Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku mieszkalnego leśniczówki Żelichowo wraz z pracami remontowymi

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krzyż ogłasza przetarg

  • Adres: 64-761 Krzyż Wielkopolski, Łokacz Mały ul. Adama Mickiewicza
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2564009, 2564097 , fax. 672 564 561
  • Data zamieszczenia: 2019-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krzyż
    Łokacz Mały ul. Adama Mickiewicza 1
    64-761 Krzyż Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2564009, 2564097, fax. 672 564 561
    REGON: 57006442900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krzyz@pila.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krzyż

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku mieszkalnego leśniczówki Żelichowo wraz z pracami remontowymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy robót budowlanych na obiekcie: budynku mieszkalnym położonym w Żelichowie 56, 64-761 Krzyż Wlkp., na działce nr 7077/2, obręb ewidencyjny Żelichowo. Cześć I – „Termomodernizacja budynku mieszkalnego wraz z pracami towarzyszącymi” – obiekt jednokondygnacyjny wykonany w technologii tradycyjnej pokryty blachodachówką. Dach dwuspadowy symetryczny o nachyleniu 45 st. Zakres prac budowlanych: Roboty demontażowe i przygotowawcze. Po zabezpieczeniu elementów wykończenia należy prowadzić roboty rozbiórkowe i demontażowe okładzin ściennych w postaci boazerii z desek. Zdemontować oprawy oświetleniowe wraz z konstrukcją, rozebrać posadzkę z desek oraz płytek ceramicznych do warstw konstrukcyjnych. Odpady budowlane sortować i utylizować. W celu poprawnego wykonania okładzin ściennych oraz gładzi gipsowych należy zdemontować i zabezpieczyć grzejniki i elementy instalacji elektrycznej takie jak gniazdka i włączniki. W ramach prac demontażowych przewiduje się odłączenie istniejącego pieca kaflowego, natomiast sam piec pozostaje jako element ozdobny pomieszczenia. Otwory, zamurowania, stolarka: planuje się demontaż drzwi i zamurowanie otworu pomiędzy pokojem nr 4 a planowaną kancelarią. Po wykonaniu zamurowania, wytynkować i obrobić nawiązując do stanu istniejącego. W ścianie pomiędzy komunikacją a obecną kancelarią należy osadzić 2 x nadproże prefabrykowane, wykonać nacięcie piłą, wybić wyznaczoną powierzchnię, osadzić drzwi PCV i obrobić. Dodatkowo podlegają wymianie skrzydła drzwiowe w części mieszkalnej – zgodnie z rysunkiem zmian projektowanych. Schody zewnętrzne: dla ganku zewnętrznego i schodów przewiduje się wymianę płytek na grosowe mrozoodporne na kleju w pełni elastycznym. Przygotowanie i wykończenie ścian i sufitu: Na ścianach wykonać gładzie gipsowe gr. min 3 mm do stanu równości jak dla tynków IV kat. Stare farby zmyć i wyługować w celu poprawnej szczepności powłok gipsowych, w uzgodnieniu z Inwestorem przewiduje się dodatkowo jedną warstwę tynku wyrównującego. Stosować systemowe pokłady gruntujące dedykowane do wybranej gładzi gipsowej. Sufity j.w. dla ścian. Po uzyskaniu odpowiedniej struktury gładzi szpachlowej, na styku podłogi i ścian zamontować listwy PCV lub MDF fabrycznie wykończone w kolorze zbliżonym do kolorystyki ścian. Ściany należy zagruntować i pomalować wraz z powierzchnią całego sufitu farbami o podwyższonej odporności na działania wilgoci (farby lateksowe). Posadzki: Dla odkrytej warstwy konstrukcyjnej posadzki, należy skuć nierówności, oczyścić z pozostałości i zagruntować. Wyznaczyć jeden wspólny poziom, przy większych różnicach uniemożliwiających uzyskanie poziomu, przewiduje się uzupełnienie wylewkami samopoziomującymi. Wykonać nową warstwę wykończeniową z płytek gresowych na kleju elastycznym o zróżnicowanej grubości w celu uzyskania wyznaczonego jednolitego poziomu. Dla pomieszczenia kancelarii przewiduje się wykonanie parkietu drewnianego o dużym natężeniu ruchu, wraz z cokołami z listew drewnianych. Sanitariat: Przewiduje się całkowity remont sanitariatu, nowa armatura, wykładziny ścienne i podłoga z płytki, z doprowadzeniem ciepłej wody z istniejącej kotłowni. Docieplenie poddasza: Docieplenie stropu poddasza planuje się poprzez uprzątnięcie istniejącej powierzchni, wykonanie miejscowych uzupełnień w ubytkach wylewki, ułożenie folii paroprzepuszczalnej, wykonanie 2 warstwowego stelażu z krawędziaków, wypełnionych dwoma warstwami wełny mineralnej, o grubościach 12 i 10 cm o Lambda – 0,035, całość powierzchni pokryć płytą OSB gr. 20 mm. W ramach docieplenia poddasza przewiduje się docieplenie obudowy wejścia przy wykorzystaniu styropianu gr 10 cm Lambda – 0,035, zabezpieczonych, siatką z klejem zabezpieczonych preparatem gruntującym. Szczegóły wykonania docieplenia stropu wraz z obudową wejścia znajdują się w części rysunkowej. Roboty elektryczne: w pomieszczeniach planowanej kancelarii i przystosowanych pomieszczeń należy wymienić wszystkie przełączniki i gniazda zasilające. Osprzęt w jednej linii katalogowe. Rozmieszczenie i ilość