanie dokumentacji powykonawczej dla wykonanej inwestycji ( 2 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej w pliku pdf) e) wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji, zatwierdzonej przez Zamawiającego oraz zatwierdzonej przez Miejskiego konserwatora Zabytków f) sprawowanie nadzoru autorskiego Planowane prace obejmują : - wykonanie inwentaryzacji budowlanej całego obiektu z uwzględnieniem detali elewacji , - likwidację 5 kominów i wymianę lub zamurowanie wybranych okien, - likwidację wszystkich krat w oknach i murowanych osłon przy trzech wejściach, - wymianę 2 drzwi wejściowych do budynku, - ocieplenie ścian zewnętrznych i dachów, - izolację pionową części ścian fundamentowych, z wykonaniem drenażu, - malowanie dużej sali z wyłożeniem ścian do wys. 220 cm wykładziną PCW , - wymianą oświetlenia dużej sali, - wymianą drzwi na dużej sali , - wymianą istniejącego ogrodzenia skweru, - montaż tablicy informacyjnej, ok. 2,5x3 m, Całość Projektu modernizacji należy uzgodnić z zamawiającym. Projekt ocieplenia, w tym kolorystykę elewacji, należy uzgodnić z Miejskim Konserwatorem Zabytków. Szczegółowe wymagania Zamawiającego zawiera p.f.u dołączony do niniejszej SIWZ. UWAGA! - Wykonawca jest również zobowiązany do wykonania świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu po wykonaniu docieplenia izolacji budynku- koszty należy ująć w ogólnej cenie w formularzu ofertowym. - Po zakończeniu okresu wakacyjnego Wykonawca powinien uwzględnić szczególne warunki dotyczące godzin pracy (praca nocna), przy wykonywaniu prac szczególnie uciążliwych ze względu na czynny obiekt. 3.1 Wykonawca powinien w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzegać przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów urządzeń i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren, doprowadzić do stanu pierwotnego. 3.2. Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna tj.: Program Funkcjonalno-Użytkowy - PFU (w załączeniu PDF), stanowiący załącznik do SIWZ. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 263 poz. 1623 ze zm.). Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić Zamawiającemu do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym (atesty lub certyfikaty lub deklaracje zgodności itp.) 3.3. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych 3.4. Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia zamienne muszą one być równoważne jakościowo, estetycznie i gabarytowo tym podanym w SIWZ, po uzyskaniu zgody inwestora. Jeżeli produkty będą posiadały parametry techniczne gorsze od wymaganych w pfu przedmiotu zamówienia, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 2 ustawy Pzp. Jeśli wykonawca zaoferuje produkt równoważny, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą: - opis pozycji równoważnych z podaniem producentów artykułów, - opis parametrów indywidualizujących zaoferowany towar potwierdzony kartami technicznymi wyrobu lub produktu wydanymi przez producenta materiałów i urządzeń równoważnych . W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. 3.5. Wykonawca udzieli na wykonaną robotę budowlaną, w oparciu o wcześniej opracowany projekt budowlano-wykonawczy nie mniej niż 36 miesięcy gwarancji. 3.6. Zamawiający pozostawia Wykonawcy możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Przy czym, wizja lokalna zostanie potraktowana przez Zamawiającego jako czynność pomocnicza przy przygotowaniu oferty i nie będzie miała jakiegokolwiek wpływu na merytoryczną, ani nawet formalną ocenę oferty. 3.7.Oferta musi obejmować całość zamówienia 3.8.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych 3.9.Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych 3.10.Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej, 3.11.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, 3.12.Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, 3.13.Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, 3.14.Nie ogranicza się możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne, 3.15.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia, 3.16.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, 3.17. Kwotę netto i brutto (wraz z należnym podatkiem VAT) Wykonawca podaje w formularzu ofertowym, którego wzór znajduje się w załączniku nr 1. Wykonawca w przedstawionej wycenie- zał. nr 9 do SIWZ, zobowiązany jest do uwzględnienia wszystkich kosztów prac, które niezbędne są do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z rozdziałem III niniejszej specyfikacji oraz z dokumentacją techniczną, czyli PFU. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości : 7.000,--zł (siedem tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert tj. w nieprzekraczalnym terminie do dnia 09.07.2015r. do godz. 9:00 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: 45 1050 1243 1000 0022 4984 4891 4.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, gdy wpływ środków na rachunek zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz, oryginały dokumentów, o których mowa wyżej należy złożyć w kasie, natomiast do oferty należy załączyć ich kserokopię. 6.Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7.Zamawiający dokonuje zwrotu wadium oraz żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24ust.2pkt.5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2pkt.3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.moris.chorzow.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup projektu i wykonanie monitoringu obiektu, zakup projektu i wykonanie instalacji przyzywowej, zakup projektu i wykonanie systemu nagłaśniającego oraz zakup i montaż agregatu prądotwórczego w ramach XI/2 ETAPU zadania, pn.: HOSPICJUM WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU, PARKINGIEM I DOJAZDEM NA PARCELACH NR 3613/54, 3615/34 i 1905/55, POŁOŻONYCH W REJONIE UL. ŻORSKIEJ W TYCHACH
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej na zadanie: Przebudowa drogi bocznej ul. Polnej 26 w Pawłowicach
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej odcinków sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągu wraz z przyłączami na terenie Gminy Milówka
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie drogowych dokumentacji projektowych
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej odcinka sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej do działek gminnych na terenie gminy Łodygowice
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wybudowanie Wodnego Placu Zabaw w Katowicach.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu inwestorskiego budowy kolektora sanitarnego, kanału tłocznego wraz z budową tłoczni umożliwiająca przejęcie ścieków sanitarnych z terenów Strefy Aktywności Gospodarczej w ramach zadania pn.: Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. /Rozbudowa skrzyżowania drogi powiatowej Nr 2927S z drogą powiatową Nr 2916S wraz z uspokojeniem ruchu na ul. Olchowej w Żernicy/
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie dokumentacji projektowej: zagospodarowanie otoczenia budynku położonego przy ul. Mały Rynek 9 oraz zagospodarowanie terenu - część działki 3708/1
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg, ulic i obiektów mostowych na terenie miasta Sosnowca
Dodano: 2016-07-26