osprzętu zgodnie z wytycznymi Inwestora. Na suficie zamontować nowe oprawy LED dopasowane do układu. Moc i jasność opraw dobrać tak by odpowiadały pomieszczeniu. W korytarzu zamontować nową rozdzielnię (zastępując starą) do zasilenia i obsługi części służbowej. W rozdzielni wymagane jest aby znalazł się podlicznik elektryczny (nowy element). WLZ pozostaje bez zmian z istniejącego przyłącza w budynku. Nowe przewody pod lampy, gniazda i włącznik prowadzić w bruzdach w tynku, doposażenie rozdzielni w dodatkowe zabezpieczenia obwodów w ilości 3 szt. Po wykonaniu robót elektrycznych przeprowadzić badania kontrole całej instalacji w budynku, sporządzić protokoły oraz przekazać je Inwestorowi. Instalacja c.o.: wymiana instalacji c.o. (technologia zaciskowa rur stalowych, grzejniki stalowe, głowice termostatyczne grawitacyjne), tj. grzejniki, rurarz, armaturę, zbiornik ciepłej wody oraz wymianę kotła (na pellet 24kW) z osprzętem. Przed przystąpieniem do robót budowlano – remontowych należy zabezpieczyć podłogę i pozostałe elementy wykończeniowe przed uszkodzeniem i zniszczeniem w trakcie prowadzonych prac. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres wykonania prac zawierają: Kosztorys ofertowy na część I (Załącznik nr 5 do SIWZ); Dokumentacja projektowa (Załącznik nr 7 do SIWZ). Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia: na część I w ilości min. 24 miesięcy. Zamawiający zaleca wizję lokalną na gruncie. Dojazd do budynku odbywa się po wyznaczonych objazdach w związku z przebudową drogi wojewódzkiej nr 123 w powiecie czarnkowsko – trzcianeckim. Część II – „Remont elewacji budynku mieszkalnego” obiekt jednokondygnacyjny wykonany w technologii tradycyjnej pokryty blachodachówką. Dach dwuspadowy symetryczny o nachyleniu 45 st. Długość: 19,30 m. Szerokość: 10,34 m. Wysokość (kalenica): 8,25 m. Kondygnacje: 2 – piwnica, przyziemie, poddasze nieużytkowe (budynek parterowy, podpiwniczony na całości). Zakres prac budowlanych: Istniejącą elewację umyć, zagruntować i pomalować farbami w kolorze uprzednio ustalonym z Inwestorem. W miejsca uszkodzeń dokonać miejscowej naprawy. W zakresie prac przewiduje się także odświeżenie ganku z elementów drewnianych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres wykonania prac zawierają: Kosztorys ofertowy na część II (Załączniki nr 6 do SIWZ); Dokumentacja projektowa (Załącznik nr 7 do SIWZ). Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia: na część II w ilości min. 24 miesięcy. Zamawiający zaleca wizję lokalną na gruncie. Dojazd do budynku odbywa się po wyznaczonych objazdach w związku z przebudową drogi wojewódzkiej nr 123 w powiecie czarnkowsko – trzcianeckim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: Część I: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych i 00/100), Część II: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych i 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. – o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 110). W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, wymaganą kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego: 17 1020 3844 0000 1702 0076 7533 PKO BANK POLSKI, tytułem: wadium w postępowaniu Nr S.270.121.2019 część …, Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój „KASA”). Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie uznana za odrzuconą. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, kwotę gwarancji/poręczenia, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: a) w pkt.: 1.5 lit. a – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) w pkt. 1.5 lit. b i c – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt. 1 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednie oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, zgodne z terminami wskazanymi w pkt. 1 powyżej. 3. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt. 1.5 lit. a, składa dokument, o którym mowa w pkt. 1 lit. a powyżej, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby, zgodne z terminami wskazanymi w pkt. 1 powyżej. 4. Wszystkie dokumenty dołączone do oferty, sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. II. Postanowienia dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykazują zgodnie z przepisami zawartymi w części VIII SIWZ. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z nich składa oświadczenie wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy są zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia wskazane w pkt 1.5 powyżej, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, natomiast dokumenty i oświadczenia wskazane w pkt 1.6 powyżej składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu, w zakresie i na zasadach opisanych w części VIII SIWZ. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z nich składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o którym mowa w części X pkt 1.3 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach